wonden aan snoek en gevoeligheid.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Appel
    Newbie
    • 27-01-2005
    • 22

    wonden aan snoek en gevoeligheid.

    een tip van mij is ook dus om langzaam en stil de kanten af te struinen, het feit dat snoeken soms verwondingen hebben , komt denk ik, van het gevecht met de visser, het kan denk ik zo wezen dat de snoek onder water tussen takken en riet door kan vliegen en zichzelf zo aan het draad of de takken of het riet bijvoorbeeld zichzelf loshaalt. zo had ik vorig haar een snoek van 84 cm gevangen die een jaap van zo`n 5 cm rechtsachter op de staart zat, een verse bloedende wond. ik denk niet dat er een nog grotere snoek achter hem aan zat hehe, al dacht ik er toen wel even aan. groeten uit steenwijk Appeldoorn
    Ik ben robert,24 jaar oud uit steenwijk. en ik vis het liefst op snoek met dood aas.
  • Visvangst
    #13
    • 31-07-2003
    • 39
    • Steenwijkerwold

    #2
    Appel,

    waar vis jij in steenwijk? Ik heb jaren in steenwijkerwold gewoond, nu niet meer, maar meestal viste ik gewoon op het kanaal. Echter toen nog niet echt op snoek en dus werd er vooral witvis gevangen.

    Leon
    Neem eens een kijkje op de site van de visser!!

    Als je haak niet in het water ligt, vang je zeker niets......
    (c) Rolo.

    Reageer

    • Appel
      Newbie
      • 27-01-2005
      • 22

      #3
      hier in de omgeveing heb je zat goede snoekstekken , ik vis vaak in de steenwijker aa achter de karpervijver, of in de karpervijver zelf (oostermeenthe bij rusthuis), dat is lekker dichtbij mijn huis dus kan ik het op de fiets doen, ook zijn er zat kanalen zoals het steenwijkerdiep richting scheerwolde of kanaal ossenzijl(laatste zit ook snoekbaars)dan heb je nog giethoorn(een wereld vol met meren en grachten , vooral handig met de boot), en de kanalen die haaks op het kanaal giethoorn staan zoals de thijssegracht etc. verder hebben we nog het ruxveense meer waar ook zat snoek zit. giethoorn met een bootje erbij is ideaal en je zal op het molengat (giethoorn noord ) zeker wel een metersnoek kunnen vangen.op de auken tussen giethoorn en steenwijk voor het gemaaltje zit er meestal ook wel 1 of 2 snoeken . of ga richting zwartsluis zat snoekwater!!!ook een favorite plek van mij is de dwingeler stroom bij uffelte ,laatst 5 snoeken gevangen.dus zat stekken
      Ik ben robert,24 jaar oud uit steenwijk. en ik vis het liefst op snoek met dood aas.

      Reageer

      • Visvangst
        #13
        • 31-07-2003
        • 39
        • Steenwijkerwold

        #4
        Goed man,

        als ik weer eens bij mijn ouwelui ben zal ik eens wat stekken gaan proberen.

        Gr.
        Neem eens een kijkje op de site van de visser!!

        Als je haak niet in het water ligt, vang je zeker niets......
        (c) Rolo.

        Reageer

        • Appel
          Newbie
          • 27-01-2005
          • 22

          #5
          ja, je weet et, wie niet vist, wie niet vangt!
          Ik ben robert,24 jaar oud uit steenwijk. en ik vis het liefst op snoek met dood aas.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎