Zeevissen vanaf kade in Spanje, wat voor materiaal raden jullie aan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • truStie
    Newbie
    • 28-06-2003
    • 11

    Zeevissen vanaf kade in Spanje, wat voor materiaal raden jullie aan?

    Beste medevissers,

    Ik ga volgende week vrijdag voor 2 weken naar Spanje, en ik heb geinformeerd hoe het daar met vissen zit, nu blijkt dat daar veel vanaf de kades in zee word gevist, volgens het "reisbureau" (contactpersoon) is daar niet echt ook een rivier in de buurt.

    Dus , beetje plannen geweizigd, en nu wil ik graag weten wat ik nodig zou moeten hebben om in zee te vissen vanaf een kade in Spanje!.

    Locatie: Spanje, Jesus Probe (vlakbij Denia, waar ik dus van plan ben om te gaan vissen daar langs de kust)

    Alvast heel erg bedankt!,

    Vincent
  • truStie
    Newbie
    • 28-06-2003
    • 11

    #2
    Kan niemand nou ff wat tips geven Ga me nou niet vertellen dat hier nog nooit iemand in een zee gevist heeft

    Reageer

    • Roach
      Komt net kijken
      • 21-02-2003
      • 84
      • braaksel

      #3
      wat ik mee zou nemen een werphengeltje met een molentje met lijn, paar dobbertjes, (simpele snoek kurkjes) wartelloodjes, 10 tot 30 gr...haken...wat lepeltjes, bv Toby's, 10 - 20 grs...wat ik wel n's gedaan heb in Gran Canaria is bv vissen met een wartelloodje met als aas een slakje waarvan ik de schaal kapot getrapt had, ving prima (kleine visjes) verder zou je verse garnalen van de markt kunnen proberen...ik kan me voorstellen dat er harder zou kunnen zitten
      >-,^)))*>

      Roach

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎