Roofblei in Belgie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ziku
    Banned
    • 15-09-2005
    • 6

    Roofblei in Belgie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sinds de opening van Donau-Rijn Kanaal in 92 is roofblei een algemene vis geworden in Nederland
    Nu vraag ik mij af hoe het eigenlijk met de roofblei in Belgie gaat. Ze zijn al aanwezig in de grensmaas alsook in sommige kempense kanalen. Ze zouden ook aanwezig moeten zijn op het kanaal-roeselare-leie(oost-vlaanderen). Kent iemand andere wateren in Belgie waar deze schitterende rover te vangen is? Of moet ik nu echt naar Nederland trekken om er een te vangen?
  • Henko Slegh
    Banned
    • 05-01-2005
    • 61

    #2
    Hallo,

    Op www.vangstenregistratie.nl zie ik regelmatig roofblei voorbij komen in de vangstmeldingen uit Belgie.

    Misschien een goede tip ? voor je

    Download SVR (gratis) op vangstenregistratie.nl wissel voor de eerste keer vangst gegevens uit, daarna alle vangsten of vissoorten waar je geen belangstelling voor heb verwijderen je kan dagelijks even inloggen voor de nieuwe vangstgegevens en de gebruikte technieken voor de roofblei zoals watertype, waterlagen,aassoorten, type kunstaas ect ect Stekken en plaatsen worden niet vermeld maar je kan dan wel weer contact op nemen met een melder voor verdere onderlinge info bij je zoektocht naar de Roofblei in Belgie.

    Veel succes,

    Henk Slegh

    Reageer

    • dimke
      Newbie
      • 06-07-2005
      • 31

      #3
      hallo,

      Ik heb gehoord dat er inderdaad roofblei zou aanwezig zijn in de vaart Roeselare-Leie en dan meer in de zwaaikom ter hoogte van Ingelmunster.

      vang ze dimke
      leergierige visser

      Reageer

      • ziku
        Banned
        • 15-09-2005
        • 6

        #4
        thx mannnen, volgende week zal ik eens proberen op het kanaal-roeselare leie.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎