[Hersteld:] Vissen in Polen door gebruiker visseninpolen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    • 30-12-2001
    • 12131
    • Albrandswaard

    [Hersteld:] Vissen in Polen door gebruiker visseninpolen

    Onderstaande discussie werd abuisievelijk verwijderd.
    Bij deze hersteld en verplaats van Roofvissen naar Vissen in het buitenland.
    Oudste bericht staat onderaan. Er zijn geen berichten verloren. Met excuses.

    ================================================== =====

    pb4cc, ik heb alles binnen voor een compleet georganiseerde visvakantie. Ik moet alleen de folder nog vertalen. Als je een folder wilt, kan je je adres achterlaten op mijn prive mail en dan stuur ik je zsm alles op.
    Ik kan je nu nog niets sturen, anders mis ik mijn provisie.
    Ook kan je rond 17 juni misschien mee. Ik ga dan (ik moet nog boeken), met een vriend heen. Om en nabij 80 euro incl 3 maaltijden, boot vergunning en mooie slaapplaats. Ik hoor van je.

    pb4cc Nog nooit in Polen geweest lijkt me erg intressant, hou ons op de hoogte, visseninpolen, Serrano.
    Zelf ga ik voor de snoekbaars, maar forellen is ook oke. Een rustige lokatie 3 slaapkamers 4 personen aan de noord kant van een meer met boot en bbmotor(tje) met zwem/boot steigertje met kraak helder water.
    Serrano Ben bezig Polen nader te ontwikkelen. Heb daar inj het Noorden vrienden die vorig jaar naar Polen zijn verhuisd en daar iets opzetten op recreatief gebied. Kom hier nog wel een keer op terug. Melden kan nu al. En men kan er dus Nederlands spreken das ook gemakklijk.

    visseninpolen oke, Ik vroeg dus om welke vissoort zou het moeten gaan. Aan de hand daarvan zou ik een plannetje kunnen maken. Bv, je wil gericht op snoek. Dan zorg ik voor een mooie accomoddatie in mazurie, met vergunning en boot. Ik speel dan de kosten door en de periode wanneer ik heen kan. Als er voldoende animo is, kan ik de boel vastleggen. Wil je op snoek en meerval, dan zou er een combinatie gemaakt kunnen worden van Mazurie en Warschau.
    Wil je alleen op snoekbaars kun je weer ergens anders terecht. Over het algemeen zijn de accomodaties netjes en niet al te duur. Vanaf een euro of 15 per nacht heb je al iets leuks. Soms zelfs met ontbijt.
    Wil je een kijkje nemen, kijk dan eens op www.poland.pl het is het engels, bij zoeken kun je mazurie in typen of probeer eens ryby of wendkarsz, deze laatste weet ik niet of ik het goed geschreven is, maar ik zal later nog wat sites doorgeven.
    Maar goed, het gaat mij er nu in eerste instantie om, of er geinteresseerden zijn, later kan ik alles eens goed onder de loep nemen en iedereen voorzien van correcte info, kun je zelf bepalen of je wel of niet wil/kan. Ohja, ik ben geen echte reisorganisator, maar het lijkt mij leuk om mensen mee te nemen naar mijn favorite vakantieland.

    polestare Een vraag die nog meerdere vragen oproep:
    Waar in Polen, de eventuele accomodatie's , de vergunningen, het transport/duur, de uitrustingen.
    Zijn er foto's of internet sites te vinden van de omgeving.
    En dan een beetje bijzaak: wat zijn ongeveer de kosten van zo'n pracht idee?
    mvg Gunther

    visseninpolen ik ken hele mooie gebieden, met hele oude natuurlijke meren die heel schoon zijn en heel diep. 1 meer heeft daar een recordsnoek opgeleverd van 27 kilo!!! (in net gevangen. De record snoek aan de hengel 24 kilo!!!! Zeker de moeite waard, dacht ik. Misschien in combinatie met touristische trekpleisters?
    Wil je je mening geven waarom wel of waarom niet? Ik ben benieuwd.

    visseninpolen Als ik het voorelkaar krijg om een leuke visvakantie te organiseren in Polen, wie heeft hier dan belangstelling voor? En voor welke vissoort? Snoek, snoekbaars of meerval? Let op, ik heb zelf geen ervaring met het vangen van meerval, dus moet je zelf wel de ervaring in huis hebben.
    Te denken valt aan de maand september of oktober.
    Visserslatijn Nederland
    http://www.visserslatijn.nl
    Sinds 1997...

    Nationaal HengelSportForum
    http://www.hengelsportforum.nl
    Sinds 2001...

  • Feeder'81
    Newbie
    • 02-02-2005
    • 27

    #2
    Ik ga in de zomer vissen in Augustow. Het is voor mij een van de beste plaatsen waar je kan vissen in polen. Ik weet echter niet hoe het met de feeder daar gevist wordt. Tot nu toe heb ik alleen met de match hengel gevist.

    Reageer

    • visseninpolen
      Met enige kennis...
      • 01-01-2005
      • 301
      • wichmond

      #3
      schrijf mijn mail even waar je in gaat vissen, een meer of rivier of.... En ik zal je vertellen wat ik weet.

      Groetjes
      ryby ryby ryby i duzo ryb

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎