waar om te vliegvissen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • anton van as
    Newbie
    • 17-05-2003
    • 1

    waar om te vliegvissen ?

    Ik ben van Suid Afrika en werk tijdelijk in Nederland in de regio Groningen.Neem mij niet kwalijk maar mijn Nederlands is wel langzaam aan het verbeteren.Ik vind vliegvissen erg leuk en ik(en mijn twee zoons 7 en 9)hebben vaak en regelmatig in SA gehengeld.Ik wil heel graag ermee doorgaan maar ik heb geen idee waar wij kan vliegvissen en hoe om een vergunning te regelen.Wij willen graag het laaste weekend van mei weer proberen.Graag uw advies i.v.m. opties ook in Duitsland/Denemarke.
  • abramusbrama
    Komt net kijken
    • 24-04-2003
    • 93

    #2
    Best Anton,

    Ik weet ook niet precies waar je goed kunt vliegvissen in nederland. Maar ik gehoord dat binnenkort in het Veerse Meer regenboog- en bruine forellen uitgezet worden.
    Als dit het geval is kun je er zeer goed vliegvissen.
    Het Veerse Meer ligt trouwens in de provincie Zeeland. Toch ruim 3.5 uur rijden vanuit Groningen

    Reageer

    • schoelie
      Newbie
      • 31-12-2002
      • 35

      #3
      jupla belgie is ook niet zo ver je kan het best vliegvissen in de ardennen bv. in de ourthe ,ambleve of de lesse ik heb er dit jaar al redelijk wat gevangen met de droge vlieg en een vergunning kan worden afgehaald in het postkantoor waar je gaat het rond de 12.5 euro voor een jaar veel succes en goeie vangst
      you never fish alone

      Reageer

      • Kwik
        Frequent aanwezig
        • 12-08-2003
        • 120

        #4
        ietsje verder van Groningen dan:
        volgende maand (7 oktober) word er volop forel uitgezet op verschillende plaatsen bij mij in de buurt (département du Gard, zuid-frankrijk)

        indien ik de juiste plaatsen te weten kom, zal ik het hier vermelden, mocht het iemand interesseren

        groeten,
        kwik

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎