ZEER SPIJTIG!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • frederik
    Specimen Hunter
    • 05-01-2005
    • 1734

    ZEER SPIJTIG!!!!!!!!

    Beste forumgebruikers,

    Ik vind het heel spijtig dat er door een domme discussie één van onze beste vrienden afgehaakt heeft en dat die iemand dan nog zoveel werk geleverd heeft voor het forum en ook het organiseren van DE DAG 11 oktober 2003.

    Daarom zou ik langs deze weg nog een poging willen doen en vragen < Jos neem de draad terug op waar je hem hebt laten vallen jou vrienden missen je >
  • kaledwaas

    #2
    volledig mee eens

    Reageer

    • pastoor
      ...
      • 02-02-2003
      • 1112
      • Drongelen

      #3
      Sorry Heren ik ben als groep door die zogenaamde musketiers zeer enrstig in mijn vertrouwen geschaad.
      Door een groep werd ik aangevallen op alle fronten om iets waar wat achteraf blijkt ik het ook helemaal bij het rechte eind hand, maar dit ter zijde.
      Ik zou het echt wel willen want een van mijn grootste hobby,s het forum staat hierdoor op een zeer laag pitje.
      Dit zal lang duren denk ik voor mijn interesse weer terug is als dit wel ooit terug komt.

      Mijn advies voor de Musketiers.
      Gebruik jullie gezamelijke krachten om de boel op te bouwen en anderen te ondersteunen en niet om te slopen.

      Jos.

      Mijn belangstelling heb ik nu meer op het vissen zelf gericht met goede resultaten.
      Al 5 tot 6 weken lang vis ik op gewicht iedereen van de bak af.
      En even speciaal voor John!!! vandaag de afsluiting met familiekampieoenschap.
      Jos 9,760 kg en de oudste van mijn mee vissende broers ruim 6 kg.

      Reageer

      • Frederik
        Specimen Hunter
        • 05-01-2005
        • 1734

        #4
        Begrijpelijk dat je er zo over denkt Jos maar toch blijf ik in stilte hopen op jou terugkeer.

        Reageer

        • Forummanager
          Visserslatijn Nederland
          • 30-12-2001
          • 12131
          • Albrandswaard

          #5
          Hoi Jos,

          Fijn je weer even op het forum te mogen zien.

          Groet,
          Bas
          Visserslatijn Nederland
          http://www.visserslatijn.nl
          Sinds 1997...

          Nationaal HengelSportForum
          http://www.hengelsportforum.nl
          Sinds 2001...

          Reageer

          • john van den broek
            Specimen Hunter
            • 30-03-2003
            • 1089
            • Venray

            #6
            Hoi Jos,

            Proficiat met het behaalde familiekampioenschap en ik had je al een keer eerder laten weten dat ik het jammer vond dat je niet meer op het forum zat.

            Als op dit onderwerp veel mensen reageren met dezelfde boodschap, heb je bijna hetzelfde als een handtekeningen actie.

            Ik hoop je weer snel terug te zien op het forum.
            Groet John.

            www.baitstore.nl

            Reageer

            • minimus
              Specimen Hunter
              • 19-03-2003
              • 1203
              • Tilburg

              #7
              Ik kan me niet voorstellen dat de betrokkenen binnen deze uit de hand gelopen situatie zich "happy"erbij voelen.
              Ik ken Jos niet persoonlijk, maar beschouw zijn besluit als een gemis voor dit forum. Mijns inziens wordt er soms op de forums te impulsief gereageerd (tel eens een keer tot 10 of desnoods tot 100). Ik heb ook vaak de neiging om er als een "botte knoest" in te vliegen, maar weet me altijd tijdig een halt toe te roepen. Zoals al eerder gezegd : je hoeft het niet altijd met iemand eens te zijn, maar probeer dan door een goed onderbouwd verhaal zijn of haar ongelijk te bewijzen. Denk vooral niet in termen van "mijn gelijk" want dan gaat het falikant mis.
              Ik weet verder niet wat jullie "drive" is om hier op het forum te zitten, maar de mijne is nog steeds dat ik van COLLEGA vissers iets wil leren, waardoor ik de nobele kunst van het sportvissen nog beter onder de knie krijg.
              Indien men dit schrijven wil opvatten als een handtekening voor Jos, dan laat het er een zijn, maar anderzijds zie ik Jos liever terug komen op gronden van openheid en rationaliteit !!!
              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

              Reageer

              • pastoor
                ...
                • 02-02-2003
                • 1112
                • Drongelen

                #8
                Ok OK OK jongens bedankt voor de reacties op het forum, prive berichten en Emails.
                Jullie hoeven voor mij geen actie te houden al bedoelen jullie het goed.
                Veel belangrijker vind ik net zo als Minimus stelt.

                We hebben het forum om te discuseren, om van een ander te leren en een ander iets te leren.
                In veel gevallen is het uitwisselen van ervaring.
                In veel gevallen is er verschil van mening.
                De een denkt ik heb gelijk de ander of anderen ook.
                Nou en??? Wat dan nog.
                Juist die verschillen van mening brengen de nieuwste ideen en andere theorien naar voor.
                Mijn antwoord in de mailtjes en priveberichten was dan ook dat als ik het gevoel heb weer vrijuit op het forum te kunnen reageren zonder op de man afgerekend te worden ben ik er weer.
                Met nadruk laat ik het daar voorlopig wel bij.
                Ik heb mijn interesse ietsje verschoven.
                Met name richt ik me meer op het vissen zelf en ik ben een gedetaieerd stuk aan het schrijven over feedervissen op de Maas met getijden.
                Dus als het aan mij ligt laat het hier maar bij dan duik ik hier en daar wel weer op.

                Groetjes Jos.

                Reageer

                • Kwik
                  Frequent aanwezig
                  • 12-08-2003
                  • 120

                  #9
                  hip hip hoera !!!!!!

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎