Putt & take

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • j.nash
    Newbie
    • 04-02-2006
    • 3

    Putt & take

    In mei ga ik naar denemarken. Ik ga dan ook vissen in een Putt & take. dat zijn meertjes waarin zalm is uitgezet en voor een X bedrag kan je dan vissen en de zalm die je vangt meenemen. Nu zat ik me af te vragen of er mensen zijn die dit doen of wel eens gedaan hebben.

    Ben zeer geinteresseerd in de beste manier om op deze manier te vissen. Wat zijn de beste aassoorten en hoe vis je daarmee(ik dacht dat alleen powerbait en wormen toegestaan zijn)? Actief/passief vissen. Blinkeren? Elk advies is welkom. Tips over leuke plekjes met een goede prijs/kwaliteit verhouding(schijnt nogal commercieel te worden de laatste jaren)?
  • Hylkez1
    Feeder visser
    • 23-07-2005
    • 158
    • Tolbert

    #2
    Niet in Denemarken gedaan wel hier in Nederland

    Powerbait is bij mij altijd nummer 1, hiermee kun je zowel passief als actief vissen. Actief, kun je met dobber gaa vissen en dan om de 5 seconden even een paar centimeter binnen draaien, hoeft niet met dobber uiteraard.

    Passief, gewoon een dobber of zonder dobber en je powerbait op de bodem laten liggen.

    Het werkt allebei wel maar actief wil toch iets beter.

    Meelwormen zijn een goede nummer 2, ook omdat ze eventuele andere vissen als voorntjes en baarsjes (die zitten er ook wel is bij in) uitsluiten waar maden en gewone wormen dat niet doen. Met meelwormen kun je het beste passief vissen.
    www.vissite.nl.tt
    Tha bream-fisher

    Reageer

    • j.nash
      Newbie
      • 04-02-2006
      • 3

      #3
      Wat voor dobber gebruik je daarvoor? Een bombetta? En hoe zwaar dan?

      Reageer

      • Hylkez1
        Feeder visser
        • 23-07-2005
        • 158
        • Tolbert

        #4
        Ik gebruik een simpel 2 grams schuifdobbertje
        www.vissite.nl.tt
        Tha bream-fisher

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎