[visspel] wij hebben jullie hulp nodig!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • vishobby.nl
    Newbie
    • 19-03-2005
    • 8

    [visspel] wij hebben jullie hulp nodig!

    * Visclubs

    Soort guild clan gang achtig iets. De vissers die lid zijn van een visclub kunnen mee doen aan viswedstrijden die door hun club zijn georganiseerd. En met hun club mee doen aan de competitie.

    Mogelijkheid om een eigen Visclub winkel te beginnen, waardoor de leden dus de mogelijkheid hebben om visspullen tegen inkoopprijs te kopen direct bij de groothandel.
    Ook kunnen andere vissers bij jullie Hengelsportzaak spullen kopen wat dus weer winst genereerd.

    Eigen meer, waar toegang voor gevraagt kan worden, of een vergunning voor nodig is.
    Zelf vissen er in uitzetten om op pijl te houden.

    * Dag Nacht

    Dag en nacht beinvloeden allerlei factoren. Zonder breekstaafjes heb je bijvoorbeeld 's nachts minder kans om goed aan te slaan.

    * Weer, jaargetijde

    Bij weer valt te denken aan sneeuw regen zon hittegolf vrieskou.
    Bij extreme hitte minder vissen in de wateren door vis sterfte.
    Bij vrieskou een pikhouweel nodig om een wak in het ijs te maken.
    Bij regen vis paraplu nodig.
    En voor de eye candy alle weer effecten zal je ook echt zien, dus regen over je beeld sneeuw overdrijvende wolken zon en dergelijke.

    Wat de jaargetijde betreft swinters natuurlijk meer sneeuw en zomers geen sneeuw uiteraard Wink en allerlei dingen die ook te maken hebben met de jaargetijde

    * Eigen persoonlijkheid

    Ik wil dit erg uitgebreid gaan maken, denk aan dingen zoals je reputatie bij andere vissers. Door bijvoorbeeld netjes met je gevangen vissen om te gaan en ze terug te zetten ipv met hun kop op een paal dood te slaan. Het niet vissen met levend aas en dergelijke.
    Onthaken door de lijn door te knippen om zo de vis te redden of je plug er uit rossen maar de vis zal het "helaas" niet overleven.

    Maar ook de tijd waarop je vaak speelt, dat als je veel 's avonds en 's avonds laat speelt dat je visser een echte nachtbraker wordt. En smorgens een vroege vogel. De nachtbraker krijgt bijvoorbeeld op gegeven moment de mogelijkheid om 's nachts te vissen.
    En de vroege vogel moet ik nog bedenken dus reacties graag Wink
    Ook voor de spelers die rond alle tijden een beetje spelen, zat ik aan een allrounder te denken, die van alles wat heeft maar niet de beste dingen.

    * Prive vijver

    Je eigen prive vijver, waar je gevangen vis in kan houden en onderhouden. Als je vijver gezond is zullen de vissen groeien en dus uiteindelijk meer op leveren, en andersom bij een zieke vijver zullen je vissen achteruit gaan en uiteindelijk sterven.
    Voor je vijver kan je allerlei accesoires kopen om je vijver als het ware te upgraden, denk aan een luchtpomp filter en dergelijke

    * Mentor

    Een nieuw lid (newbie) heeft de mogelijkheid als hij zich registreerd of een nieuwe visser aan maakt om een mentor te kiezen. Dit kan ook zijn via een link systeem, de criminals mensen weten wat ik bedoel. Alleen gaat dit veel verder dan dat je een junkie van de desbetreffende member wordt.

    De mentor zal geld ontvangen voor het opleiden van zijn leerling, en de leerling daarintegen zal geen geld krijgen voor alles wat ie doet maar wel ontzettend snel in level of weet ik ut wat het word stijgen rolleyes.

    * (geheime) Visspots

    Verschillende meren slootjes kanalen en nog meer vislocaties. Afhankelijk van je level kan je de vislocatie wel of niet betreden. Ook visvergunning contributie aan de visclub spelen een rol.
    Als je level dus hoog is kan je naar nieuwe vislocaties met grotere vissen, waar je dus ook weer nieuwe uitrusting voor moet hebben.

    * Voorwerpen

    Verschillende voorwerpen, denk aan vishengels visstoeltjes aas weet ik ut wat allemaal.
    Wie een mooie lijst voor me kan maken.... GRAAGG met specificaties zoals prijs gewicht functies en dergelijke. Ook graag de kansen die er mee vergroot worden om verschillende soorten vis te vangen.

    Verschillende gebeurtenissen met voorwerpen, zoals gebroken hengel bij te zware vis aan de lijn. Door je visstoel gezakt verzin wat leuks.
    Mogelijkheid om jezelf te trainen in het maken van de voorwerpen als ze kapot zijn.

    * Lidmaatschap Vergunningen Visactes

    Mogelijkheid om een boete te riskeren door bij een vislocatie te vissen zonder de nodige vergunning of iets dergelijke. Of gewoon de vereiste papieren kopen in de lokale viswinkel clubwinkel.

    Dus ik ben op zoek naar mensen die voor mij dingen uit kunnen zoeken zoals welk aas voor wat voor vissen worden gebruikt. Welke soorten aas er uberhaubt allemaal zijn.
    En wat de kansen zijn op welke vissen. De kansen graag in

    * ++ heel veel kans
    * + veel kans
    * | kans
    * - bijna geen kans
    * -- haast onmogelijk, bv karper in z'n rug haken

    [Gewijzigd door vishobby.nl op 07-24-05 at 05:21 PM]


    [Gewijzigd door vishobby.nl op 07-24-05 at 08:06 PM]
    Powerd by: vishobby.nl de site voor de visser
    vishobby.nl
  • snoeker
    Frequent aanwezig
    • 25-11-2004
    • 127

    #2
    moet je je hiervoor registreren? Kunnen we niet eerst even proberen voordat we registeren.

    Reageer

    • vishobby.nl
      Newbie
      • 19-03-2005
      • 8

      #3
      registreren is niet nodig... want het spel doet het toch nog niet...

      maar om het straks te spelen moet je je gewoon op het forum registreren en dan kun je op dat spel
      Powerd by: vishobby.nl de site voor de visser
      vishobby.nl

      Reageer

      • vishobby.nl
        Newbie
        • 19-03-2005
        • 8

        #4
        niemand? :? !@#$
        Powerd by: vishobby.nl de site voor de visser
        vishobby.nl

        Reageer

        • Hylkez1
          Feeder visser
          • 23-07-2005
          • 158
          • Tolbert

          #5
          Zeg maar eem in het kort wat de bedoeling is , je vertelle met welk aas je welke vis vangt kan iedereen hier wel .

          En voor info over de vissen zie www.visserslatijn.nl/vissoorten (srry als dit niet mag maar k zie nerges regels staan)

          Edit Forummanager. De forumregels zijn je bekend, die heb je geakkoordeerd en staan bovenin je scherm.
          Geen herhaling van URL's svp. URL gewijzigd.
          www.vissite.nl.tt
          Tha bream-fisher

          Reageer

          • vishobby.nl
            Newbie
            • 19-03-2005
            • 8

            #6
            het is de bedoeling dat je in het spel kunt vissen, en je vissen opslaan in je vijver waar ze kunnen groeien (mits je de vijver goed onderhoud) en daarna weer kunt verkopen en nieuwe visspullen aan kunt schaffen.

            en ook in sommige vijvers zitten meer vis en van sommige soorten zitten er in bepaalde vijvers meer of minder... En met bepaald aas vang je bepaalde soorten vis, met sommig aas heb je minder kans.

            En aas kost natuurlijk geld, dus ga je in een vijver vissen waar veel snoek zit met brood dan zal je maar weinig kans hebben op een snoek en daar gaat je "dure" brood dan.

            ik hoop dat jullie het een beetje snappen
            Powerd by: vishobby.nl de site voor de visser
            vishobby.nl

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎