vliegvissen op karper

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jos
    Frequent aanwezig
    • 23-08-2003
    • 123

    vliegvissen op karper

    wie van jullie gebruikt wel een een vlieg op karper en hoe heb je deze vervaardigt?
  • jos
    Frequent aanwezig
    • 23-08-2003
    • 123

    #2
    ???????????????? helemaal niemand ????????????????????????

    Reageer

    • Roach
      Komt net kijken
      • 21-02-2003
      • 84
      • braaksel

      #3
      Wat gebruikt wordt zijn zgn van glo-bug vervaardigde zalm-eitjes(haak bv. TMC 2487 #8), evt. kun je hier een smaakje aan toedienen, flavour etc..
      verder heb ik berichten gehoord van vangsten van karper met groene nimfen... of broodkorst vlieg, weet ff niet zo gauw hoe te vervaardigen... ken een kerel die gek is op sight casten op karper...HTH..
      >-,^)))*>

      Roach

      Reageer

      • karelgol
        Newbie
        • 17-10-2003
        • 27

        #4
        Zelf nooit gedaan, maar heb wel eens gehoord dat de baby doll daarvoor gebruikt wordt. Die zou eigenlijk een visje moeten imiteren, maar helemaal opgebouwd uit witte wol kan hij net zo goed voor een stuk brood doorgaan. In de Beet stond een paar jaar geleden een verhaal over imitatie broodkorsten gemaakt met watten. De betreffende visser had ook al wat geexperimenteerd door deze watten even door het vocht in een blik hondbrokken te halen. Resultaten kan ik me zo niet herinneren.

        Karel

        Reageer

        • Wouter
          Newbie
          • 27-11-2003
          • 15

          #5
          inderdaad iets wat op een broodkorst lijkt... als ze broodkorsten kennen werkt t in elk geval best goed...

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎