Gebruikers + IRC chat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Loek van Kersbergen
    Met enige kennis...
    • 03-01-2003
    • 289
    • Lekkerkerk

    Gebruikers + IRC chat

    Hoi Bas,

    Ik heb weer last met het feit dat ik geen info kan zien over andere gebruikers, terwijl ik wel dat item heb aangezet in visuele gebruikers instellingen.

    Ook heb ik zojuist IRC chat aangezet maar ik krijg ook dat niet te zien.

    Ik heb aantal berichten per pagina op 30 staan, en aantal gebruikers per pagina staat ook op 30. Zou dat somsm het probleem kunnen zijn??

    Gr. Loek
    ****************************
    MATCH VISSEN IS HET MOOIST
    ****************************
  • Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    • 30-12-2001
    • 12131
    • Albrandswaard

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Loek van Kersbergen
    Hoi Bas,
    Hoi Loek

    Ik heb weer last met het feit dat ik geen info kan zien over andere gebruikers, terwijl ik wel dat item heb aangezet in visuele gebruikers instellingen.
    Kun je je nog herinneren wat je de vorige keer hebt gedaan om e.e.a. weer terug te krijgen?
    En anders, kun je aangeven wat je aan/uit hebt gezet, waardoor dit probleem de kop op steekt?

    Ook heb ik zojuist IRC chat aangezet maar ik krijg ook dat niet te zien.
    Je hebt 'm in visuele gebruikersinstellingen aangezet voor het eerst? En je krijgt deze optie niet op de hoofdpagina te zien?

    Ik heb aantal berichten per pagina op 30 staan, en aantal gebruikers per pagina staat ook op 30. Zou dat somsm het probleem kunnen zijn??
    Nee, zou niet moeten uitmaken. Des te meer berichten, des te meer tijd het kost om een pagina te laden.

    Als ik je gebruikersinstellingen van de server haal en die bekijk, zie ik dat je nagenoeg alles aan hebt staan, behalve de gamesoptie. Het zou dus moeten werken.
    Wellicht geeft de Mac toch problemen. Zullen we de afspraak anders in Lekkerkerk maken? urplex:

    Gr. Loek
    Gr. Bas
    Visserslatijn Nederland
    http://www.visserslatijn.nl
    Sinds 1997...

    Nationaal HengelSportForum
    http://www.hengelsportforum.nl
    Sinds 2001...

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎