Moderators gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    • 30-12-2001
    • 12131
    • Albrandswaard

    Moderators gevraagd

    L.S.

    Misschien komt dit wel op een goed moment.

    Voor het nieuwe forum ben ik op zoek naar serieuze gebruikers van het forum die wat meer verantwoording willen.
    Als moderator krijg je de bevoegdheid om in één of meerdere subforums berichten te verwijderen of aan te passen.

    Ben je regelmatig online, stoor je je aan gebruikers die zich niet houden aan de forumregels en lijkt het je leuk om moderator te worden?
    Reageer dan per e-mail en geef je naam en de subforum(s) door waar je als moderator wil acteren.
    Als beloning krijg je erg veel sterretjes achter je naam... :upsidown:

    Groet,
    Bas
    Visserslatijn Nederland
    http://www.visserslatijn.nl
    Sinds 1997...

    Nationaal HengelSportForum
    http://www.hengelsportforum.nl
    Sinds 2001...

  • minimus
    Specimen Hunter
    • 19-03-2003
    • 1203
    • Tilburg

    #2
    Aangemeld (en voor de goede orde, niet voor de sterretjes !!)
    Motivatie bij forummanager bekend !!!
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

    Reageer

    • kaledwaas

      #3
      ik draag iemand anders op voor moderator..

      FREDERIK

      reden: hij verdient het als rechtschapen mens

      Reageer

      • Frederik
        Specimen Hunter
        • 05-01-2005
        • 1734

        #4
        Hartelijk bedankt Kaledwaas maar weet zeker dat Bas de juiste keuze zal maken voor de moderators maar wil wel openbaar bekend maken dat ik geen persoonlijke vetes ga uitvechten dus ook niet met Marcel Lieven, iedereen gelijk voor de wet is mijn motto. Geef me hier dus ook op als kandidaat moderator Bas.

        Reageer

        • lex

          #5
          ben het met mij kale vriend eens.
          Ik denk dat frederik een goeie zou zijn.

          Reageer

          • Frederik
            Specimen Hunter
            • 05-01-2005
            • 1734

            #6
            Bedankt Lex voor het vertrouwen dat je in mij hebt.
            Hoop dat Bas evenveel vertrouwen in mij heeft als jullie.

            Reageer

            • kaledwaas

              #7
              wat mij nou zo verbaast is dat je bezig blijft Marcel....laat het verleden rusten en respecteer de keuzes van je medemens zonder WEER persoonlijk te worden....

              ik had toch werkelijk gehoopt dat je met je 16 jaar wel wijzer zou zijn..maar ik geloof stellig dat ik me hierin vergis..aan jou de taak om te bewijzen dat ik hierin volledig de plank missla...laat eens zien dat je volwassen genoeg bent om ieder mens in zijn/haar waarde te laten. of je het nou met die persoon eens bent of niet..mag je iemand niet negeer hem/haar dan gewoon ..zo houden we het gezellig...

              Groetjes Kaledwaas

              Reageer

              • Frederik
                Specimen Hunter
                • 05-01-2005
                • 1734

                #8
                Marcel ik heb mijn verontschuldiging bij jou niet aangeboden om moderator te worden op dit forum mijn verontschuldiging aan jou gericht is wel degelijk gemeend, de reden dat ik mij opgegeven heb om moderator te worden is dat ik heel veel op het Forum vertoef.
                De meeste tijd van de dag ben ik op het Forum te zien behalve de woensdag en in het weekend dan kom ik er 's avonds laat maar eens een kijkje nemen.
                Nogmaals en gemeend ik hoop dat we vrienden kunnen worden Marcel. Heb wat meer vertrouwen in de medemens.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎