Zeer Spijtig

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • antje
    Frequent aanwezig
    • 01-03-2003
    • 120

    Zeer Spijtig

    "Hoy Antje,
    Ik schrijf je via deze mail en niet via forum, omdat ik geen reacties van Braakdraak erop wil hebben......"

    "Antje,
    Omdat ik geen vervelende opmerkingen wil van Braakdraak, mail ik je persoonlijk......."

    "Hallo,
    Sorry dat ik een antwoord geef via je E-mail, maar wil geen vervelende opmerkingen van Braakdraak....."

    Mensen,
    Waar zijn we mee bezig ?
    Bas, moet mijn mailbox een extern forum worden ?
    Is toch bij de gekke af, dat men mij persoonlijk via E-mail gaan antwoorden, omdat ze dat ge-OH van Braakdraak zat zijn. Mensen blijven weg, of gaan verder per E-mail discussies voeren.
    Wordt het geen tijd, ook voor alle andere forum-gebruikers, dat je eens aktie gaat ondernemen tegen figuren die een leuke discussie op het forum onmogelijk aan het maken zijn, door degenererende en of kwallige opmerkingen ?

    Groetjes Antje
    Vandaag is morgen alweer gisteren. SHIT, alweer achter het net gevist dus !!
  • jos.holl

    #2
    Hoi Antje.
    Ik heb ook het gevoel dat een aantal gebruikers het forum negeren of geen reacties plaatsen als ze vermoeden dat er reacties op komen die niet leuk zijn.
    Zo ver ik op de hoogte ben is Bas heel druk bezig om alles beter te laten verlopen. Maar Bas zal dit zelf wel verduidelijken.
    Jammer maar komt goed denk ik.

    Reageer

    • kaledwaas

      #3
      datr is wel te hopen ja..anders word het hier errug stil denk ik..

      zullen er steeds meer mensen het forum gaan "mijden als de pest" zoals ze zeggen.

      Reageer

      • rikkie1
        Frequent aanwezig
        • 09-01-2003
        • 161

        #4
        Ja Jos,

        Sinds de paar maanden dat ik met dit forum bezig bent heb ik ook de indruk dat er bepaalde personen zich storen aan het voorgenoemde en veel minder op het forum komen. Ik heb ook al een paar keer gereageerd op de bewuste persoon maar ik doe het niet meer. Frederik probeert de "kerk in het midden te houden" (zoals we in Belgie zeggen) en ik waardeer dit maar ik denk dat het tevergeefs is.
        Ik vindt dit forum een prachtig iets en leer er nog altijd bij en mijn dag is goed als ik iemand een tipje heb kunnen meegeven.


        Groeten

        Rikkie
        Don\'t worry be happy

        Reageer

        • jos.holl

          #5
          Mijn dag is goed als ik iemand een tip kan geven.
          Maar mijn week is goed als ik er eentje gekregen heb.(moet wel een goeie zijn)

          Reageer

          • john van den broek
            Specimen Hunter
            • 30-03-2003
            • 1089
            • Venray

            #6
            Jos,

            In jouw statement kan ik me 1000 procent vinden, ook ik vind het geweldig om anderen tips te kunnen geven en tips te kunnen ontvangen.
            Ik denk dat dit ook een van de doelstellingen is van dit forum.

            In hetgeen wat Antje aanhaalt kan ik mij ook vinden, maar ik heb alle vertrouwen in Bas.
            In de maand dat ik nu aan het forum deelneem zijn er al verschillende momenten geweest dat een normale discussie uitgelopen is op verwijten over en weer.

            Groet John.
            Groet John.

            www.baitstore.nl

            Reageer

            • Forummanager
              Visserslatijn Nederland
              • 30-12-2001
              • 12131
              • Albrandswaard

              #7
              Forumgangers,

              Ten eerste goed te horen dat jullie vertrouwen in mij hebben.

              Het bericht van Antje verbaast mij enigszins. Ik heb de berichten van afgelopen dagen nog eens doorgelopen en ben geen onvertogen woorden tegengekomen.
              Ik ga er dan ook vanuit dat de privé-mails een uitvloeisel zijn van hetgeen zich enige tijd geleden tussen onder meer Baakdraak en andere forumgangers heeft afgespeeld.

              Volgens mij is deze onenigheid op het forum uitgepraat. Natuurlijk hoeven we het nog steeds niet met elkaar eens te zijn en dat is ook tegen elkaar uitgesproken. Echter, we hebben ook afgesproken dat we respectvol met elkaar zullen omgaan.

              Het niet plaatsen van berichten om te voorkomen dat andere forumgebruikers daar onsportief op reageren is m.i. dan ook niet nodig. Zolang we ons houden aan de regels die we samen hebben afgesproken, kan er nooit wat aan de hand zijn.
              En mocht het zo zijn dat iemand zich daar kennelijk niet aan wenst te houden, dan hebben we ook elkaar afgesproken dat hij of zij van dit forum zal worden verwijderd. Dat geldt in casu niet alleen voor Baakdraak, maar voor een ieder.
              En nogmaals, voor zover ik het kan volgen, houdt een ieder zich keurig aan deze afspraken.

              Ik hoop dat je/jullie mij (en in de niet al te lange toekomst, de moderators) het vertrouwen geven om deze afspraken te handhaven.

              Met vriendelijke groet,
              Bas
              Visserslatijn Nederland
              http://www.visserslatijn.nl
              Sinds 1997...

              Nationaal HengelSportForum
              http://www.hengelsportforum.nl
              Sinds 2001...

              Reageer

              • antje
                Frequent aanwezig
                • 01-03-2003
                • 120

                #8
                Bas,
                Ik heb zeer zeker wel vertrouwen in jou en de toekomstige operators.
                Wat ik wel nog kwijt wil is dat het aantal repleys enorm is gedaald na dat hele gedoe, en dat vindt ik erg jammer, zeker ook omdat jij (Bas) er zo enorm veel tijd insteekt, en een hoog bezoekersaantal op je site, is de mooiste beloning wat een webmaster kan krijgen.

                groetjes Antje
                Vandaag is morgen alweer gisteren. SHIT, alweer achter het net gevist dus !!

                Reageer

                • Forummanager
                  Visserslatijn Nederland
                  • 30-12-2001
                  • 12131
                  • Albrandswaard

                  #9
                  Antje,

                  Ik ga er vanuit dat de mensen die nu wellicht nog wat terughoudend zijn, zich ongetwijfeld weer in de berichten gaan mengen.
                  Wellicht kun je ze overhalen om niet meer naar jou te mailen, maar dat in het forum te doen? :knippie:

                  Groet,
                  Bas
                  Visserslatijn Nederland
                  http://www.visserslatijn.nl
                  Sinds 1997...

                  Nationaal HengelSportForum
                  http://www.hengelsportforum.nl
                  Sinds 2001...

                  Reageer

                  • Frederik
                    Specimen Hunter
                    • 05-01-2005
                    • 1734

                    #10
                    Persoonlijk vind ik dat het vanaf toen wel rustiger is geworden op het Forum, ik hou me momenteel een beetje op de achtergrond wegens gezondheids redenen voor sommige onder u wel bekend maar geen nood frederik komt terug.
                    Ik wordt terug de oude maar voel me nu niet zo lekker. En zoals Rikkie zegt ik probeer van de kerk een beetje in het midden te houden ook met Braakdraak, die zich nu toch ook aan de regels houd vind ik persoonlijk.

                    Reageer

                    • Forummanager
                      Visserslatijn Nederland
                      • 30-12-2001
                      • 12131
                      • Albrandswaard

                      #11
                      Hoi Frederik,

                      Mag ik je hiervandaan van harte beterschap wensen?

                      Met vriendelijke groet,
                      Bas

                      PS. Hierbij een klein fruitschaaltje
                      :apple: :apple: :apple: :apple: :apple:
                      Visserslatijn Nederland
                      http://www.visserslatijn.nl
                      Sinds 1997...

                      Nationaal HengelSportForum
                      http://www.hengelsportforum.nl
                      Sinds 2001...

                      Reageer

                      • Braakdraak
                        Banned
                        • 23-02-2003
                        • 325

                        #12
                        Waardoor ontstaan oorlogen? Waardoor ontstaan ruzies?

                        Die ontstaan door gebrek aan respect. En dat is wat er hier mis is. Jullie hebben geen respect voor mij. En dat moet je wel hebben, ongeacht hoe moeilijk dat is.

                        Iedereen verdiend respect, ongeacht geslacht, huidskleur of religie of zijn manier van vissen. Wanneer het moeilijk is om dat kleine beetje respect op te brengen, zal er ook altijd ruzie zijn.

                        Jammer dat er niemand is die dat door heeft. Maar ieder beschaafd mens moet dat door kunnen hebben, ongeacht het niveau van de opleiding wat diegene geniet of genoten heeft. Alleen de spelfouten al bewijzen het niveau van sommige 'asocialen'.

                        Ik vind dit ook een zeer laffe aanval van je, Antje. Want ik weet dat je een hekel aan me hebt (o, wat een leuke chatsessies hadden we op de site van de lustige vissers). Antje, ik heb geen hekel aan jou, ondanks dat je me heel vaak uit de tent probeert te lokken (zie: http://www.visserslatijn.nl/cgi-bin/cutecast/cutecast.cgi?forum=13&thread=540 ).

                        Ik vind het ook helemaal niet nodig om ruzie te maken. Al helemaal niet op virtueel gebied. Ruzie maken is het domste wat er bestaat. Als je een probleem met iemand hebt, dan moet je met diegene daar op een verstandige manier over praten, i.p.v het negeren van diegene of daar ruzie mee te maken (misschien een hint?)

                        Ik ben hier niet de boeman.

                        [Gewijzigd door Braakdraak op vrijdag 16 Mei 2003 @ 10:18]

                        Reageer

                        • jagt

                          #13
                          hoi.
                          Respect is niet iets natuurlijks , respect moet je verdienen.

                          :kissy: :kissy: :kissy:

                          mzzl cor

                          Reageer

                          • antje
                            Frequent aanwezig
                            • 01-03-2003
                            • 120

                            #14
                            Braakdraak,
                            Vertel me eens, wanneer hebben wij dan op de chat gechat, je kan er niet eens op, je hebt een ban

                            groetjes Antje

                            PS: Wil je nu ook mijn ip ?


                            [Gewijzigd door antje op vrijdag 16 Mei 2003 @ 14:44]
                            Vandaag is morgen alweer gisteren. SHIT, alweer achter het net gevist dus !!

                            Reageer

                            • kantvisser
                              Bart Van Peborgh
                              • 24-12-2002
                              • 837
                              • Koningskooikt

                              #15
                              Iemand die respect eist van een ander zal van een ander nooit respect krijgen.
                              Recpect kun je niet afdwingen, respect moet je verdienen.
                              Groeten van Kantvisser

                              Bart Van Peborgh
                              Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
                              Koning 2004

                              http://mokabe.be

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎