NU een TEVREDEN GEBRUIKER

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jos.holl

    NU een TEVREDEN GEBRUIKER

    Sorry beste visvrienden.

    Regelmatig erger ik me aan de manier zoals hier een aantal gebruikers met elkaar omgaan.
    Ook al geven anderen op een nette manier hier blijk van dit niet erg op prijs te stellen gaat men gewoon door met het beledigen van elkaar via het FORUM.

    Het spijt me maar voor mij is de plezier er af.
    Als iemand een forum weet waar zulke taal (die niets met hengelsport te maken heeft) wordt geweerd ontvang ik graag een mailtje.

    Ik kijk het nog even af of er maatregelen worden genomen anders was dit mijn LAATSTE BERICHTJE en wens ik jullie nog veel visplezier.

    SUCSES MET HET FORUM



    [Gewijzigd door jos.holl op maandag 3 februari 2003 @ 22:53]
  • robson
    Banned
    • 30-12-2002
    • 289

    #2
    Ja jos ik ben het helemaal met je eens , waarom maken we niet liever wat grapjes of zo , toch beter dan mekaar uit te schelden he ...
    precies een nest kleuterklaskinderen , hopelijk doet de forummanager hier iets aan en verwittigd de overtreders .

    Reageer

    • Mc.Queen
      Sportvisser
      • 19-09-2003
      • 577

      #3
      Beste vrienden,
      Ja,in het begin keek ik raar op,maar ik lees dat eens,en ik ga naar het volgende
      ik ga geen namen noemen...maar je kan het misschien wel al denken...er is hier gewoon een (karper)visser??? te véél in ons Forum,die zou zich beter uitschrijven...Jos,niet weglopen jongen,je bent nu een goede vriend geworden,en we kunnen je nog nodig hebben!!!
      Greetings Mc.Queen!!!
      (NIET OPGEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
      Greetings Mc.Queen!!!
      Tot volgende Maandag!!!

      Reageer

      • jos.holl

        #4
        Mc.Queen
        Het is zeker niet de mijn bedoeling om weg te lopen.
        Ik wil alleen plezier aan mijn hobby beleven en ook als ik achter de pc zit.
        Ik dacht eerst dat ik wel wat van vissen af wist.
        Maar om wel eens wat namen te noemen zelfs ik heb hier nog wat geleerd denk ik van b.v. Mc.Queen / Grijpstra / Christ etc.
        Daar gaat het mij om gezellig ideeen en ervaringen uitwisselen.
        Misschien dat de forummaneger op vacantie is dat weet ik niet.
        Ik vindt er zo niets aan.
        Voor mij is en blijft het duidelijk.
        Het wordt hier weer gezellig (incidenten daar gelaten) anders zoek ik een forum dat gezellig is van mijn part in Belgie (grapje)

        Jos.

        Reageer

        • Mc.Queen
          Sportvisser
          • 19-09-2003
          • 577

          #5
          Hallo Jos,
          Ik ben het met je eens,dit is een gezellig Forum,waar we aan elkander kunnen leren,en in de "Hengelsport" kan je iedere dag bijleren,ik dacht dat ik ook al véél wist,maar ik moet toegeven dat ik al véél bijgeleerd hebt,en dit is de bedoeling van dit Forum,en zo met het blijven!
          Maar als onzen "Bas" dit zal lezen,zal hij er wel iets op vinden,neem dat van mij aan!!!
          Greetings Mc.Queen!!!
          Greetings Mc.Queen!!!
          Tot volgende Maandag!!!

          Reageer

          • kantvisser
            Bart Van Peborgh
            • 24-12-2002
            • 837
            • Koningskooikt

            #6
            Jullie hebben groot gelijk, ik vind dat zulke dingen niet kunnen op dit forum, als ik die berichten lees word ik niet goed, het gaat van kwaad naar erger, al dat gezever heeft niets met vissen te maken! :frustrated: issedoff:
            Groeten van Kantvisser

            Bart Van Peborgh
            Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
            Koning 2004

            http://mokabe.be

            Reageer

            • jos.holl

              #7
              Even nog een aanvulling op mijn opmerkingen.

              Ik vroeg me af waarom er nauwelijks iets gedaan wordt aan de vervuiling van het forum.
              De reden daarvan weet ik niet. Soms denk ik wel eens zou het er iets mee te maken hebben dat er mogelijk wordt gedacht hoe meer sensatie hoe meer bezoekers. Persoonlijk twijfel ik daar aan.
              In ieder geval net zo als Bas al eerder aan gaf het is schande dat het zo ver kan komen onder volwassen mensen.
              Natuurlijk zijn er die dit wel leuk vinden en kijken of er weer wat sensatieopmerkingen zijn gemaakt. Maar als je regelmatig op het forum komt zal je net als mij wel een paar dingen opvallen denk ik.
              Ten eerste de problemen doen zich bijna alleen maar voor op het gebied van karpervissen.
              Ten tweede als je goed oplet en ik denk dat de manager dit statistisch wel kan zien, zijn er volgens mij gemiddeld meer gasten dan leden.
              Ik weet en kan me ook voorstellen dat een aantal leden zich niet inloggen en dat een aantal gasten zich niet registreren als er zulke persoonlijke aanvallen worden gedaan.

              Bas of forummanager het is zeker niet mijn bedoeling om hiermee mensen te beschuldigen of wat dan ook. Het zijn enkel suggesties om het hier iedereen naar zijn zin te laten hebben.

              Ik hoop dat ik straks weer met plezier aan het forum deel kan en mag nemen.

              Groetjes Jos.

              Reageer

              • Mc.Queen
                Sportvisser
                • 19-09-2003
                • 577

                #8
                Ja,maar er zijn soms van die vervelende mensen,die anderen op stang jagen,en natuurlijk beginnen die anderen ook met de tegenverdedeging,maar je kan dit alleen maar stoppen met niet meer op te reageren,dan zal hij daar staan met zijn chipsoren,en hij zal het beu wordenen er gewoon mee stoppen!!!
                GEWOON DOEN ZO!!!
                Greetingskes Mc.Queen!!!
                Greetings Mc.Queen!!!
                Tot volgende Maandag!!!

                Reageer

                • robson
                  Banned
                  • 30-12-2002
                  • 289

                  #9
                  Yep manne , groot gelijk ...
                  Laat de kinderen voor wat ze zijn en hou het plezant , gewoon niet meer op reageren en de rest volgt wel vanzelf !!! :moo:
                  :bunny:

                  Reageer

                  • Henso
                    Met enige kennis...
                    • 14-12-2002
                    • 490
                    • Hoogezand

                    #10
                    :smikkel: goed geschreven jongens, dus wij reageren niet meer op akelige stukken en houden het netjes.
                    goed zo, dan kan ik ook nog vast wel wat leren van jullie.
                    groetjes en veel visplezier.

                    Groetjes Henk


                    KANJER KAMPIOEN 2013
                    2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

                    Reageer

                    • Mc.Queen
                      Sportvisser
                      • 19-09-2003
                      • 577

                      #11
                      Welkom bij onze "propere" groep!!!
                      Mc.Queen!!! :upsidown:
                      Greetings Mc.Queen!!!
                      Tot volgende Maandag!!!

                      Reageer

                      • jos.holl

                        #12
                        Aan hen die reageerden.

                        OK misschien hebben jullie wel gelijk.
                        We zullen kijken of het lukt.

                        Even voor Mc.Mqueen en J Grijpstra.

                        Ik hoop dat jullie het goed vinden maar ik heb een paar willekeurige vissers uitgezocht die op alle vragen van forumleden normaliter inhoudelijk goed antwoord geven.
                        Van hun ben ik alle reacties uit het hele forum aan het kopieren naar een tekst bestand.
                        Dit om niet te hoeven zoeken en om alles is goed te analisren.

                        Wat me o.a. opvalt is dat soms via een omweg maar over het algemeen door genoemde personen een bepaalde vaste stramien in hun werkwijze te bespeuren valt. Ik bedoel hier mee de soorten aas, voer en de manier van aanbieden.

                        Misschien een tip voor anderen om ook zo iets te doen.

                        Om eerlijk te zijn tegen over bovengenoemde laat ik het hier weten.

                        Groetjes Jos.

                        (voor Christ ik had weer niks gevangen)

                        Reageer

                        • Mc.Queen
                          Sportvisser
                          • 19-09-2003
                          • 577

                          #13
                          Hallo Jos,
                          Nu ben ik eventjes niet meer mee???
                          Wat begrijpt u daarmee?
                          Greetings Mc.Queen!!!
                          Greetings Mc.Queen!!!
                          Tot volgende Maandag!!!

                          Reageer

                          • robson
                            Banned
                            • 30-12-2002
                            • 289

                            #14
                            Dit snap ik ook niet goed joske ...!!!

                            Reageer

                            • jos.holl

                              #15
                              Wat onduidelijk is begrijp ik niet.
                              Maar geen probleem even opnieuw.
                              Ik heb van J Grijpstra en van Mc.Mqueen uit het forum al hun antwoorden op vragen van anderen samengesteld in een textbestand in Word 2000.
                              Dit kan door het veld te kopieren en te plakken in Word.
                              Dus nu heb ik in Word een aantal antwoorden op een rij. Dit heb ik gedaan om niet heel het forum af te hoeven zoeken, maar alles van hun op een of twee velletjes. Waarom? Gewoon om meer duidelijkheid te krijgen in de manier waarop zij te werk gaan. En natuurlijk om het daarna zelf beter te doen.
                              SNAPPIE??
                              Jos.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎