Middagje in Rijswijk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Elsenburg
    Frequent aanwezig
    • 24-01-2016
    • 154
    • Duindorp Den Haag

    Middagje in Rijswijk

    Hallo,

    Ik wilde heel graag mijn nieuwe rodpod proberen die ik gister gekocht heb.
    Ondanks dat ik wat koortsig ben van een zware verkoudheid, vanmiddag dus toch maar even naar de waterkant gegaan.

    Mijn favoriete stek bleek bezet met paartjes nijlganzen met jonkies, de hele grond was bezaaid met gore uitwerpselen, maar toch maar daar gaan zitten want ik vang er altijd goed.

    Éen hengel met een 20mm Martin SB 'roasted nut' en de ander met een 20mm Proline 'Magic Mango'.
    Beiden tegen de kant aangegooid van het eiland en na een uur op de Martin SB een mooie zeelt en toen ik weer had ingeworpen opnieuw na een uur een keiharde run ook weer op de Martin SB.
    Dit maal van een vrij behoorlijke schubkarper.
    Na 3 uurtjes vissen heb ik voor gezien gehouden.

    Bijgaand de foto's, de 3 selfies zijn van matige kwaliteit, deze zijn genomen met de Whistle Camera app op mijn super oude iphone4.

    Ik hoop dat er wat meer visverslagen gepost gaan worden. Het is altijd leuk te lezen wat er zoal gevangen wordt.

    Marco














  • vislood
    Sportvisser
    • 18-03-2003
    • 717
    • Grubbenvorst

    #2
    Mooie vissen, camera is goed,je moet alleen niet tegen het licht knippen. Dan krijg je schaduw foto's
    Groetjes Ruud

    Reageer

    • Elsenburg
      Frequent aanwezig
      • 24-01-2016
      • 154
      • Duindorp Den Haag

      #3
      Ja je hebt gelijk dat de foto's met tegenlicht genomen zijn, dat was dom van mij.
      Maar ook de app is niet goed.
      De foto's die ik met de iPhone kan maken zijn 2 Mb, maar foto's met de Whistle Camera app op diezelde iPhone zijn maar 60kb en super korrelig.
      Hoe maken jullie vangst selfies ??

      Reageer

      • chrisje
        Beginnende
        • 02-05-2008
        • 173
        • Den haag

        #4
        Hoi Marco.
        Dat zijn weer mooie vangsten hoor.
        Ik heb wel een vraagje, welke vispas heb jij?
        Want met de haagse vispas mag je niet overal in Rijswijk vissen namelijk.
        Of ben je ook lid van de Rijswijkse.

        Reageer

        • Elsenburg
          Frequent aanwezig
          • 24-01-2016
          • 154
          • Duindorp Den Haag

          #5
          Hallo Chrisje,

          Ja ik weet het, je mag nergens in Rijswijk vissen met de Haagse of Delftse VISpas.
          Misschien ook wel beter, want nu is het nog lekker rustig vissen in Rijswijk.
          Ik ben inderdaad lid van de Rijswijkse, ik heb een paar weken geleden samen met m'n zoon ook de website van de Rijswijkse vereniging gemaakt, zie hier: Link naar de Rijswijkse

          Vis je zelf ook in Rijswijk?

          Marco

          Reageer

          • chrisje
            Beginnende
            • 02-05-2008
            • 173
            • Den haag

            #6
            Ik zei dit om dat heel mensen met een Haagsche vispas gewoon in Rijswijk gaan vissen, omdat ze het domweg niet weten.
            Het enige waar ik vis in Rijswijk is de vliet want daar mag je wel met de Haagsche vissen.
            En ik zit alleen op roofvis hoor, dus of met de dropshot of gewoon lekker met een plug/shadje werpen.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎