Stropers op het Oostvoornse Meer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Hafi
    Newbie
    • 20-08-2005
    • 3

    Stropers op het Oostvoornse Meer

    De stropers worden op Oostvoorne hoe langer hoe brutaler. Openlijk wordt er bijvoorbeeld 's-nachts met zeehengels en lichtgevende dobbers op onze forel gevist. Natuurlijk voor de heb. Hen hierop aanspreken heeft geen zin. Ze bellen een paar vrienden, je wordt bedreigd, met de auto achtervolgd, het kenteken van je auto wordt genoteerd zodat die de volgende keer gemolesteerd kan worden.
    Kan je dan niets doen? Jawel....noteer het kenteken en de parkeerplaatsvan de auto, het merk, type en kleur, het aantal stropers en geslacht en de plek waar gevist wordt. Bel de politie en geef deze gegevens door. Hoe meer er concreet omschreven gemeld wordt hoe beter. Als ze op heterdaad betrapt worden dan kunnen ze voor meerdere gevallen van stroperij veroordeeld worden.
    Misschien zal jouw melding op dat moment nog niet tot een bekeuring of een arrestatie leiden, maar eens komt de dag dat ze tegen de lamp lopen.......
    Ik heb dit nummer van de politie. 010-2743333. Zet het in je mobieltje. Als iemand een ander. beter telefoonnummer heeft dan hoor ik dat graag.
    Ik heb begin juni een een jongen en een vrouw op de loswal zien stopen en ook zien vangen. Ze hadden een witte personenauto achter het duikershuis geparkeerd met het kenteken: LH-LS-87.
    Stropers op Oostvoorne? Doe er wat aan!!!
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎