voertje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • king
    Newbie
    • 28-08-2005
    • 4

    voertje

    zaterdag ga ik met mijn zoon mee doen aan een koppel wedstijdje we zijn al een paar keer naar deze vijver gaan kijken de laatste maand echt veel word er niet gevangen de vijver is heel ondiep met een geul korter tegen de kant maar niet op alle plaatsen mijn vraag is dan welk voertje wij het best konden gebruiken voor deze ondiepe vijver en misschien kan mij ook iemand vertellen hoe ik een deeg moet maken voor brasem want daar word mee gevangen en mais (eventueel een produktje voor op de mais te doen)

    alvast bedankt king...........
  • Theo de Kreij
    VOERBOER
    • 03-06-2003
    • 2345
    • Zoetermeer

    #2
    Ha King. Rechtsboven staat een aanklikbaar woord "zoeken". Klik het aan, type dan "deeg' in en je krijgt zo' n 30 discussies waar deeg in wordt behandeld. Daar staan prima recepten tussen.

    Je kan het beste een voertje gebruiken dat snel uiteen valt en een voertapijt veroorzaakt. Dat kan je bereiken door het voer niet te nat te maken (moet wel nat genoeg zijn om te zinken) of een specifiek vijvervoer te nemen. Lekker zoet maken met honing of een sweetener. Vijver Geel is een optie, of bij helder water Vijver Bruin.

    Mvrgr,

    Theo de Kreij.

    ********************************
    Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
    ********************************

    www.peche-tackle-europe.com

    Reageer

    • king
      Newbie
      • 28-08-2005
      • 4

      #3
      bedankt Theo ik zal dit morgen eens uit proberen

      alvast bedankt King.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎