voor een 20 lieter casters per maand aan ziektekosten verzekering

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • tester
    Maas en Waal visser
    • 06-03-2004
    • 2596
    • Son

    voor een 20 lieter casters per maand aan ziektekosten verzekering

    Hallo
    vandaag de rekening van de nieuwe ziektekostenverzekering binnen gekregen dat is even schrikken dat word zelf casters maken en pieren steken !@#$ !@#$ !@#$ !@#$
    gr Gerard
  • tester
    Maas en Waal visser
    • 06-03-2004
    • 2596
    • Son

    #2
    Hallo
    nog vergeten en dat is per persoon !@#$ !@#$ !@#$ !@#$ !@#$
    gr Gerard

    Reageer

    • Eduard
      Moderator
      • 11-08-2004
      • 3278
      • Sappemeer

      #3
      Ik weet het Tester....maar meneer Balkenende heeft namens meneer Zalm toch gezegd dat we er niet nog verder op achteruit zouden gaan.... issedoff: Ik heb ook de offerte binnen... Spaarloon, levensloop en de hele reutemeteut.... Dat worden dus komend seizoen budgetwedstrijden, dichterbij huis en hopen op een envelopje met prijzengeld... meneer Balkenende, ook namens vrouw en kinderen (volgens uw partij de hoeksteen der samenleving):

      U wordt bedankt!

      ...mijn enige troost is dat het niet aan mij heeft gelegen dat Harry Potter nu aan de macht is! Ik heb toen "mijn verantwoordelijkheid genomen" en een héél ander vakje rood gemaakt... Maar evengoed blijft het zuur om zo genaaid te worden door een regering die beweerd om de minima en Jan Modaal te geven... dit doet mij denken aan die nummers van Boudewijn de Groot:..."en 's zondags in de kerk"(Malle Babbe) en 'Meneer de President'....
      Slaap zacht!
      groet,
      Eduard

      Reageer

      • † Frederik de Belder
        [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
        • 13-01-2003
        • 5730
        • Niel (België)

        #4
        Als het jullie een troost mag wezezn jongens, ik betaal maandelijks zo een slordige 80 € aan medicijnen, nog een geluk dat ik mijn Insuline niet moet betalen en de strips om mijn suikerspiegel te meten anders kwam er nog eens een slordige 500 € per maand bij.
        Is dit niets om maagpijn van te krijgen dan?
        Groetjes Freddy

        ********************************
        * Teamlid "Dierenvriend" België *
        ********************************
        http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

        http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

        http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

        Reageer

        • Henso
          Met enige kennis...
          • 14-12-2002
          • 490
          • Hoogezand

          #5
          !@#$ Moi,

          Ach jongens laten wij niet klagen. WIJ kunnen nog vissen, en natuurlijk baal ik als een stekker als ik eens niet kan kopen wat ik wil.

          Maar och wij hebben elke dag te eten en te drinken, en als we net zo als Frederik zegt zelf overal voor op moeten draaien wordt het nog erger.

          Bovendien er is 1 ding met geen goud te betalen, en dat is een redelijk goede gezondheid en een portie redelijk verstand.

          Ik heb het verstand misschien wel, maar gebruik het lang niet altijd.

          Wat ook vervelend is, is een computer die pop-up vensters binnen krijgt als een grote zodat je elke zin twee keer moet typen.

          Dus heren, die dik 2.000 € aan ziektekosten premie, gewoon even diep adem halen en slikken ( en anders verkoop je toch de boot )

          Plezierig weekend.

          Groetjes Henk


          KANJER KAMPIOEN 2013
          2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎