spinhengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • rudy vis
    sportvisser
    • 01-02-2003
    • 656
    • merelbeke

    spinhengel

    hallo;visvrienden ik zou mij graag een spinhengel willen aanschaffen.ik heb nog nooit met kunstaas gevist; en daarom weet ik niet goed wat ik juist moet kopen.kunnen jullie mij helpen.liefst met de prijs. thanks :~ :~
  • johnny
    Newbie
    • 13-04-2003
    • 24

    #2
    Hallo Rudy,
    1) Koop enkel boekjes over kunstaasvissen zoals "Vissen met plug,lepel en spinner" van Kees Ketting, "Pluggen & Lepels en ander kunstaas" van Arjan Willemsen of "Jagen op Jagers" van Bertus Rozemeijer. Lees rustig deze boekjes en zie of deze mannier van vissen je kan bekoren.
    2) Ga naar een goeie hengelsporthandelaar en vraag hem om raad. Hij zal je verder helpen met hengel,molen en ander materiaal dat je best kunt gebruiken en tevens uitleggen hoe te gebruiken en waar (een polder is geen vaart of diepe plas of rivier). Ieder water is verschillend en op elk van deze waters dien je ander soort kunstaas te gebruiken.
    3) Tracht mee te gaan met een ervaren kunstaasvisser die je fouten kan verbeteren en eventueel de betere stekken kan aanwijzen. Vraag aan de winkelier of hij je eventueel in kontakt kan brengen met zo iemand.
    4) Wees niet te snel ontmoedigt wanneer de eerste resultaten uitblijven, de aanhouder wint.
    Groeten Johnny.
    Johnny

    Reageer

    • rudy vis
      sportvisser
      • 01-02-2003
      • 656
      • merelbeke

      #3
      bedankt jhonny, veel geld wil ik er niet aan uitgeven,het is gewoon om na het werk als ik te weinig tijd heb om te witvissen, toch nog een uurtje aan de waterkant te vertoeven. groeten rudy.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎