Leukste of anders moment van 2004

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • barbeeltje
    Sportvisser
    • 04-11-2004
    • 592
    • limburg..

    Leukste of anders moment van 2004

    Wat was jou leukste/apartste/rotste etc. moment van 2004?

    barbeel vissertje
  • Murdock vx66
    Frequent aanwezig
    • 17-10-2004
    • 179

    #2
    Leukste moment? De zoveelste "kobbenette" van Zappa

    Reageer

    • barbeeltje
      Sportvisser
      • 04-11-2004
      • 592
      • limburg..

      #3
      Moet ik zelf ook iets erbij zetten he.

      Nou het was mijn sterilisatie(auw auw,nooit meer gelukkig) !@#$ !@#$
      barbeel vissertje

      Reageer

      • Theo de Kreij (van Berner

        #4
        Mooiste: m'n 3e plek bij het WK

        Slechtse: falen in het stoppen met roken

        Reageer

        • Murdock vx66
          Frequent aanwezig
          • 17-10-2004
          • 179

          #5
          Barbeeltje, tis nie omdat er geen kogels meer inzitten dat er geen kogels meer uit het kanon komen

          Reageer

          • Vissport
            Sportvisser
            • 07-01-2004
            • 756
            • Maasbracht

            #6
            De leukste, moment was de prijsuitdeling in de vereniging.
            Dan zie je al je collega's wedstrijdvissers terug en wordt er nog leuk nagepraat. Trouwens iedere prijsuitreiking is leuk, en gezelligheid is troef.
            www.pa3gju.nl
            Beste groeten.

            Reageer

            • Murdock vx66
              Frequent aanwezig
              • 17-10-2004
              • 179

              #7
              Ik bedoelde natuurlijk...dat het kanon niet meer werkt...

              Reageer

              • Cor Jagt
                Sportvisser
                • 02-03-2003
                • 600
                • Emmen

                #8
                Mijn rotste moment in de visserij van dit jaar is een hele dag van een aaneenschakeling van dingetjes:Als je een wedstrijd aan het Julianakanaal moet vissen helemaal van Emmen naar Stein dan slaap je dus zo goed als niet ,tis toch eendikke 3 uur sturen ,bij het verzamelen van het team onderweg bij een benzinepomp zou een bak koffie goed smaken , maar na enige keren geld in de gleuf te douwen wat maar niet lukte bleek dat ik een glas van mijn bril (model Betuwe merk Flipje "bodem van een jampot" )dus een stevig glaasje ,kwijt was en het geld niet in de retourgleuf wou .
                Na enige hilariteit waar ik het zelf behoorlijk warm van kreeg had het idee dat de temperatuur zekers 10 graden omhoog ging, toch een bak koffie genuttigd.
                Opdat moment nog geen paniek had altijd reserve brillen in elke jaszak en la van de viskoffer.
                Tijdens het opbouwen van de stek kwam er toch een lichte paniek opzetten wat bleek geen reservebril ,dan maar met 1 oog vissen spookte het door mijn hoofd.
                Alles netjes voorelkaar voor de wedstrijd het signaal ging voor het voeren , tijdens het peilen kwam ik tot de conclusie dat er op bijna 11 meter gevist moest worden , elke bal vloog als aan een touwtje naar de plek waar die hoorde precies volgens het boekje,spoel mijn handen wachte tot het signaal ging voor het begin van de wedstrijd wil net op de koffer stappen komt er een windhoos die mijn hengel aan barrels blaast .(en ik was niet de enige die het gebeurde volgens de verhalen die tijdens de uitreiking werden verteld).
                En als je dan door de harde wind en sterke stroming niet meer op je voerstek kunt vissen ja dan voel je je niet zo vrolijk.
                !@#$ !@#$ !@#$ !@#$
                Een visgroet "Opa" Cor Jagt

                Reageer

                • Gert Koops
                  Fishing4/Rix H.Sport
                  • 01-02-2002
                  • 239
                  • Schoonebeek

                  #9
                  Nou mijn rotste moment was op dezelfde dag Cor...hetzelfde watertje, dezelfde harde wind. Op je plek aangekomen ontdekken dat er een verdwaalde hunenbed lag....onbegonnen om kilo`s stenen te verplaatsen, dus lekker hoog plaatsnemen...knetterharde wind dwars over het water en dan erachter komen dat je hengel hier niet echt voor is gebouwd....5 uur lang strijd voeren met de elementen en ervoor zorgen dat je niet van je kist pleurt en proberen het materiaal heel te houden...en dan na 5 uur zwoegen ook nog geen vis... !@#$ !@#$ !@#$

                  Een dag om heel snel te vergeten....
                  Groetjes,

                  Gert.

                  ***************************
                  Team Fishing4u/Rix Hengelsport
                  ***************************


                  Meer dan 13.000 artikelen online bij Fishing4u
                  Alles van Preston, korum en sonubaits bij www.prestonfishing.nl

                  Reageer

                  • tester
                    Maas en Waal visser
                    • 06-03-2004
                    • 2596
                    • Son

                    #10
                    Hallo

                    afgelopen zaterdag aan de waal dubbel record
                    en dan de omstandigheden. 12 de maand van het jaar,kolkend water op de zandplaat tussen twee kribben het leek wel zeevissen
                    en als er dan brasems van 1,5 tot 3,7 kg slag over slag op de zandplaat komen te liggen,dan slaat je vissers hart toch wel over

                    met dank aan de forum TIPS
                    gr Gerard

                    Reageer

                    • pastoor
                      ...
                      • 02-02-2003
                      • 1112
                      • Drongelen

                      #11
                      Leukste moment was dat ik deelnemer werd van het Championfeed Feederteam.(NL)
                      Hier heb ik al vele leuke momenten gehad en ontzettend veel geleerd.

                      Slechtste moment was dat voordat ik de tijd had om wakker te worden de bijeenkomst voor 2005 al was georganiseerd.
                      Dit ondanks ik al twee keer hier aan mee gedaan heb, een keer in Belgie en een keer in Nederland zelfs bij mij thuis.

                      Reageer

                      • Zappa
                        Banned
                        • 07-03-2003
                        • 324

                        #12
                        Eén van de hilarische momenten van 2004 was toen Murdock VX66 met veel frisse moed naar een vijver trok, daar zo'n 10 uren zat te vissen op alle mogelijke manieren en daarna zwaar teleurgesteld naar huis trok omdat hij niet de minste beet had gezien ondanks al zijn inspanningen. De moed zou al voor minder in je schoenen zakken, nietwaar.
                        Later bleek dat er geen vis zat op die vijver.

                        :hoho: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :heavy: :heavy: :heavy: :heavy: :heavy: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :aargh: :drop:

                        Reageer

                        • † Frederik de Belder
                          [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
                          • 13-01-2003
                          • 5730
                          • Niel (België)

                          #13
                          Het mooiste moment, dat de pijn uit het been verdween en ik terug normaal kan wandelen zonder last te krijgen in de benen, en dat de rookstop nu eindelijk een feit is.

                          Het rotste moment heb ik nu net gehad bij het lezen van de posting van Pastoor.
                          Indien je er verder wil op ingaan gelieve dit dan privé te doen, voor er dingen gezegd worden die kwetsen en deze keer misschien wel onherstelbaar.
                          Bij mijn weten zijn er geen fouten gemaakt, daar er niets te organiseren viel voor de jaarwisseling. Verder wil ik hier nu niet over uitwijden.
                          Groetjes Freddy

                          ********************************
                          * Teamlid "Dierenvriend" België *
                          ********************************
                          http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

                          http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

                          http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

                          Reageer

                          • Rob van Halteren
                            Waslijnwerper
                            • 03-04-2003
                            • 192
                            • Den Haag

                            #14
                            Erachter komen dat ik op een gegeven moment geen zin meer had in het vissen was mijn rotste moment.

                            Erachter komen dat dit gelukkig maar van tijdelijke aard was, is mijn leukste moment geweest.
                            M.Vr.Gr.

                            Rob

                            Lets Go Fishing.nl

                            Reageer

                            • Gert Koops
                              Fishing4/Rix H.Sport
                              • 01-02-2002
                              • 239
                              • Schoonebeek

                              #15
                              En dan mijn mooiste moment(en)

                              Deel mogen nemen met het huidige team en het vooruitzicht dat we er volgend jaar weer volop tegenaan gaan. Heel veel geleerd het afgelopen jaar.

                              Ander mooi moment is dat ik na meer dan 20 jaar eindelijk mijn PR snoek heb verbroken en nog wel 2x op dezelfde dag. Het oude stond op 92 cm, gevolgd door 1tje van 98 en een kwartier later door een exemplaar van 114 cm....proost!
                              Groetjes,

                              Gert.

                              ***************************
                              Team Fishing4u/Rix Hengelsport
                              ***************************


                              Meer dan 13.000 artikelen online bij Fishing4u
                              Alles van Preston, korum en sonubaits bij www.prestonfishing.nl

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎