PDA

View Full Version : Vangsten registratie op de pc

jorritv
08-12-2002, 22:45
Dag roofvissers,

wil je ook gemakkelijk je vangsten bijhouden op je computer en je vangstinformatie delen met andere vissers, ga dan naar http://www.jorritvenema.nl/svr en download SVR. Supereenvoudig en geheel gratis!

groet

Jorrit

jorritv
02-01-2003, 01:49
SVR, gebruikersinformatie, visverslagen en online vangstinformatie zijn nu allemaal ondergebracht op www.vangstenregistratie.nl!

jasper.bijker
02-01-2003, 13:07
zeer handig hoor, is het jou site? misschien kan je er dan voor zorgen dat je je niet aan hoeft te melden, ikk vin dat altijd zo'n gedoe...

jasper :headbanger:

jorritv
02-01-2003, 13:21
Dag Jasper,

ja het is mijn site. Het aanmelden is een belangrijk onderdeel van de vangstenregistratie; het zorgt ervoor dat alle vangsten en visverslagen aan een gebruiker zijn gekoppeld.
Het is toch niet zo'n gedoe, ten slotte hoef je alleen maar een emailadres en een wachtwoord in te voeren en dat is alles ...

groeten,

Jorrit

Vissport
07-02-2003, 22:35
Oorspronkelijk geplaatst door jorritv
Dag Jasper,

ja het is mijn site. Het aanmelden is een belangrijk onderdeel van de vangstenregistratie; het zorgt ervoor dat alle vangsten en visverslagen aan een gebruiker zijn gekoppeld.
Het is toch niet zo'n gedoe, ten slotte hoef je alleen maar een emailadres en een wachtwoord in te voeren en dat is alles ...

groeten,

Jorrit

Vissport
07-02-2003, 22:41
De vangsregistratie is in ieder geval een zeer pretig werkend programma.Toch nog even hulde brengen aan de maker van dit computer logboek, en volledig gratis ook nog.Jorit gefiliciteerd, daar wachten al heel lang veel sportvissers op.

jorritv
09-02-2003, 19:49
Kijk, dat is nou weer eens een leuke opsteker Vissport, bedankt!
En laat ik meteen de mogelijkheid aangrijpen om jullie op de hoogte te stellen:

* www.vangstenregistratie.nl is totaal vernieuwd en wordt steeds informatiever
* SVR is geschikt voor alle vissoorten

groeten,

Jorrit Venema

Vissport
14-02-2003, 22:56
Hallo Jorrit
Ik heb ook een klein berichtje met link gelegd naar jou homesite, kijk bij gelegenheid maar eens op mijn website.....en klik op de button Nieuws/info.
Als wedstrijdvisser leg ik alles hier in vast.
gewoon ideaal.
Zo verder nog veel succes toegewenst met het SVR.programma. Ps...daar staat ook mijn eerste zilveren webkeuring award op.

[Gewijzigd door vissport op vrijdag 14 februari 2003 @ 22:58]

Kapitein
20-02-2003, 20:56
hallo Jorrit

Ik heb ook eens op uw site geweest amai wat is dat voor zever dat programma is zeker voor kinderen gemaakt, ik heb het gedownload maar ik kan er niet veel mee aanvangen, ik ga het in de vuilbak zwieren

Mc.Queen
20-02-2003, 21:14
waarom download je het dan als je er toch niets mee kan aanvangen!?! :mad:
Mc.Queen!!!

Kapitein
20-02-2003, 21:18
Ik kon toch niet weten voor ik het gedownload had of ik het kon gerbruiken of niet, ik dacht eerst dat het interesant was, maar dat bleek niet het geval

jorritv
21-02-2003, 00:00
Beste Kapitein,

SVR is zeker niet voor kinderen gemaakt; afgaande op uw kinderachtige commentaar op dit forum valt u bij deze dus officieel buiten mijn doelgroep. Als u het werkelijk niet voor elkaar krijgt een constructievere bijdrage te leveren dan moet ik bovendien zeggen dat ik zelfs blij ben u buiten mijn gebruikersgroep te kunnen rekenen.

Als u concreet kunt aangeven wat uw opmerkingen, problemen of negatieve ervaringen met SVR zijn kan ik wellicht kijken of dit te verhelpen is en bent u natuurlijk nog steeds van harte welkom als SVR-gebruiker.

Vriendelijke groeten,

Jorrit Venema

[Gewijzigd door jorritv op vrijdag 21 februari 2003 @ 00:09]

Kapitein
21-02-2003, 20:13
Dank u Jorrit

ik verontschuldig mij hierbij oficieel, maar spijtig genoeg past uw programma niet echt bij mijn visbehoeften, en ik zal mijn visvangsten voorlopig verder blijven registreren op mijn oude en vertrouwde manier (pen en papier)

Vissport
27-02-2003, 12:09
Hallo Kapitein.
Zou ik zeker niet doen.
Als je geen verstand hebt van zo een programma dan moet je alles maar in een boekje schrijven,terug naar de middeleeuwen.
***Verwijderd ivm negeren forumregels***
:D :D :D

[Gewijzigd door Forummanager op donderdag 27 februari 2003 @ 16:13]

jorritv
02-08-2003, 11:30
SVR 2.0 is beschikbaar!
* Synchroniseren van vangsten van ALLE VISSOORTEN
* Gemakkelijker het juiste aasstuk selecteren
* Aashaak verwijderd
* Standaard visser instellen
* Aasstukken verbinden aan vissoort
* Snelle weergaves van verschillende vissoorten
* Aanzienlijke interface verbeteringen
* Verscheidene bugs verholpen

www.vangstenregistratie.nl

groet,

Jorrit

[Gewijzigd door jorritv op zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:30]

Henko Slegh
06-01-2005, 03:48
Hallo Jorrit,

Ik gebruik al een tijdje het programma vangsten registratie (laatste update dec 2004) en mij bevalt het programma uitstekend. De onderlinge uitwisseling van de roofvis vangsten met de andere sportvissers geeft mij een goed inzicht, hoe laat de snoek los gaat, op welke waterlagen die zich ophoud, voor mij zijn dat belangrijke aanwijzingen als dood aas visser.

Ik neem aan dat de kunstaas vissers veel gebruik maken van de verkregen informatie door onderlinge uitwisseling van gegevens in de vangstenregistratie van het type kunstaas waarmee de afgelopen dagen goed roofvis is gevangen.

Als roofvis visser zou ik het niet meer willen missen.

Ik hoop dat je nog lang aan dit programma blijft werken echt een toppertje.

Henko Slegh.

Ronald Blaauw
14-01-2006, 17:34
De volgende update van SVR zit er aan te komen. Kijk alvast op www.vangstenregistratie.nl voor een preview.

Ronald

Pieter Stam
14-01-2006, 18:31
Ik heb mijn eigen vangstenregistratie. Maar suc6 ermee.

Ronald Blaauw
15-01-2006, 13:16
ik zie nu pas dat dit topic al enige jaren loopt.... Dat zegt ook iets over SVR. Inmiddels zijn er enkele duizenden gebruikers en is SVR (bijna) toe aan versie 2006. Er wordt op dit moment door een beperkt aantal gebruikers met Release candidate 1 getest. Nieuwsgierig wat deze nieuwe versie bevat ? Kijk op de site www.vangstenregistratie.nl ;)