Opnieuw Rijswijk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Elsenburg
    Frequent aanwezig
    • 24-01-2016
    • 154
    • Duindorp Den Haag

    Opnieuw Rijswijk

    Vandaag weer even tijd gehad om te vissen.

    Ik had echt zin om de Martin SB Peanut Tiger boilies uit te proberen die ik gister gekocht heb.

    Was een rare dag, ik arriveerde om 10 uur ‘s-ochtends in de zeik regen en vanaf 1 uur werd het droog en bloed heet.

    De Tiger Peanuts geuren heerlijk naar vers gebrande pinda’s en het beviel de vis ook want ik heb er 1 klein brasem en 2 schubkarpertjes opgevangen.
    Geen vijftig ponders, maar vis is vis, beter dan blanken.

    Alle 3 mijn visjes ving ik tegen de kant onder de takken van het tegen overliggende eiland.

    Om half 8 ging ik met een niet ontevreden gevoel weer op huis aan.

    Bijgaand de foto’s van mijn visdag.

    Marco


















  • garry
    Frequent aanwezig
    • 21-10-2013
    • 103
    • alphen ad rijn

    #2
    Mooie foto"s weer .

    Hoe is de bodem daar Marco ? Hard of zachte blubber?

    Reageer

    • Elsenburg
      Frequent aanwezig
      • 24-01-2016
      • 154
      • Duindorp Den Haag

      #3
      @Garry, de bodem is zachte blubber.
      Als ik in gooi verdwijnt mijn lood met onderlijn en al in de blubber, je moet na iedere inworp dat eerst lostrekken, dat kost nog best veel kracht, een karper krijgt dat zeker niet voor elkaar.

      Het grootste probleen van dit water is echter niet de modder maar de kreeften. Ik moet ieder half uur een nieuwe boilie plaatsen want de kreeften eten die eraf. De grotere kreeften hebben ook geen moeite met die anti kreeften krimpkous om de boilie en ook niet met tijgernoten. Ook moet je heel schoon werken, als je bijvoorbeeld iets van een soak of baitbooster gebruikt en dat zou op je onderlijn komen, dan knabbelen ze daar ook aan en knippen die door.
      Tungsten putty trekken ze ook gelijk van de leader af als je dat geplaatst heb met 'vieze handen', bijvoorbeeld als je dat hebt aangebracht met handen die naar boilies of brood o.i.d. ruiken.

      Reageer

      • garry
        Frequent aanwezig
        • 21-10-2013
        • 103
        • alphen ad rijn

        #4
        Dat is een lastig probleem , aan de ene kant ook weer niet , omdat je bollies gaan stinken in de modder .
        Is er geen aas wat de kreeft niet eet ??

        Reageer

        • Elsenburg
          Frequent aanwezig
          • 24-01-2016
          • 154
          • Duindorp Den Haag

          #5
          Nee het is niet die modder waarvan je boilies gaan stinken.

          Zelf gekookte tijgernoten houden het nog het langste uit in de vraatzucht van de kreeften.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎