vergunning spanje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • martin
    Newbie
    • 02-07-2006
    • 2

    vergunning spanje

    hallo allemaal.
    ik heb een vraag,ik ga over twee weken naar de ebro delta om er twee weken te vissen.
    waar moet ik zijn om een vergunning te kopen voor het vissen in zoet water.
    het plaatsje waar ik naar toe ga heet deltebre ik hoop dat iemand mij kan helpen

    bij voorbaat dank
  • de bomber
    Harley davidson freak
    • 21-06-2006
    • 151
    • castricum

    #2
    martin vraagje ga je met een gids vissen of met je vismaten? Als je via een gids vist(wel handig voor 1 dagje) kan hij je eventueel verder helpen. zo niet dan moet je even naar un oficina de turismo gaan en daar kunnen ze je echt wel verder helpen. Je kan ook even op google kijken mischien heb je daar geen vergunning nodig omdat je dicht bij de rivier monding zit. Maar goed ik wens je veel vis plezier en mooie grote bak beesten . O ja vergeet geen zonnen brad mee te nemen
    mvg, de bomber

    Reageer

    • de bomber
      Harley davidson freak
      • 21-06-2006
      • 151
      • castricum

      #3
      Ik heb even voor je gezocht op internet. Je kan alvast contact opnemen met de visvereniging naam Confederacion Hidrografica del ebro adres paseo Sagasta,24-26 postcode 50071 Zaragoza tel 0034 76 225203 of 0034 76 217956
      fax 0034 76 234206. Ik hoop wel dat je spaans praat want over het algemeen praten de spanjaarden geen engels.
      Ik hoop je genoeg geholpen te hebben zo niet laat het me ff weten. groetjes de bomber
      mvg, de bomber

      Reageer

      • martin
        Newbie
        • 02-07-2006
        • 2

        #4
        alvast bedankt voor deze adviezen.
        ik ga er samen met moeders de vrouw naar toe,
        en heb nog niet over een gids nagedacht maar dat is geen verkeerd plan,
        verder is er op google niet zo gek veel te vinden over het feit vergunning jammer

        mar we gaan het proberen later vertel ik wel oe het geweest is

        groetjes martin

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎