Post probleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    Post probleem

    Als ik een reactie wil plaatsen dan heb ik regelmatig het probleem dat de reactie niet wordt geplaatst. Ik krijg dan hetzelfde scherm weer terug, maar dan zonder mijn reactie. Als ik geen kopie heb gemaakt kan ik het dus weer opnieuw gaan typen. De tweede keer plaatsen in datzelfde nieuwe scherm werkt dan wel. Het lijkt wel of ie me uittimed. Het vreemde is dat ik het bij heel korte berichten ook heb en zo langzaam ben ik nou ook weer niet met typen Wat kan er aan de hand zijn?

    Ik had het zojuist weer meer met het posten van dit bericht...
    Carpe Diem
  • Pieter Stam
    Tinca Tinca
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Herkenbaar, ik heb dat probleem ook wel eens. Daarom type ik meestal lange berichten eerst in Word en plak ze daarna in het forum.

    Binnenkort is er een nieuw forum dus dan zijn we van dit probleem af denk ik.

    Reageer

    • Eduard
      Moderator
      • 11-08-2004
      • 3278
      • Sappemeer

      #3
      In het begin heb ik dat wel eens gehad...maar sinds ik geen lange berichten meer type niet meer.... %)

      Als je je bericht even wegklikt (om ergen op het forum iets te zoeken) is het ook echt weg ook. Je kunt wel met de "vorige" toets nog wat opzoeken wat je eerst al hebt gelezen, maar verder niet. Gelukkig, zoals Pierre al aanstipte, zijn we waarschijnlijk straks van dát probleem af.

      Kan het misschien aan je provider liggen? Ik heb het eerder wel gehad met de mijn ADSL verbinding, had ik ineens geen verbinding meer en moest ik of zelf weer verbinding maken of na een minuutje was ie automatisch weer hersteld. Sinds ik de nieuwe provider heb is het niet meer voorgekomen, dus mijn conclusie is dat het niet aan de computer lag (zoals de helpdesk beweerde) maar wel degelijk aan de hen....
      groet,
      Eduard

      Reageer

      • pastoor
        ...
        • 02-02-2003
        • 1112
        • Drongelen

        #4
        Dit probleem is er al jaren. Je hoeft niet persee eerst in word te typen en te kopieren. Gewoon het bericht of antwoord typen hier op het forum, en altijd voor je het plaatst hier even selecteren en kopieren. Dat gaat het zelfde als eerst naar word gaan.

        Reageer

        • Kosmozz
          Match en Feeder
          • 25-07-2005
          • 1959
          • Hannut

          #5
          Ok bekend probleem dus, hopelijk is het op de volgende server verdwenen. Ik heb gruwelijk internet hier (surfnet), 100 mbit verbinding. Lijkt me niet dat het aan de provider ligt. Als ik soms webmail gebruik dan heb ik het probleem zelfs na een paar uur niet. Goed opletten dat ik het eerst kopieer voordat ik het post!!

          Carpe Diem

          Reageer

          • rickie
            hoe kouder hoe beter
            • 18-11-2005
            • 2377
            • Oldebroek

            #6
            ik heb dat inderdaad ook wel eens

            Reageer

            • Forummanager
              Visserslatijn Nederland
              • 30-12-2001
              • 12131
              • Albrandswaard

              #7
              Hmmm.... ik niet. Voor het eerst dat ik het hoor...
              Nog even volhouden mannen!
              Visserslatijn Nederland
              http://www.visserslatijn.nl
              Sinds 1997...

              Nationaal HengelSportForum
              http://www.hengelsportforum.nl
              Sinds 2001...

              Reageer

              • Pieter Stam
                Tinca Tinca
                • 11-10-2002
                • 2882
                • NL

                #8
                Ik had het 1 minuut geleden nog, bij mijn laatste bericht binnen het karpertopic. Nu kreeg ik het alleen wel terug ( ) toen ik op "vorige" klikte.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎