met bootje in polder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • nilos
    Newbie
    • 05-07-2006
    • 6
    • Boskoop

    met bootje in polder

    Als ik met een huurvisbootje in de polder wil gaan vissen op snoek, hoe kan ik dat het beste aanpakken?
    dus wat voor aas, moet ik met bootje in het midden en dan overal heen gooien?
    en schrikken de vissen dan niet van het bootje?
  • wouter123
    Frequent aanwezig
    • 11-03-2006
    • 184
    • achterhoek

    #2
    snoeken schikken niet snel van boten tenzij je echt heel dicht langs ze gaat.
    en over het aas ik weet niet of het diep is.
    je zou ook zeker in ondiepere stukken gaan vissen.
    en die boot is dat een luxe of wat.

    Reageer

    • nilos
      Newbie
      • 05-07-2006
      • 6
      • Boskoop

      #3
      het is ong. 1 meter diep met natuurlijk ook wat diepere en ondiepere stukken.
      bij de wat grotere sloten denk wel 1,50. Je kan best ver in die sloten dus verschilt wel.
      je kan op heel veel plekken niet komen omdat het tussen tuinderijen zit dus daarom dacht ik aan een bootje, als je dat bedoelde met luxe.

      [Gewijzigd door nilos op 07-07-06 at 09:05 PM]


      [Gewijzigd door nilos op 07-07-06 at 09:06 PM]

      Reageer

      • wouter123
        Frequent aanwezig
        • 11-03-2006
        • 184
        • achterhoek

        #4
        oke ik denk dat je het best langs de kant kan gaan vissen want daar zitten lelies en riet enzo.
        je zou een tijd met dood aas kunnen vissen dan gooi je hem tussen de lelies en dan wachten maar.
        maar je zou net zo goed met kunstaas kunnen gaan vissen.
        dan is een shad ,blinkertjes of pluggen zijn wel goed.
        zelf kun je dan afwisselen van kustaasaas en zie je wel of je wat vangt.

        ben ook wel eens in de polder op vakantie geweest en gaan kanoen.
        gingen we ergens bij riet uitrusten en dat er opeens een vis wegschoot, het water vloog om onze oren.
        en dan kijk je in het water en zie je een klein snoekje, dat was bij lelies.
        ik denk dat je goed zit bij lelies als je daar je kustaas een paar keer langs trekt of je dood aas er tussen gooit best kans hebt.
        de snoek zit aan de kant als je het mij vraagt. dat hoeft niet in van die hele kleine slootjes daar zou ik met kunstaas gaan vissen en helemaal ofgooien.

        en is het helder water?

        Reageer

        • visseninpolen
          Met enige kennis...
          • 01-01-2005
          • 301
          • wichmond

          #5
          enne de taluds ook niet overslaan, daar liggen ook nog wel eens flinke knapen. Offe, met een dubbelstaarttwister tussen de leliebladen (waar voldoende ruimte zit natuurlijke).

          succes
          ryby ryby ryby i duzo ryb

          Reageer

          • de bomber
            Harley davidson freak
            • 21-06-2006
            • 151
            • castricum

            #6
            Nilos je kan ook gewoon lekker gaan sleepen, een stukkie kunstaas een stalen onderlijntje,en dan een metertje of 4 achter de boot voortslepen. zo heb ik mijn pr gevangen van 1m9. ik gebruik op ondiep water toch de wat diepere plugen. Vraag me niet waarom maar bij mij werkt het goed. zoek wel de talutjes op daar maak je zeker kans. Ik gebruik predatec pluggen en heb er heel veel sucses mee Vang ze en zo niet veel vis plezier.
            groetjes de bomber
            mvg, de bomber

            Reageer

            • Sido
              Sportvisser
              • 06-09-2005
              • 801
              • dorpje aan franekervaart

              #7
              als je wat informatie wilt hebben over kunstaas, ga dan eens naar www.kunstaasdatabank.nl


              [Gewijzigd door sid op 07-10-06 at 02:37 PM]
              Sido
              ____
              HSV: De Deinende Dobber

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎