vissen op snoek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • rexhuntbas
    Newbie
    • 24-02-2003
    • 6

    vissen op snoek

    kan je met een wickle picker op snoek vissen
    visgroeten basjeeeeeeee
  • kantvisser
    Bart Van Peborgh
    • 24-12-2002
    • 837
    • Koningskooikt

    #2
    Nog niet geprobeerd, maar ik heb wel al snoekbaars gevangen met de winkle Picker
    Groeten van Kantvisser

    Bart Van Peborgh
    Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
    Koning 2004

    http://mokabe.be

    Reageer

    • cracki07
      Newbie
      • 26-04-2003
      • 4

      #3
      Hoi,

      Ik zou persoonlijk niet met mijn winkle picker op snoek gaan vissen omdat een picker niet erg veel grammetjes kan dragen en als je gaat snoeken kunnen de de snoeken wel een paar pond wegen. Dus zou ik het niet proberen eneen spinner of dergelijke kopen

      groeten,

      Reageer

      • Joost
        Komt net kijken
        • 25-04-2003
        • 54

        #4
        snoek / snoekbaars vissen doe ik al een paar jaar met een goedkope telescoop werphengel (2.10m). Materiaal maakt niet echt uit als het maar genoeg klappen kan opvangen. Mijn hengels koste f 35.- en is nu 5 jaar oud. Ik heb er wel een goede molen op zitten. Maar met een winkle picker zou ik het niet proberen. Gewoon te zwak.

        Joost


        [Gewijzigd door Joost op dinsdag 29 april 2003 @ 08:42]
        Behandel ze netjes en vang ze nog een keer

        Reageer

        • Pieter Stam
          Tinca Tinca
          • 11-10-2002
          • 2882
          • NL

          #5
          Als je met ultralichte spinners vist, is het meest stugge topje van de picker wel degelijk stug genoeg. Ik heb zeer vaak met de picker en een ultralichte spinner of een mini-plugje gevist op baars en snoek. Je voelt elke aanbeet. Ook van het kleinste baarsje.

          Succes en de mzzl,
          Pierre

          Reageer

          • Pike Catcher
            Newbie
            • 09-05-2003
            • 1

            #6
            :upsidown:

            Ik heb één keer per ongeluk, toen ik op wit vis, met mijn winkel picker viste een snoek aan de lijn gehad. Gelukkig had ik 2 topjes bij me, want degene die er op zat brak gewoon in 2en.

            Ik heb em er ook niet uit gekregen. Ik heb de snoek wel gezien en ik schatte em toch gauw op de 90 á 100 cm. Laat staan als je een snoek hebt van 125 cm ofzo.

            Nu heb ik een simpel spinnertje met gevlochte lijn. Bevalt me echt uitstekend.
            Maak plezier met vissen, maar ruim je zooi op !!

            Reageer

            • Kapitein
              Banned
              • 20-02-2003
              • 40

              #7
              Waarom zou dat niet kunnen de winkle picker is een zeer goede visstok, gewoon de juiste draadkeuze en een stalen onderlijntje. Ik heb zelf al meerdere snoeken gevangen met een vaste stok, de grootste woog 9.300kg.

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎