Is de sportvisser en slechtere echtgenoot?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • barbeeltje
    Sportvisser
    • 04-11-2004
    • 592
    • limburg..

    Is de sportvisser en slechtere echtgenoot?

    Zelf heb ik een paar jaar in een hengelsport zaak gewerkt,en wat mij daar op viel was ,dat of de collega sportvisser was of niet getrouwd,en ook zelden een vriendin gehad,en dan ook nog meestal voor een kortere tijd(tot het haar zat werdt met zijn hobby).
    Of hij was wel getrouwd maar zijn vrouw klaagde altijd over het feit dat hij te veel viste,of er teveel geld voor uitgeeft,etc..

    Gaat sportvissen en een GOEDE echtgenoot niet samen?

    Wat vinden julie.

    PS zelf probeer ik het zoveel mogelijk te schipperen,maar mijn vrouw zegt dat ze wel tevreden is, het kan ook zijn dat ik een goede lover ben (euhm euhm).

    Groetjes Barbeeltje. :snog:
    barbeel vissertje
  • minimus
    Specimen Hunter
    • 19-03-2003
    • 1203
    • Tilburg

    #2
    Een kwestie van goede afspraken maken en verder niks. Als je zo'n egotripper bent dat je alleen maar met vissen bezig bent is het inderdaad beter dat je er geen relatie op na houdt. Ik heb thuis de afspraak dat ik in één weekend nooit 2 wedstrijden achter elkaar vis. Het is of Zaterdag of Zondag. Bovendien werkt mijn vrouw één
    weekend in de maand en vind het dan ook geen probleem dat ik ga vissen. Daarbij gezegd dat mijn kids inmiddels de leeftijd hebben dat ze zichzelf bezig kunnen houden. Verder ben ik in de gezegende omstandigheid dat het bij mij op het werk in de wintermaanden druk is en in de zomermaanden minder. Die extra uren die ik in de winter werk pak ik in de zomer op. Zo vis ik heel veel zonder dat ik er thuis problemen mee krijg. Het is geven en nemen en als je teveel neemt gaat het fout !! (als je teveel toegeeft trouwens ook)
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

    Reageer

    • Jo
      Newbie
      • 09-11-2004
      • 42

      #3
      Ik heb hier en daar wa losse relaties gehad door het vissen kon en wou ik ook niet veel meer aandacht daaraan besteden...tja karpervissen het is en blijft ook een serieus virus hoor!
      Als je daar dan nog eens bijpakt dat ik gemiddelt 5 dagen van de 7 aan eht water zat ja dan kan je moeilijk een deftige relatie opbouwen eh.
      De vrouw waar ik nu bij ben vist ook heel graag en heeft dan ook dikwijls samen met mij gaan vissen op karper.
      Nu vanaf volgend jaar gaat ze mee witvissen en ja het spreekt haar dan ook heel erg aan.
      Ik ben benieuwd wat het gaat geven.

      Mvg Jo #)
      TIPS FOR TIPS


      GRT TUURKE
      Http://tuurkesvissite.skynetblogs.be

      Reageer

      • barbeeltje
        Sportvisser
        • 04-11-2004
        • 592
        • limburg..

        #4
        Ik zou ook graag mijn vrouw willen meenemen,maaaaaar er is een probleem ze is lid van de dieren bescherming nou dan weet je het wel.
        ZIELIG,SNEL DIE VIS TERUG,GEEN FOTO MAKEN,etc.

        Dus jij bent dan een geluksvogel Jo.

        barbeel vissertje

        Reageer

        • Jan Broess
          Specimen Hunter
          • 21-09-2003
          • 1131
          • Nieuwegein

          #5
          Ik ben echt heel erg blij geen vriendin te hebben. Kan ik me volledig richten op het vissen.
          Ik ben ook pas 24. Ik maak me geen zorgen, want er is genoeg tijd hoor.

          Maar vissen is echt mijn leven. Daar kan voorlopig geen enkele vrouw tussenin komen...
          Ze moet het echt waard zijn, maar ik heb nog geen vrouw ontmoet die het waard is een beetje water bij het wijn te doen.... Samen zijn met een vrouw moet juist een verrijking zijn van je leven, dus niet verarming van je hobby!

          Overdag vissen en 's avonds Zo werkt het helaas niet :echtniet: :? !@#$
          Okee, ook wel belangrijk he, goed afspraken maken en niet alleen aan jezelf en je hobby denken. Want dan is het vaak over en uit. Goed samen delen met die vrije tijd. ~z~ ~z~


          [Gewijzigd door Jan Broess op 11-10-04 at 07:27 PM]
          Greetz,
          Jan Broess

          www.devaartposcar.nl

          Reageer

          • Jo
            Newbie
            • 09-11-2004
            • 42

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door barbeeltje

            Ik zou ook graag mijn vrouw willen meenemen,maaaaaar er is een probleem ze is lid van de dieren bescherming nou dan weet je het wel.
            ZIELIG,SNEL DIE VIS TERUG,GEEN FOTO MAKEN,etc.

            Dus jij bent dan een geluksvogel Jo.
            Barbeeltje,

            Ja met mijn vrouw heb ik echt wel geluk gehad want ik heb nog nooit een vrouw gehad die zich zo inzette voor het vissersleven van hare man #)
            Werd ze er zelf ook aan verknocht zeker ~0
            Eens zien of ze volgend jaar ook zichzelf zo uit de slag zal helpen als in het karpergebeuren want ik heb haar vissen weten vangen op het kempisch kanaal vroeger en het waren geen kleintjes hoor

            Mvg Jo
            TIPS FOR TIPS


            GRT TUURKE
            Http://tuurkesvissite.skynetblogs.be

            Reageer

            • Eduard
              Moderator
              • 11-08-2004
              • 3278
              • Sappemeer

              #7
              Op zich geeft mijn vrouw niks om vissen, maar ze begrijpt wel dat het voor mij wel belangrijk is. Ik moet er gewoon af en toe even uit, op mezelf zijn. Vissen is dan een prachtige manier. Aangezien we in de kleine kinderen zitten (een van twee maanden en een van 2 1/2 jaar) is het af en toe wat schipperen, maar tot nu toe heb ik geen klagen. In het hoogseizoen vis ik wedstrijden en volgend jaar ook in competitieverband en dat is allemaal van te voren in te plannen, immers, de data van de wedstrijden zijn van te voren bekend. Vooral 26 maart 2005 staat al vet in de agenda

              's Winters vis ik af en toe zo eens met de vaste stok (3 of 4 deeltjes) hier voor de deur, maar dan is toch vooral de tijd van mijn ander passie, nl: Tatoeages.....(maar dat is een heel ander verhaal).

              Al met al, alles onder het motto "geven en nemen" en bovendien... Ik had ook kunnen gaan voetballen: Minstens twee keer in de week trainen en dan elk weekend een wedstrijd spelen... 't Is maar wat ze liever heeft...
              groet,
              Eduard

              Reageer

              • tester
                Maas en Waal visser
                • 06-03-2004
                • 2596
                • Son

                #8
                Hallo

                mijn vrouwke is altijd blij als ik een dagje ga vissen
                gr Gerard

                Reageer

                • Theo de Kreij (van Berner

                  #9
                  Ik MOET van mijn vrouw gaan vissen. Dat doe ik nog steeds met tegenzin, maar ala. Heeft iets met de buurman te maken begrijp ik. Die komt op zaterdag bij haar altijd de onderverdieping zuigen, terwijl mijn vrouw bij hem de middenverdieping uitzuigt.
                  Nou ja, zal wel goed zijn. Ik had toch al een hekel aan stofzuigen.

                  Reageer

                  • minimus
                    Specimen Hunter
                    • 19-03-2003
                    • 1203
                    • Tilburg

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door barbeeltje

                    Ik zou ook graag mijn vrouw willen meenemen,maaaaaar er is een probleem ze is lid van de dieren bescherming nou dan weet je het wel.
                    ZIELIG,SNEL DIE VIS TERUG,GEEN FOTO MAKEN,etc.

                    Dus jij bent dan een geluksvogel Jo.
                    Daar ben je dan mooi klaar mee !!
                    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                    Reageer

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎