Levend Aas , hoe stoppen we het verbod??zet je naam erbij!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Appel
    Newbie
    • 27-01-2005
    • 22

    Levend Aas , hoe stoppen we het verbod??zet je naam erbij!!

    Ik verbaas me elke dag weer een beetje meer over het levendaas verbod, wat kunnen we hier aan doen???Hebben jullie suggesties of oplossingen of goeie argumenten waarom wel , waarom niet, laat het even horen. Misschien dat als er een hele heleboel reacties zijn ,we er wat mee kunnen doen.
    Ik ben robert,24 jaar oud uit steenwijk. en ik vis het liefst op snoek met dood aas.
  • Vissport
    Sportvisser
    • 07-01-2004
    • 756
    • Maasbracht

    #2
    Hallo Appel.

    Ik geloof dat je in een doodlopend straatje zit. #)
    www.pa3gju.nl
    Beste groeten.

    Reageer

    • visseninpolen
      Met enige kennis...
      • 01-01-2005
      • 301
      • wichmond

      #3
      Ik verbaas me niet alleen over het levendaas verbod, ook over dat mijn grijze kenteken gaat stoppen en ik te veel belasting moet gaan betalen, wat ik niet kan opbrengen. Nu moet ik iets anders kopen en mijn bus is nu stuk... vet probleem dus. Ik verbaas mij ook, dat belanstingvrije auto's (oldtimers) misschien over niet te lange tijd ook niet meer bestaan. Ook niet dat ik steeds meer ziekenfondsverzekeringgeld moet betalen, terwijl ik steeds meer zelf moet bijbetalen. Ook niet dat ik steeds meer moet betalen voor water, terwijl ik steeds minder gebruik, elektrisch idem. Ook niet dat ik voor grofvuil meer moet betalen, omdat onze gemeente daar fouten maakt.
      Ik begrijp alleen, dat onze gemeente en regering ons alleen maar meer geld afhandig maakt. De dierenbescherming heeft de regering de motivatie aangeboden, om er een strafbaar feit bij te bedenken om geld binnen te halen. En sinds de tijd dat de politie meer boetes moet uitschrijven, maakt de politie er dankbaar gebruik van, om mensen die niemand lastig vallen te beboeten. ompurk: !@#$
      ryby ryby ryby i duzo ryb

      Reageer

      • Henko Slegh
        Banned
        • 05-01-2005
        • 61

        #4
        Het gaat niet goed in dit roofvis topic. In de de visserette kan je terecht met alles wat niet direct met roofvissen te maken heeft.

        Moderator Henko Slegh.

        Reageer

        • visseninpolen
          Met enige kennis...
          • 01-01-2005
          • 301
          • wichmond

          #5
          yep, je hebt gelijk. Ik zal binnenkort eens een leuke politieke topic openen in de visserette.
          ryby ryby ryby i duzo ryb

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎