roofvisset via Beet??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • helpat
    Frequent aanwezig
    • 27-09-2004
    • 154
    • Beek (zuid-limburg)

    roofvisset via Beet??

    Hallo allemaal,

    Als je je doet registreren op beet zou men er een roofvisset bij krijgen enwel een Ron Thompson hengel en een Okuma molen.
    Weet iemand misschine of dit materiaal ok is, of dat dit materiaal beperkt toepasbaar is?
    Mvg, Pat
  • arief
    Newbie
    • 25-01-2006
    • 9

    #2
    hoi

    ik weet het wel zeker je hoefd voor snoek niet een giga dure hengel te kopen want je vangt ze met elke hengel en molen...
    ik ken die hengel en het is goed kwaliteit je krijgt ook een gratis plug die vangt goed..
    dus het is geen slecht spul
    jjkhkhkkhkhkhkkkjkhggjhgffyuyutu

    Reageer

    • helpat
      Frequent aanwezig
      • 27-09-2004
      • 154
      • Beek (zuid-limburg)

      #3
      heb je zelf ook zo'n set dan?

      Reageer

      • visseninpolen
        Met enige kennis...
        • 01-01-2005
        • 301
        • wichmond

        #4
        heb vorig jaar de set gekregen, heel erg fijn hengeltje. Molentje is ook wel oke, misschien niet de beste die ik heb gezien, maar als je er normaal mee omgaat. Ik vis er met plezier mee......
        ryby ryby ryby i duzo ryb

        Reageer

        • helpat
          Frequent aanwezig
          • 27-09-2004
          • 154
          • Beek (zuid-limburg)

          #5
          visseninpolen=> zou ik mogen vragen waar je zoal op vist en welk aas gebruik je dan zoal. Is er ook een max. aan gewicht wat je kan werpen?

          Reageer

          • arief
            Newbie
            • 25-01-2006
            • 9

            #6
            hhhhhhhhhheyy halpat tuurlijk heeft i werpgewicht maar ik zou rapala plugge nemen je vangt ze achter elkaar.
            het viisen is op snoek

            jjkhkhkkhkhkhkkkjkhggjhgffyuyutu

            Reageer

            • visseninpolen
              Met enige kennis...
              • 01-01-2005
              • 301
              • wichmond

              #7
              helpat, er is zeker een max aan gewicht wat je er mee kan werpen, maar ik vis met dit hengeltje alleen lichtgewichtjes. Ik vis bijv met het tweedelig snoekje van salmo, die overigens in niet te diepe wateren goed vangt. Ook vis ik met kleine twistertjes op baars en wat grotere twisters op snoek, met een loodkopje van niet meer dan ong 15 a 20 gram geloof ik. Je hoeft er echt geen grote jerks aan te hangen hoor, het is een echt spinhengeltje met een redelijk dun topje, maar echt als je lid wordt van de beet en je wil op roofvis vissen, kan je het echt wel doen hoor.....
              ryby ryby ryby i duzo ryb

              Reageer

              • Sido
                Sportvisser
                • 06-09-2005
                • 801
                • dorpje aan franekervaart

                #8
                arief, je zou eens een bladpilker van rozemeijer moeten proberen. Ik heb er zaterdag een gekocht, ik wou eens met kunstaas op baars vissen. dat dingetje is ongeveer 3 cm groot dus ik naar de verkoper en die zij dat dat ding er geschikt was voor baars, ik zondag gelijk proberen, vang ik er een snoekje op . hij was maar 2 euro! (gekocht bij vlemmix, als dat er tenminste bij mag)
                Sido
                ____
                HSV: De Deinende Dobber

                Reageer

                • helpat
                  Frequent aanwezig
                  • 27-09-2004
                  • 154
                  • Beek (zuid-limburg)

                  #9
                  heb vandaag die nieuwe set gekregen, misschien kunnen jullie hier jullie mening over geven, of misschien heeft nog ieand dezelfde hengel.
                  Het is een Ron Thompson arezzo 219, 2.19 meter lang en <16 gram.
                  De molen is een Okuma Galaxy GXF30.

                  Welke nylondikte kan ik nu het best gebruiken?

                  Reageer

                  • Jilt
                    Newbie
                    • 03-07-2008
                    • 1
                    • -

                    #10
                    Even een oud topic nieuw leven in blazen :P

                    ik had ook zo'n set, maar die is helaas kapot gegaan.

                    heeft iemand nog zo'n hengel liggen van Ron thompson? ( Outlauw spinning 5-20 grams en een lengte van 2.10 ) was een erg fijn hengeltje!

                    Reageer

                    • RemcoR
                      Newbie
                      • 13-07-2008
                      • 12
                      • Leiden

                      #11
                      Een blad als BEET gaat je natuurlijk niet opzadelen met troep, dat zou alleen al afbreuk doen aan het blad. Natuurlijk is het wel zo dat je niet met topkwaliteit te maken hebt. Dit zou een blad als BEET zich niet kunnen veroorloven. Echter, bij normaal gebruik en goed onderhoud kun je erg veel plezier beleven aan de (spin)set.

                      Wat betreft het werpgewicht, iedere hengel heeft zowel een minimaal als maximaal werpgewicht. Dit staat vaak ook op de hengel zelf aagegeven. Met een hengel waar het werpgewicht maximaal 20 gram is kun je niet een jerkbait van 50 gram hangen. Hier is de hengel niet naar gemaakt.

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎