Nash Scope Black OPS brolly

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Elsenburg
    Frequent aanwezig
    • 24-01-2016
    • 154
    • Duindorp Den Haag

    Nash Scope Black OPS brolly

    Nash Scope Black OPS brolly

    Afmetingen opgezet: 260cm breed x 124cm hoog x 140cm diep.
    Afmetingen opgeborgen in de tas: 112cm x 20cm
    Gewicht: 4900 gram inclusief de 2 zijstokken.
    Materiaal: glasvezel baleinen en 5000mm ‘aqua sense’ doek.
    Opzettijd: ongeveer 2 minuten.
    Prijs: Adviesprijs € 379,99 maar in de meeste shops voor € 349,99


    Op 2e Paasdag heb ik deze brolly gekocht en inmiddels een keer of 10 gebruikt.

    Ik heb voor deze brolly gekozen omdat het ontwerp uniek is, het is de enige brolly waarvan de baleinen dmv een scharnier opbouwbaar zijn.
    Opgeborgen in de tas heeft het pakket daarom slechts een lengte van 112cm, dit terwijl de meeste andere brollies een transportlengte van 180cm of meer hebben.

    Een andere reden waarom ik voor deze brolly gekozen heb is het waanzinnig mooie camouflage patroon dat oa bestaat uit karpers, zoóóó mooi.

    De mate van afwerking is zonder meer goed, om iets te noemen zijn extra verstevigingsstukken ingenaaid op de plaats waar de scharnieren van de baleinen het doek raken. Zelfs de stokken en de haringen zijn voorzien van het fraaie Nash logo.
    Verder is er een dakgootje en 2 straps om je hengels te zekeren.

    De brolly is lekker ruim met veel hoofdruimte, hij is ruim genoeg om er met 2 personen in te zitten en dan ook nog de tassen in de kwijt te kunnen. Beide stoelen op de foto zijn ook nog eens extra brede stoelen. Een stretcher past er uiteraard ook in.

    Ik heb de brolly meerdere keren gebruikt in windkracht 6 en deze gaf geen krimp terwijl ik niet eens stormstokken gemonteerd had.
    Met de meegeleverde haringen staat de brolly als een huis.
    Toen ik voor het eerst over deze brolly hoorde, vroeg ik mij af of de brolly met de opvouwbare baleinen wel stevig genoeg zou zijn. Ik kan uit eigen ervaring inmiddels bevestigen dat de scharnieren zeer degelijk zijn en de brolly minimaal net zo stevig is als een brolly met vaste baleinen.

    De brolly wordt geleverd in een stevige draagtas en met 2 zijstokken en 8 haringen die in een foudraaltje zitten.
    Voor deze brolly is ook een overwrap, grondzeil en stormstokken verkrijgbaar.

    Ik heb eigenlijk geen minpunten aan de brolly kunnen ontdekken, behalve misschien dat deze niet goedkoop is en duurder dan brollies van andere merken.
    Maar ik zou hem zo weer kopen, Haha.

    Van deze brolly is ook een versie met gewoon groen doek (de Nash Scope OPS brolly) en er is een kleinere versie (de Nash Scope OPS Recon brolly).

    Tenslotte nog de foto's ...

    Marco

















  • ADO69
    Frequent aanwezig
    • 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

    #2
    Ideaal zijn die brolly's he, wij hebben ze ook maar dan tweedehands en met een overwrap (ideaal als je als vrouw wat privacy wil )
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

    Reageer

    • Elsenburg
      Frequent aanwezig
      • 24-01-2016
      • 154
      • Duindorp Den Haag

      #3
      Ja ideaal inderdaad, ik kan niet meer zonder ! Nooit meer last van wind of regen.
      Ik heb me al een paar keer verbaasd hoe koud het was toen ik m'n brolly uitstapte, binnen zat ik lekker behagelijk uit de wind, buiten leek het zomaar 5 graden kouder. En dat gewoon met een open brolly want ik moet de overwrap nog kopen.

      Marco

      Reageer

      • Elsenburg
        Frequent aanwezig
        • 24-01-2016
        • 154
        • Duindorp Den Haag

        #4
        Links op de foto mijn Nash brolly en rechts de Ultimate brolly van mijn vismaat.
        De ultimate heeft stalen baleinen en mijn Nash opvouwbare glasfiber baleinen, maar toch staat de Nash steviger dan de Ultimate.
        .
        Marco


        Reageer

        • ADO69
          Frequent aanwezig
          • 31-01-2013
          • 181
          • Oudenhoorn

          #5
          En dat allemaal op de fiets? of heb je inmiddels een fietskar?
          https://www.antjes-creaties.nl/index.php

          Reageer

          • Rolla
            Allroundvisser
            • 03-05-2009
            • 2325
            • Ter Apel

            #6
            @ADO69;

            Oeverloos zwammen over alles wat vooral niets met vissen te maken heeft. <br>(Forumregels zijn van toepassing.)
            Vaste stok | Match | Feeder

            Reageer

            • ADO69
              Frequent aanwezig
              • 31-01-2013
              • 181
              • Oudenhoorn

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rolla
              Tnx Rolla, had dat even over het hoofd gezien :-)
              https://www.antjes-creaties.nl/index.php

              Reageer

              • Elsenburg
                Frequent aanwezig
                • 24-01-2016
                • 154
                • Duindorp Den Haag

                #8
                Ja, ik heb nou inderdaad een fietskarretje.
                En ik ben ook nog steeds van plan al mijn spulletjes voor Nash te vervangen, deze week wil ik mijn Nash hengels ophalen, daarna mijn Nash rodpot, enz.

                Het is hier trouwens wel een stuk relaxter dan op dat Noord-Koreaanse forum waar dictator Kim Jong Pascal de dienst uitmaakt.

                Marco

                Reageer

                • garry
                  Frequent aanwezig
                  • 21-10-2013
                  • 103
                  • alphen ad rijn

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Elsenburg
                  Ja, ik heb nou inderdaad een fietskarretje.
                  En ik ben ook nog steeds van plan al mijn spulletjes voor Nash te vervangen, deze week wil ik mijn Nash hengels ophalen, daarna mijn Nash rodpot, enz.

                  Het is hier trouwens wel een stuk relaxter dan op dat Noord-Koreaanse forum waar dictator Kim Jong Pascal de dienst uitmaakt.

                  Marco
                  Marco je moet niet met modder gaan gooien aub , deze mensen doen ook hun best .
                  En ieder heeft zijn eigen regels .

                  Reageer

                  • Elsenburg
                    Frequent aanwezig
                    • 24-01-2016
                    • 154
                    • Duindorp Den Haag

                    #10
                    Die persoon heeft mij juist op internet besmeurd en op dat forum voor gek gezet, ik was net aangesteld aan moderator en kreeg na een dag of 10 een hele bak stront over mij heen vol verwijten dat ik mij niet genoeg had ingespannen voor de fotowedstrijd met allemaal leugens dat hij mij wel 10 mails gestuurd zou hebben. Daar was allemaal niks van waar. Jij weet niet half hoe boos ik over die rotstreek ben.
                    Maar goed, ik zal me hier inhouden...ik noem toch ook geen naam van het bewuste forum ??

                    Ik heb inmiddels wel de website af van onze vereniging, althans de basis, moet er nog een par bugs uit halen en nog paar pagina's erbij maken maar het eerste resultaat is er, zie hier: link naar RHV

                    Reageer

                    • ADO69
                      Frequent aanwezig
                      • 31-01-2013
                      • 181
                      • Oudenhoorn

                      #11
                      Ja dat is inderdaad iets wat je maar beter los kan laten en lekker met je hobby aan de gang gaat en de website al is die website van de vereniging erg "willekeurig" met willekeurige foto van jou Al vraag ik me af of het slim is om zonder een ww oid dat iedereen foto's kan uploaden, het maakt je pagina gevoelig voor hackers
                      https://www.antjes-creaties.nl/index.php

                      Reageer

                      • Elsenburg
                        Frequent aanwezig
                        • 24-01-2016
                        • 154
                        • Duindorp Den Haag

                        #12
                        @Ado69, in de foto galerij waar leden hun foto's kunnen uploaden, staat maar één foto van mij, de rest is geupload door andere gebruikers.
                        Natuurlijk hebben die foto's eerst goedkeuring nodig van de webmaster voor ze op de site verschijnen, ik kan die moderatie ook vanaf mijn telefoon doen in geval ik de hele dag aan de waterkant zit of iets.

                        Reageer

                        • ADO69
                          Frequent aanwezig
                          • 31-01-2013
                          • 181
                          • Oudenhoorn

                          #13
                          Goed bezig
                          https://www.antjes-creaties.nl/index.php

                          Reageer

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎