Frankrijk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ludo
    Newbie
    • 10-02-2003
    • 1

    Frankrijk

    Ik ga van de zomer weer eens op vakantie naar frankrijk. Ik weet nog niet precies waar. Dat ligt een beetje aan waar de vis zit. Wie kan mij helpen met een leuk visstekkie op te zoeken in frankrijk.
    Binnen of buiten water.
    alvast bedankt
    Ludo
  • robson
    Banned
    • 30-12-2002
    • 289

    #2
    Ludo ,
    Naar welke streek wil je precies gaan en wat wil je allemaal vangen , want in Frankrijk heb je enorm veel goeie stekken om alle soorten vis te vangen en natuurlijk op de meeste plaatsen heb je nog een mooi uitzicht op de natuur .laat maar iets weten.
    groetjes,
    Robson

    Reageer

    • cracki07
      Newbie
      • 26-04-2003
      • 4

      #3
      Hallo,

      Als je naar frankrijk gaat op vakantie weet ik een erg goeie plek om naar to te gaan dat de rivier de ardeche bij vallon pont d'arc (in zuid frankrijk)Zitten vooral grote karpers.

      Reageer

      • martijntjuhhh

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door cracki07
        Hallo,

        Als je naar frankrijk gaat op vakantie weet ik een erg goeie plek om naar to te gaan dat de rivier de ardeche bij vallon pont d'arc (in zuid frankrijk)Zitten vooral grote karpers.
        hallo,
        ik ben daar ook geweest...zeker om aan te raden..in de buurt zit ook nog een groot meer, waar je je hengel kan uit gooien!!! zeker om aan te raden!!

        gr. martijn

        Reageer

        • Kwik
          Frequent aanwezig
          • 12-08-2003
          • 120

          #5
          een aanrader: de Gardon in het departement Gard...
          ik vis hier nu al enkele maanden en ken wel wat toffe plekjes...
          de enige pest hier zijn de katvissen, die zowat 60% van de vangst uitmaken

          mijn huidige vaste plek sinds 3 weken (wegens verboden te zwemmen, dus rustig): de "pont de Ners", op de route nationale tussen Nîmes en Alès. Mooie brasems, karpers, baarzen en kleiner 'spul'.
          Zelfs mooie roofvissen, naar het schijnt, maar nog geen enkele zien vangen, en zelf vang ik die ook niet, not my cup of tea...yet.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎