moord van Gogh

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    moord van Gogh

    Waar gaat dat toch naartoe met deze wereld he. Deze morgend is Theo van Gogh zoals jullie al wel zullen weten doodgeschoten. Exacte motief is nog nie bekend maar het zal wel veel te maken hebben met Submission.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
  • Vissport
    Sportvisser
    • 07-01-2004
    • 756
    • Maasbracht

    #2
    Zal wel direct een stille tocht georganiseerd worden, door de organizatoren " stille tochten"let maar op. In arme landen kijk maar eens op tv.worden er duizenden mensen afgeslacht, en daar worden geen "stille tochten" georganizeerd. Daar kraait geen mens naar. #)
    www.pa3gju.nl
    Beste groeten.

    Reageer

    • minimus
      Specimen Hunter
      • 19-03-2003
      • 1203
      • Tilburg

      #3
      Daders nog meer afspiegelen als slachtoffers, Slap neuzelende advocaten die alleen eigenbelang dienen (waarom anders iemand verdedigen die tot in lengte der dagen geen "top"advocaat kan betalen) Voor mij mag er de doodstraf gerust weer in. En nou hoor ik het al zeggen : lost niks op. Kan zijn, maar de tijd van tolerantie hebben we er inmiddels dik opzitten. Grondwet eens stevig op de schop nemen en de rechten van daders eens flink inperken en de advocatuur eens flink onder uit de zak geven. Zero tolerance en over de kling met het rapalje. Ik begin er echt schoon genoeg van te krijgen hier in Nederland en ja ik ben verschrikkelijk kwaad !!!
      As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

      Reageer

      • rudy vis
        sportvisser
        • 01-02-2003
        • 656
        • merelbeke

        #4
        hallo mini is in belgie geen haar beter een echt kloteland.de daders zijn soms meer slachtoffer dan het slachtoffer zelf.en al die optochten brengen niets op .het gerecht moet gewoon harder optreden.maar ja wie zijn wij......vele groeten

        Reageer

        • John van Schaaik
          Newbie
          • 14-04-2003
          • 35

          #5
          Ach ja nu is het nieuws en nu moet er weer van alles gedaan worden. Maar het zal wel weer zo gaan als bij Pim één a twee maanden en dan gaat het weer in de doofpot. En ik geloof dat dit ook niet de laaste was.

          Groetjes John

          Reageer

          • john van den broek
            Specimen Hunter
            • 30-03-2003
            • 1089
            • Venray

            #6
            Hoi mini,

            Ik kan me helemaal vinden in je pleidooi !!!
            Groet John.

            www.baitstore.nl

            Reageer

            • warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1496
              • haacht

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door rudy vis

              hallo mini is in belgie geen haar beter een echt kloteland.
              Snap ik echt nie zene Rudy. Da vind ek eigenlijk een beke triestig.
              Het voetbal moogde klote noemen maar het land in zen geheel... Dan zijde echt wel aant overdrijven.
              Der gaan dingen verkeerd maar ik ken plaatsen die veel slechter zijn en dan moete nog nie ver gaan.
              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

              Reageer

              • pastoor
                ...
                • 02-02-2003
                • 1112
                • Drongelen

                #8
                Zo zijn er zo veel dingen niet juist in Nederland.
                Als voor de minister president de rode loper wordt uitgelegd als ie na zijn operatie weer komt werken heb ik er maar zo mijn gedachten over. Dezelfe regering stuurt dagelijks honderden mensen weer uit de w.a.o. etc. aan het werk. Zonder rode loper liefst met minder uitkering. Ik zou de werknemers die met veel meer pijn wel aan het werk zijn niet de kost willen geven. Zelf heb ik regelmatig mensen van de sociale werkplaats in dienst. Als ik zie hoe veel moeite sommige doen om zo goed mogelijk onder slechte persoonlijke omstandigheden hun werk te doen neem ik er mijn petje voor af. Ja juist voor dergelijke mogen ze voor mij een gouden loper uitleggen.

                Reageer

                • Eduard
                  Moderator
                  • 11-08-2004
                  • 3278
                  • Sappemeer

                  #9
                  Het ergste is dat Gerrie 'de Kneet' Kneteman ook is overleden... Door de moord op van Gogh wordt dit nieuws natuurlijk weer ergens op de achterpagina's gedrukt, maar als je het mij vraagt vind ik dit net zo, zo niet schokkender.....Niets afdoende aan het feit dat Theo van gogh vermoord is, is er met het overlijden van Kneteman wel een ikoon van ons heen gegaan....

                  Voor de rest is het gros van de mensheid hypocriet aan het ooh, ach en stille tochten aan het organiseren, politici roepen ook het hards van de daken dat het zo niet langer kan enz. enz. enz.

                  Morgen gaan we weer aan het werk, zaterdag weer vissen en het enige wat er verder wordt gedaan is iedere moslim voor een potentiëele Bin Laden aanzien... Laten we ons op het forum toch vooral met het vissen blijven bemoeien en verder niets....
                  groet,
                  Eduard

                  Reageer

                  • † Frederik de Belder
                    [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
                    • 13-01-2003
                    • 5730
                    • Niel (België)

                    #10
                    Dat vind ik ook Eduard, als men eentje van ons het hoekje om helpt zullen ze daar zoveel rumoer niet rond maken, dis waarom zouden wij het dan wel doen.

                    Groetjes Freddy

                    ********************************
                    * Teamlid "Dierenvriend" België *
                    ********************************
                    http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

                    http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

                    http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

                    Reageer

                    • sven
                      Met enige kennis...
                      • 17-10-2003
                      • 396
                      • Venlo

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door minimus

                      Daders nog meer afspiegelen als slachtoffers, Slap neuzelende advocaten die alleen eigenbelang dienen (waarom anders iemand verdedigen die tot in lengte der dagen geen "top"advocaat kan betalen) Voor mij mag er de doodstraf gerust weer in. En nou hoor ik het al zeggen : lost niks op. Kan zijn, maar de tijd van tolerantie hebben we er inmiddels dik opzitten. Grondwet eens stevig op de schop nemen en de rechten van daders eens flink inperken en de advocatuur eens flink onder uit de zak geven. Zero tolerance en over de kling met het rapalje. Ik begin er echt schoon genoeg van te krijgen hier in Nederland en ja ik ben verschrikkelijk kwaad !!!
                      Liefde,geen haat.Wees geen rechter maar een voorbeeld.We kunnen oordelen,maar veroordelen doet een ander.Ons collectieve bewustzijn moet op de schop,wetten worden toch dagelijks overtreden.
                      groeten sven

                      Reageer

                      • rudy vis
                        sportvisser
                        • 01-02-2003
                        • 656
                        • merelbeke

                        #12
                        hallo warhead als ik belgie een kloteland noem moet je het wel niet te letterlijk opnemen.ik heb het hier wel over de overheid he.het gerecht in belgie is toch om te huilen zeker.....ik ga het hier bij laten want ik kan hier nog veel voorbeelden schrijven.de gewone man is steeds de dupe. ~_~

                        Reageer

                        • barbeeltje
                          Sportvisser
                          • 04-11-2004
                          • 592
                          • limburg..

                          #13
                          Pas op wat jullie zeggen want voor dat je het weet schieten ze je ook kapot.

                          Dus zeg niet wat je denkt of voelt maar zeg overal op Ja en Amen :@

                          Ik denk dat ik weer toeben aan een lekker dagje vissen.

                          Jullie ook?
                          barbeel vissertje

                          Reageer

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎