oosterschelde

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • gunter
    Newbie
    • 03-03-2002
    • 1

    oosterschelde

    ik heb na veel wikken en wegen dan toch een zeewaardige visboot gekocht.nu mijn vraag het lijkt me niet verstandig om met men sleurhut dadelijk op de noordzee te stuiven.Graag had ik geweten wie me goede raad kan geven i.v.m goede stekken , waar zijn goede plaatsen voor je boot in het water te laten en..... kun je op de oosterschelde net zoon mooie vissen vangen als op de ruime plas ???? alle tips enz.. zijn welkom .
    Zelf vis ik al 18 jaar op forel in de omgeving van la roche maar vemits je als je volledig in orde bent als de grootste misdadiger gecontroleerd word is bij mij de goesting volledig over.En heb daarom dit water met groot spijt in het hard verlaten om nooit weder te keren .
  • provinco
    Newbie
    • 14-06-2007
    • 1
    • Ravels

    #2
    @ Gunter, ben al verschillende malen gaan vissen thv Neeltje Jans. Ik ben maar tot één bevinding gekomen: vijf voor twaalf was inderdaad tien jaar geleden. HET IS OP. Geep ok, maar voor de rest....nada, niks. Een goede plaats weet het me te zeggen.

    Reageer

    • gerard de niet
      Komt net kijken
      • 17-09-2006
      • 52
      • delft

      #3
      visboot

      gunter ik zou maar lid worden van een strandvis club,deze clubs hebben meestal een tractor om je boot naar het water te rijden, altijd wel iemand die je helpt ,zodat je in korte tijd een echte noordzee bootvisser word, en in een club word er altijd goed op de veiligheids voorschriften gelet.
      de groeten gerard

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎