roofvissen, hoe te beginnen...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • clairvoyant
    Moderator
    • 29-03-2006
    • 240
    • Eindhoven

    roofvissen, hoe te beginnen...

    Als ik wil gaan roofvissen (baars, snoekbaars, snoek e.d.) waar begin ik dan?
    kan ik hiervoor een feederhengel gebruiken? en wat heb ik allemaal nodig...
    groeten,
    Peter

    ****Moderator NHSF ****
  • maarten
    Newbie
    • 21-04-2006
    • 10

    #2
    Hallo Peter.Op zich stel je wel een goede vraag,maar hij is toch te algemeen.Als ik echt alles zou moeten uitleggen over beginnen met roofvissen,kom ik straks de slaapkamer niet meer in . Wil je met dood aas en een dobber gaan vissen of met een takel, wil je met kunstaas aan de slag, wil je vissen in de rivier, een plas, of in de polder...
    Het onderwerp roofvissen is echt heel uitgebreid, dus als je wat specifieker zou willen zijn,graag! Je zou er ook eens over kunnen gaan lezen,( klinkt saai maar is het niet), of kijk eens op www.roofvisnet.nl, en dan bij het beginnersforum, daar heb ik ook veel van opgestoken.

    Groet, Maarten.

    Reageer

    • visseninpolen
      Met enige kennis...
      • 01-01-2005
      • 301
      • wichmond

      #3
      inderdaad, eerst lezen en daarna ook eens met iemand mee, want bijvoorbeeld een snoek voor het eerst zelf netjes onthaken kan ook nog wel eens vreselijk tegenvallen. Je kan het dier beschadigen, maar ook jijzelf kan er lelijke wonden aan over houden. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het prachtig.......
      ryby ryby ryby i duzo ryb

      Reageer

      • clairvoyant
        Moderator
        • 29-03-2006
        • 240
        • Eindhoven

        #4
        ik zal idd eens beginnen met lezen...
        iig alvast bedankt weer
        groeten,
        Peter

        ****Moderator NHSF ****

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎