beste aas...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Thizzlexl
    Newbie
    • 26-10-2004
    • 3

    beste aas...

    hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vragen:

    - met welk aas denken jullie dat sneok het beste gevangen kan worden als het gaat om rivieren en kanalen?
    - Met welk aas vangt men al die metersnoeken?? ~0 ? (mijn grootste: 87 cm ~_~ )
    - weet er iemand een goede snoekstek of -tip in de buurt van ijsselstein (ut) en omgeving?

    in ieder geval alvast bedankt...
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    #2
    Grote aasvis = grote roofvis. Stukken makreel worden veel gebruikt dacht ek.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • snoekvisser
      Newbie
      • 02-04-2004
      • 19

      #3
      Je kan ook hele sardienen (25 - 30cm)gebruiken voor t vissen op grotere snoeken!
      Je kan ze haken met 2 dreggen of eentje maar dat is wat jij verkiest he, ik verkies 2 dreggen dan ben je zeker maar dan ben je wel langer aant onthaken! Maarja, soms kunnen die kleinere er ook niet afblijven en vang je soms kleinere zoals ik bijvoorbeeld ''70cm''!
      Maar ik zou ze aanbieden met een montage op de grond, waar de vis zoveel lijn kan nemen als hij wil! Dit vind ik persoonlijk beter opt kanaal en op ondiepe vijvers gebruik ik de dobber montage met voorgelode dobber!
      Ik hoop dat dit wat helpt
      grtjes
      work is for people who don\'t know how to fish!

      Reageer

      • bartje
        Newbie
        • 14-10-2004
        • 37

        #4
        mijn voorkeur gaat toch naar een dobber montage met levend visje , niet dat ik hiermee al een meter snoek heb kunnen haken ! heb ik er toch wel al wat aan de graskant gekregen die niet moesten onderdoen .
        Groetjes Bart.

        Reageer

        • Dominuz
          Newbie
          • 10-02-2005
          • 21

          #5
          Er... 87 cm is nog zo slecht ni

          Ja gewoon met aasvisjes...

          Reageer

          • visseninpolen
            Met enige kennis...
            • 01-01-2005
            • 301
            • wichmond

            #6
            Met sardientjes, moet je toch goed kijken hoe je die monteert? Omdat die vis zo zacht is? Kunstaas kan ook altijd toch? En gewoon dood aas, voorntje, baarsje etc.
            ryby ryby ryby i duzo ryb

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎