doodaastechnieken, kun je mij enkele laten zien d.m.v plaatjes???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Appel
    Newbie
    • 27-01-2005
    • 22

    doodaastechnieken, kun je mij enkele laten zien d.m.v plaatjes???

    hallo, ik was nieuwsgierig hoe jullie allemaal doodaasvissen en of jullie enkele methodes kunnen laten zien d.m.v plaatjes en/of uitleg. Groeten van Appel.
    Ik ben robert,24 jaar oud uit steenwijk. en ik vis het liefst op snoek met dood aas.
  • Powerbait
    Newbie
    • 16-01-2005
    • 37

    #2
    Ik was er ook over aan het denken om met de dode aasvis op snoek te gaan vissen, maar ik zie dat er niemand heeft gereageerd. Wie helpt ons?!

    Powerbait

    Reageer

    • polestare
      Komt net kijken
      • 14-01-2005
      • 93
      • NRW

      #3
      Ik jullie alleen maar door verwijzen naar een paar andere site's en ik mag aanemen dat je hier mee voorlopig vooruit kunt.

      http://www.snoekjager.nl/

      http://www.hsvhetmeuntje.nl/

      Reageer

      • Joost
        Komt net kijken
        • 25-04-2003
        • 54

        #4
        Met doodaas op snoekbaars is erg makkelijk.
        Neem een onderlijn met een karperhaak. Vang een voorntje, doe deze eraan of een stuk hiervan (snoekbaars eet ook afval) en ga vissen met een bonk lood. Lijn strak trekken met een belletje ofzo..... en gaan.

        Ik gebruik het liefst het middelste gedeelte van een vis, dus de staart en de kop eraf. De haak door de rug en gaan!

        Succes gegarandeerd. Ik heb goede ervaring onder bruggen enzo in dieper water.

        Joost
        Behandel ze netjes en vang ze nog een keer

        Reageer

        • visseninpolen
          Met enige kennis...
          • 01-01-2005
          • 301
          • wichmond

          #5
          foto's kan ik niet laten zien, maar in de beet staan wel heel veel systemen. Maar veelal enkele haak of een dregje volstaat. Laat hem een beetje bewegen en zoek plekjes af.
          Kijk ook eens goed in oude topics in het forum, daar kan je ook veel info weghalen, ik heb hier ook al eens eerder tips over gehad.

          Succes
          ryby ryby ryby i duzo ryb

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎