EEN DUITSER DIE HET GELUK HAD DAT IK GOEIE ZIN HAD.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • pastoor
    ...
    • 02-02-2003
    • 1112
    • Drongelen

    EEN DUITSER DIE HET GELUK HAD DAT IK GOEIE ZIN HAD.

    Zat vandaag voor een traingssessie aan het Lateraal kanaal bij Horn. Er zitten een stuk of vier man bij elkaar dus denk ik laat ik maar circa 50 meter voorbij gaan lekker vrij en alleen. Zit een half uurtje te vissen komen er twee Nederlanders en vragen of ze rechts van mij (circa 20 meter) mogen gaan zitten tussen die anderen en mij. Geen probleem zeg ik en we hebben samen lekker gevist en wat bijgepraat. Maar gelukkig pas na een uurtje of vier vissen komen er drie Duitsers. Lopen mij links voor bij. Ze doen hun kop niet open en de eerste gaat zo lomp als ie is een meter of zes van mij af zitten. Ik dacht toen al wat een Hark is die gast. Maar wat toen gebeurde heb ik nog nooit mee gemaakt. Die Hark noem ik hem maar gooit twee hengels uit, de een een beetje links de ander een beetje rechts!!!!!! GGGGRRRRRRRRR Je snapt hem al die Hark presteerde het om een a twee meter van mijn voerplek te gaan vissen. @~^&%$@!~*

    Gelukkig was de sessie tot daar toe goed verlopen en had ik het gevoel tel eerst maar tot 100 voor je stappen onderneeemt. Uiteindelijk dacht ik laat hem maar zo wijs als ie is en ik ga gewoon door. Het mes in de aanslag voor het geval de lijnen door elkaar zouden komen heb ik er toch nog een aantal onder zijn neus weg gevangen en die
    @~^&%$@!*@~^&%$@!~* van een Duitser heeft geen beet gezien. Niet dat ik iets tegen Duitsers heb maar dit was er wel een.
  • Theo de Kreij (van Berner

    #2
    Zat je nou alweer op zijn stek Jos?

    Reageer

    • john van den broek
      Specimen Hunter
      • 30-03-2003
      • 1089
      • Venray

      #3
      Hahaha, dat moet Helmut geweest zijn.
      Ik had Siegfried gevraagd om rechts van jou plaats te nemen en dan hetzelfde te doen als Helmut.
      Er zal rechts dan wel te weinig plaats zijn geweest.
      Groet John.

      www.baitstore.nl

      Reageer

      • benny
        dobbertjesvraagbaak
        • 09-12-2002
        • 383
        • omgeving Leuven(B)

        #4
        Vissen is NIET mijn hobby,
        Vissen is mijn leven!

        Reageer

        • minimus
          Specimen Hunter
          • 19-03-2003
          • 1203
          • Tilburg

          #5
          Misschien was het wel Freud of een Freund. In Amsterdam begroeten ze Duiters heel anders daar gaat het van "hertzlich wielklemmen".

          Mijn broer zijn Duits is ook slecht. Mijn broer is timmerman. Zat laatst met een duitser in de kroeg. Zegt die Duitser, was machen Sie berüflich. Mijn broer wil de man wel te woord staan en zegt. Ich bin zimmerman.
          Zegt die Duitser : was sagen Sie
          Zegt mijn broer : triplex, spaanplaat en multiplex

          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

          Reageer

          • Eduard
            Moderator
            • 11-08-2004
            • 3278
            • Sappemeer

            #6
            Subliem! Die moet ik echt onthouden!
            groet,
            Eduard

            Reageer

            • minimus
              Specimen Hunter
              • 19-03-2003
              • 1203
              • Tilburg

              #7
              YOUR WELCOME !!! :clap: :clap: :clap: :clap: :hyper: :hyper: :hyper: :hammerhead: :hammerhead:
              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

              Reageer

              • minimus
                Specimen Hunter
                • 19-03-2003
                • 1203
                • Tilburg

                #8
                Komt een Duitser aan de hemelpoort en zegt : Hallo der Petrus darf ich bitte ins Himmel kommen.
                Zegt Petrus op zijn beste Duits : Duitsers komen er hier niet in. Zegt die Duitser : ja maar ik heb heel mijn leven lang aan de goede doelen gegeven, Greenpeace, wereldnatuurfonds Aidsbestrijding noem maar op ik heb ze allemaal gehad.
                Zegt Petrus, dan moet ik even naar de grote baas om te vragen of je erin mag.
                Een kwartier later komt Petrus naar buiten en zegt "het is niet te doen gebruikelijk maar hier heb je je geld terug".
                As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎