Feeder DVD's

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rinko
    *************
    • 14-08-2005
    • 1117
    • ********

    Feeder DVD's

    Wie weet of er meer dvd's op de markt zijn over feedervissen?
    Ik ken er maar twee, Vissen op witvis 2 Feedervissen en Bob Nudd Guide to successful Feeder Fishing.
    Aangezien deze tak van de witvis steeds meer beoefend word, moeten er toch ook wel meer dvd's in de handel zijn?

    Groeten Rinko.
  • Eduard
    Moderator
    • 11-08-2004
    • 3278
    • Sappemeer

    #2
    Rinko,

    Ik weet dat er nog een is met Bob Nudd (Feedervissen met Bob Nudd) waarin hij op diverse plekken met de feeder vist, waaronder de Waal in Nederland... Een Downloadprogramma-waarvan-ik-de-naam-niet-zal-noemen heeft de duitse versie ter beschikking en verder besteed Matt Hayes in de Total Fishing-series ook vrij veel aandacht aan alle aspecten van het feedervissen.
    Maar als ik mijn mening mag geven... A guide to succesfull Feeder Fishing van Bob Nudd is de beste, vooral de rust en het gemak waarmee die man vist vind ik fenomenaal (ik heb gehoord van TIP dat dat in het echt ook zo is bij hem...).
    groet,
    Eduard

    Reageer

    • rickie
      hoe kouder hoe beter
      • 18-11-2005
      • 2377
      • Oldebroek

      #3
      Op deze instructieve dvd's zijn drie reportages te zien die al eerder op video zijn verschenen bij Vis Visie.
      Jan van Schendel heeft een grote naam opgebouwd binnen de sportviswereld en weet als geen ander hoe hij de feeder en vaste stok moet hanteren. Op deze DVD veel uitleg en vissen op verschillende wateren

      (bron: http://www.totalfishing.nl/video-dvd...vd-default.asp )

      dit is na een minuutje of 10 'googelen' toch het enige wat ik kon vinden.

      [Gewijzigd door rickie op 12-18-05 at 10:57 AM]

      Reageer

      • Rinko
        *************
        • 14-08-2005
        • 1117
        • ********

        #4
        Bedankt voor het googelen Rickie, maar het is de zelfde die ik al had genoemd, helaas.
        Maar toch bedankt,
        Wat dat bereft is er veel te weinig op dit gebied in vergelijking met bijv. karpervissen/roofvissen/zeevissen ect.

        Rinko.

        Reageer

        • rickie
          hoe kouder hoe beter
          • 18-11-2005
          • 2377
          • Oldebroek

          #5
          met dvd's over karpervissen word je inderdaad zowat doodgegooid.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎