uitleg roofvis technieken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Appel
    Newbie
    • 27-01-2005
    • 22

    uitleg roofvis technieken

    hallo mederoofvissers, ik zou graag hiero jullie manieren van roofvissen willen horen. dus als je bepaalde vistechnieken toepast zou je die hier dan ff willen uitleggen??Maakt niet uit watvoor tips je eigebnlijk hebt als ze maar werken, hehehe . dus kunstaas soorten , kunstaastechnieken, doodaas soorten , doodaastechnieken enzovoort enzovoort.Ik hoop dat hiet veel reacties op komen zodat we mekaar misschien wat kunnen leren voor een betere vangst. Dus reageer als je een tip hebt!! groeten uut Steenwijk van Appel.
    Ik ben robert,24 jaar oud uit steenwijk. en ik vis het liefst op snoek met dood aas.
  • Stacey
    Banned
    • 14-06-2005
    • 3

    #2
    Heey,

    Mijn favoriete techniek is toch nog steeds lekker simpel met de blinker.
    Maar walking the dog werkt met dit soort weer ook goed.
    Met walking the dog gebruik je een speciale plug.
    Je draait de plug gewoon binnen, maar onder het draaien maak je met je hengel kleine zwiepjes naar onder en weer terug.
    Deze methode is vooral op warme zomeravonden effectief. De aanbeten zijn altijd zeer spectaculair want je ziet de vis gewoon op de plug bijten en uit het water springen. Veel succes ermee.

    Gr Stacey #)

    Reageer

    • Powerbait
      Newbie
      • 16-01-2005
      • 37

      #3
      En wat vang je daarmee vooral? Baars, snoek?

      Reageer

      • Hylkez1
        Feeder visser
        • 23-07-2005
        • 158
        • Tolbert

        #4
        Ik ga meestal gewoon naar een plek toe, gooi daar een paar keer met een plug langs en met een blinker en en shad. En als ik dan geen aanbeet heb, komt de vaste stok erbij. Vang ik een voorntje en hang die aan mijn doodaas-takeltje. Mooie ronde rode dobber erop en inwerpen maar.
        Simply my favourite way of fishing
        www.vissite.nl.tt
        Tha bream-fisher

        Reageer

        • Basketballer
          Newbie
          • 04-08-2005
          • 1

          #5
          ik vis meestal met een harpoen geweer neej ik vis ook regelmatig met een blinkertje dat werkt gewoon het beste

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎