Turkije

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kenzo
    Newbie
    • 17-03-2003
    • 7

    Turkije

    Hallo, ik ga op vakantie naar Turkije, kan je er vanop het strand vissen? Vissoorten? Aas? enz...
  • robson
    Banned
    • 30-12-2002
    • 289

    #2
    Beste Kenzo ,
    je kan daar zeker zeer goed vanaf de zeedijk of de rotsen vis vangen , veel grote dorade's en andere vissoorten zijn er te vangen met gambas of inktvis, karakollen , ik had daar zelfs een jongen die ging zeepiertjes zoeken elke dag in ruil voor een fles wijn ... wel uitkijken dat je geen amerikaan vangt of een mijnejager ofzo hé ...
    veel succes
    greetz,
    Robson

    Reageer

    • Kenzo
      Newbie
      • 17-03-2003
      • 7

      #3
      Hoe moet ik vissen? Montage met lood op de bodem? Of met dobber? Moeten die gamba's enz rauw zijn?

      Reageer

      • robson
        Banned
        • 30-12-2002
        • 289

        #4
        Beste Kenzo ,
        Je kan het makkelijkste met een warteltje vissen en een onderlijnte , met je lood op grond , alles moet vers zijn dus verse gamba's of calemares of kapotgetrapte schelpdieren enz als je met een dobberttje vist kan je ook nog vis vangen maar dan is het meestal op de kleine vis die net voor de rotsen zitten , ook wel plezant soms , neem dan wel een schuifdobbertje met een stuitje .
        groetjes,
        Robson

        Reageer

        • javah
          Frequent aanwezig
          • 25-05-2003
          • 173

          #5
          robson, Hoe heb je je spullen meegekregen het vliegtuig in? en je hebt waarschijnlijk niet alles meegenomen.

          Reageer

          • thomas1
            Komt net kijken
            • 29-01-2006
            • 76

            #6
            Hoi,
            Ik ga in de zomervakantie 3 weken naar turkije ( naar Dalyan-> zeer visrijk gebied) en wil daar ook gaan vissen, maar ik heb geen hengels, haken enz. om daar te vissen. Wat kan ik het best kopen en/of meenemen? (soort hengel, soort+dikte lijnen, haakmaten, loodgewicht?)En hoe diep is het ongeveer langs de kusten? En kan je ook dingen daar kopen voor wat je nodig hebt of is dat duurder?En zijn er nog meer dingen die ik moet weten?

            M.V.G.
            Thomas

            Reageer

            • thomas1
              Komt net kijken
              • 29-01-2006
              • 76

              #7
              Iemand :? :? (@)

              Reageer

              • Berre
                Newbie
                • 16-12-2006
                • 1

                #8
                Hallo , ik heb net besloten om de laatste 2weken van augustus naar Turkije ( Bodrum ) te gaan en als er iemand tips heeft of ervaring daar dan is dat altijd welkom , verder nog voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel vang genot.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎