vliegvissen op dit moment!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • abramusbrama
    Komt net kijken
    • 24-04-2003
    • 93

    vliegvissen op dit moment!

    Hoe staat het met de stand van zaken? Wordt er al weer wat gevangen?
    De temperatuur stijgt dus dat is goed. En op welke vlieg wordt er goed gevongen?

    Grts,
    Abramusbrama
  • Swingtip
    Frequent aanwezig
    • 18-02-2004
    • 142

    #2
    Ik ga zondag evenvissen en neem ook mijn vliegehengel mee even lekker ruisvoornen haha. Je hoort het wel van me ik denk dat ik met een palmer ga vissen.
    Een vis drillen is als in het donker lopen, je voelt waar je heen gaat maar je weet het niet.

    Reageer

    • Pieter Pepping
      Frequent aanwezig
      • 11-08-2003
      • 206

      #3
      Ik ging gister even met de boot op een meertje kijken of het al wat was, daar aangekomen stikte het van de vogels. Ben aan land gegaan en heb vogels zitten kijken. Ik zou alle vogels daar toch opschrikken en wegjagen als ik ging vissen en dat wilde ik niet. Ik denk dat ik morgen weer even ga kijken.
      ---------------

      Pieter

      Reageer

      • Swingtip
        Frequent aanwezig
        • 18-02-2004
        • 142

        #4
        Ik moet zeggen er zijn al best wel veel vleigen op het water dus het zou moeten willen.
        Een vis drillen is als in het donker lopen, je voelt waar je heen gaat maar je weet het niet.

        Reageer

        • Pieter Pepping
          Frequent aanwezig
          • 11-08-2003
          • 206

          #5
          ja, mssn wel. Ben vandaag neit geweest met die wind en regen. Van het weekend zal het er ook neit van komen...
          ---------------

          Pieter

          Reageer

          • Swingtip
            Frequent aanwezig
            • 18-02-2004
            • 142

            #6
            Ik heb vandaag nog even bij het water gekeken en tot mijn verbasing waren er al genoeg voorns die vliegen van het water pakten het begint me nu goed te kriebelen. Het zonnertje moet maar even een tijdje blijven en dan gaat deze man lekker los heb vandaag al zwarte veren gekocht.
            Een vis drillen is als in het donker lopen, je voelt waar je heen gaat maar je weet het niet.

            Reageer

            • schoelie
              Newbie
              • 31-12-2002
              • 35

              #7
              vissen jullie met droge vliegen of met nympen misschien een domme vraag maar ik vis eigenlijk alleen met de vlieg op de ourthe en zou graag bij ons in de polders gaan vliegvissen
              you never fish alone

              Reageer

              • Swingtip
                Frequent aanwezig
                • 18-02-2004
                • 142

                #8
                Ik zelf zou de droge vliegen aan bevelen zoals donker kleurige palmers.
                Een vis drillen is als in het donker lopen, je voelt waar je heen gaat maar je weet het niet.

                Reageer

                • Pieter Pepping
                  Frequent aanwezig
                  • 11-08-2003
                  • 206

                  #9
                  Ik heb tot nog toe alleen met de nimf gevist, nog nooit met de droge vlieg, gewoon omdat het daar het weer nooit voor was. Ik kan je dus weinig vertellen over droge vliegen...Maar met de nimf gaat het (ook zomers) prima in de polder hoor!
                  ---------------

                  Pieter

                  Reageer

                  • schoelie
                    Newbie
                    • 31-12-2002
                    • 35

                    #10
                    bedankt e gasten
                    binnen twee weken naar de ardennen eens kijken hoe het gaat op de ourthe
                    ik zal daar eens proberen met de nimpf te vissen het water zal toch nog aan de hoge kant zijn denk ik #)
                    you never fish alone

                    Reageer

                    • Rick de visser
                      Alrounder&Binder
                      • 28-02-2007
                      • 166
                      • Nw-Roden

                      #11
                      Nou beste mede vliegvisser bij mij in de buurt zijn ze al weer druk aan het opkomen ik heb er al een gevangen van 30 cm rietvoorn nou mijn tip is nee een lichtere hengel 3/4 als je die hebt en ga dan met goud kopjes in felle kleuren en een oranje goudkop met een pauwefiber en als je bind probeer gewoon eens wat uit hoop snel je reactie te kunnen zien
                      R

                      Reageer

                      • Marco the flyfisher
                        Newbie
                        • 26-02-2007
                        • 4

                        #12
                        hier is al flink gevangen ik zelf heb er al 11 bijna allemaal gevangen met een goudkop

                        Reageer

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎