Rita Verdonk, fractievoorzitter VVD ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • john van den broek
    Specimen Hunter
    • 30-03-2003
    • 1089
    • Venray

    Rita Verdonk, fractievoorzitter VVD ?

    Er is sprake dat de VVD Rita Verdonk naar voren wil schuiven als fractievoorzitter voor de VVD voor de verkiezingen van volgend jaar. Als minister van vreemdelingenzaken en integratie heeft ze regelmatig discutabele beslissingen genomen.

    Wat mijn vraag is, in hoeverre zal de kwestie Kalou haar en dus ook de VVD gaan opbreken.
    Groet John.

    www.baitstore.nl
  • minimus
    Specimen Hunter
    • 19-03-2003
    • 1203
    • Tilburg

    #2
    Niet, althans als je onderzoeksgoeroe Maurice de Hond moet geloven niet, want het zou de VVD 7 extra zetels opleveren. Je kunt van Verdonk zeggen wat je wilt maar ze is in ieder geval consequent. En dat gezever over die Kalou moet ook maar eens afgelopen zijn. Als hij het verschil moet maken (.....)

    Daarmee niet gezegd dat ik VVD zou stemmen maar voor mij een eventueel alternatief. In ieder geval niet links. Na jaren van bezuinigingen kan met een links kabinet het potverteren weer beginnen en kunnen we over 5 jaar weer op de blaren zitten. Bovendien weet ik hoe men in linkse hoek over onze sport denkt dus mijn eigen ruiten ingooien doe ik al helemaal niet !!!
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

    Reageer

    • visseninpolen
      Met enige kennis...
      • 01-01-2005
      • 301
      • wichmond

      #3
      Tja, die Kalou, verdiendt bakken met geld en moet nu perse een paspoort om nog meer te kunnen verdienen. Ik ken fijne mensen die voor vet zielige loontjes hebben gewerkt, om te laten zien dat ze willen werken etc en die al lang genoeg hier wonen en geen paspoort krijgen. Laat Kalou wachten, jemig wat een gezever over die man zeg. Ik kan hier echt een beetje boos van worden. Maar misschien komt het wel omdat ik vissen vele malen interesanter vindt dan voetballen, want let op mijn woorden, Nederland gaat het toch wel verknallen, met of zonder Kalou......
      (sorry hoor voetbalfans en Kalou fans...... :noidea: )
      ryby ryby ryby i duzo ryb

      Reageer

      • Theo de Kreij
        VOERBOER
        • 03-06-2003
        • 2345
        • Zoetermeer

        #4
        Rita wordt slechts een fractie van een voorzitter. In het ene is ze wazig, in het andere veel te star.
        Mvrgr,

        Theo de Kreij.

        ********************************
        Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
        ********************************

        www.peche-tackle-europe.com

        Reageer

        • rickie
          hoe kouder hoe beter
          • 18-11-2005
          • 2377
          • Oldebroek

          #5
          een buitenlander hoort niet in het Nederlands Elftal, ongeacht zijn paspoort.
          Iemand heeft in mijn ogen pas recht om in het Nederlands Elftal te voetballen, wanneer hij in Nederland geboren is.

          Reageer

          • Roha
            pennenbouwer
            • 18-04-2005
            • 1175
            • Nijverdal

            #6
            Forse uitspraak Rickie,

            Er zijn zeer veel personen met Nederlandse nationaliteit die ooit in 't buitenland zijn geboren. Ik vind dat daar op zich niets mis mee is.
            Wel vind ik het bezwaarlijk om iemand het 'Nederlanderschap' te geven, alleen omdat hij goed kan voetballen en daardoor onmisbaar zou zijn voor ons nationale team.
            Groet'n,

            Ronald


            ><((('<><((('<><((('>
            www.dobberbouw.nl

            Reageer

            • Peter1969
              Met enige kennis...
              • 21-02-2003
              • 269
              • culemborg

              #7
              Over Rita Verdonk zal ik me niet uitlaten over de zaak Kalou het volgende.
              Is het niet ene meneer Van Basten die hiermee is begonnen!!!!!???
              HIJ (!!!) wilde toch Kalou in Oranje!? Bij HEM is het toch allemaal begonnen. Achteraf gezien zou Kalou er helemaal niet op in zijn gegaan, hij is nu van alle kanten de gebeten hond. Zo erg zelfs dat hij z'n vaderland niet meer kan bezoeken i.v.m. zijn persoonlijke veiligheid.
              En sportief gezien heb ik het al helemaal nooit begrepen wat hij als aanvaller in Oranje moet. Aan aanvallers hebben we genoeg keus. Ging het om een goede links/rechts back of centrale verdediger dan zou het nog wat anders zijn. Maar onze bondscoach neemt andere beslissingen en gaat daar nu eindelijk een beetje op afgerekend worden. Van Bastens voorganger (Dick Advocaat) heeft echt heel Nederland over zich heen gehad en niet zo zachtzinnig ook. Natuurlijk was hij daar deels ook zelf schuldig aan, maar om de huidige bondscoach een " vrije rol" te geven en maar achter hem aan te hobbelen gaat mij te ver.

              Groet, Peter.

              Reageer

              • rickie
                hoe kouder hoe beter
                • 18-11-2005
                • 2377
                • Oldebroek

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Roha

                Forse uitspraak Rickie,

                Er zijn zeer veel personen met Nederlandse nationaliteit die ooit in 't buitenland zijn geboren. Ik vind dat daar op zich niets mis mee is.
                Wel vind ik het bezwaarlijk om iemand het 'Nederlanderschap' te geven, alleen omdat hij goed kan voetballen en daardoor onmisbaar zou zijn voor ons nationale team.
                ze mogen van mij best een Nederlandse nationaliteit krijgen, maar niet uitkomen voor het Nederlands elftal. Jammer dat dit allemaal opgerakeld is door onze eigen nederlandse van Basten.

                Reageer

                • sparklingman
                  Pebo's best friend
                  • 17-03-2006
                  • 4923
                  • Baasrode

                  #9
                  Als jullie nu eens een aantal Belgen de Nederlandse nationaliteit gaven.
                  Misschien kunnen jullie dan de NHSF Interland wel eens winnen :hyper: :hyper: :hyper:
                  Sir Sparklingman,
                  1 juli 2017: De hollanders zaten er voor spek en bonen bij in Booischot.

                  30 juni 2018: Euh... de hollanders zaten er opnieuw voor spek en bonen bij.
                  6 juli 2019: Ze hebben de laatste jaren al veel spek en bonen gefret. Nu ook in Beerse.
                  2020: We slaan een jaartje over zodat we veel spek en bonen kunnen aanleggen.

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎