Jong geleerd .

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Vissport
    Sportvisser
    • 07-01-2004
    • 756
    • Maasbracht

    Jong geleerd .

    Jantje ligt in bed en hoort een vreemd geluid. Het geluid komt uit de kamer van zijn moeder, die reeds twee jaar weduwe is. Hij loopt stilletjes naar de slaapkamerdeur en loert door het sleutelgat. Jantje ziet zijn moeder naakt op het bed liggen. Ze zwaait hevig met haar armen en roept: 'Ik wil een man, ik wil een man...'
    Dat gaat zo verschillende nachten door.
    Op zekere nacht echter is het geluid totaal anders.
    Jantje besluit weer eens te gaan kijken. Ditmaal ziet hij zijn moeder naakt op het bed liggen samen met een naakte man. Verschrikt loopt Jantje naar zijn kamer.
    Hij gooit de deur dicht, trekt zijn pyama uit, gaat naakt op zijn bed liggen, zwaait hevig met zijn armen en roept: 'Ik wil een fiets, ik wil een fiets...'

    www.pa3gju.nl
    Beste groeten.
  • visseninpolen
    Met enige kennis...
    • 01-01-2005
    • 301
    • wichmond

    #2
    hahaha
    pa en ma zijn net fijn bezig, pa ligt net boven op ma, komt hun zoontje binnen, Wat doen jullie?? Verschrikt zegt pa, eh eh je krijgt een broertje. Moet geen broertje, zegt het jochie.
    Nadat ze hun zoontje weer in bed gelegd hebben, ligt ma net op pa, komt hun zoontje WEER, Doen jullie?? Verschrikt zegt ma, eh eh je krijgt een zusje...
    Moet geen zusje, zegt het jochie. Ze brengen hem maar weer naar bed.
    Net als ma op de knieen ligt en pa er achterop springt, komt het jochie binnen en roept gelijkt hard: EN IK MOET OOK GEEN HONDJE....
    ryby ryby ryby i duzo ryb

    Reageer

    • Theo de Kreij (van Berner

      #3
      Loesje is zeven jaar en komt aan haar moeder vragen of ze al een baby kan
      krijgen. "Nee," zegt moeder wijselijk, "daar ben je nog veel te klein voor."
      Als ze de tuin weer inloopt hoort moeder haar roepen: "Het is goed jongens, we
      kunnen het nog een keer doen."

      Reageer

      • Theo de Kreij (van Berner

        #4
        Karel tegen kersverse bruidje: "Je moet goed weten, op maandag ga ik bowlen op dinsdag biljarten op woensdag ga ik voetballen op donderdag ga ik tennissen en op vrijdag, zaterdag en zondag ga ik vissen met de jongens van het team Carps Cabin. Het is maar dat je het weet!"
        Waarop zij antwoord: ik vind het prima lieverd maar iedere avond om 20.00 wordt er geneukt of je er nou bij bent of niet!!

        Reageer

        • Vissport
          Sportvisser
          • 07-01-2004
          • 756
          • Maasbracht

          #5
          raar die naam karel,ik weet van niets.
          www.pa3gju.nl
          Beste groeten.

          Reageer

          • Theo de Kreij (van Berner

            #6
            Karel en Jaap ontmoeten elkaar in de kroeg.
            K: "Hoe is het met de sex?"
            J: "Slecht, telkens als ik met m'n vrouw vrij verliest ze halverwege de aandacht."
            K: "Dat heb ik ook gehad met mijn vrouw, nu gebruik ik altijd een
            startpistool. Telkens als ik merk dat de aandacht van m'n vrouw
            verzwakt, schiet ik een keer met dat startpistool, waarna ze zo schrikt dat al haar
            spieren gespannen worden en ze is weer helemaal bij de les. Ons sexleven
            is weer geweldig."
            J: "Ok?, ik zal het eens proberen."

            De volgende week komen ze elkaar weer tegen in dezelfde kroeg.
            K: "Ha die Jurgen, startpistool nog geprobeerd?"
            J: "Praat me niet van dat startpistool, ik kan het woord niet meer
            horen!"
            K: "Hoezo, wat is er gebeurd?"
            J: "Ach.. ik lig met m'n vrouw in een 69 stand en ik merk dat haar aandacht wat verzwakt. Ik pak het startpistool onder het bed vandaan en
            schiet een keer. M'n vrouw schrikt verschrikkelijk, bijt in m'n piemel, poept
            in m'n gezicht en tegelijkertijd komt er een naakte kerel uit de kast met z'n armen omhoog."

            Reageer

            • Theo de Kreij (van Berner

              #7
              Na 5 jaar aandringen van zijn zoon gaat opa Karel eindelijk naar het bejaardentehuis. Na de eerste nacht wordt hij 's-morgens wakker met een enorme erectie. De verpleegster die hem komt wassen stapt er direct bovenop en gaat als een beest tekeer.
              Hij belt direct daarna zijn zoon op, "hier had ik 5 jaar eerder heen gemoeten. Fantastisch!"
              Voldaan loopt opa over de gang naar de badkamer. Vlak voor de badkamer valt hij echter voorover en wordt meteen vanachter gepakt door een verpleger.
              Direct daarna belt hij zijn zoon weer op "haal mij hier weg, haal mij hier weg, ik had hier nooit heen gemoeten".
              "Maar waarom dan. Daarstraks vond je het geweldig!" vraagt de zoon. "Nou" zegt opa "Ik heb maar 1 keer per week een erectie, maar ik val wel 3 keer per dag voorover.

              Reageer

              • visseninpolen
                Met enige kennis...
                • 01-01-2005
                • 301
                • wichmond

                #8
                Hoe noemen ze in america een hert zonder ogen?

                No eye deer

                Hoe noemen ze in america een hert zonder ogen en zonder poten?

                Still, no eye deer.

                hoe noemen ze in america een hert zonder ogen, zonder poten en zonder geslachtsorganen?

                no fucking eye deer
                ryby ryby ryby i duzo ryb

                Reageer

                • Vissport
                  Sportvisser
                  • 07-01-2004
                  • 756
                  • Maasbracht

                  #9
                  Theo ik weet van niets, of wordt ik ook al dement
                  www.pa3gju.nl
                  Beste groeten.

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎