tip voor de schoolgaande jeugd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    tip voor de schoolgaande jeugd

    Ik heb in mijn 5de jaar vant middelbaar een handig trukje bedacht om te trichen tijdens toetsen.
    Nu ik eindelijk gedaan heb met school wil ik dit best wel delen met anderen.
    Tis heel simpel : je neemt een cassettespeler met micro. Je spreekt rustig je cursus in op cassette.
    Je steekt de cassette in een walkman, 1 oortje gaat onder je hemd, door je mouw en zo houd je dan het oortje in je handpalm. Nu houd je gewoon je hand over je oor en speelt de tape af terwijl je noteert. Handig is van de draad onder het bandje van je horloge te klemmen zodat die goed blijft zitten.
    Ik had hier geen enkel probleem mee aangzien dit mijn natuurlijke houding was opt school. Er kwamen zelfs leerkrachten vlak naast mij staan gedurende een kwartier. Dan gaat uwen tikker nogal zene.
    Ook heb ik eens tijdens het exaam de batterijen moeten wisselen. Ik had altijd reserve bij. Geen enkel probleem al was het toch effe spannend.
    Ideaal voor de vakken : geschiedenis, aardrijkskunde, biologie, formules van wiskunde enz.
    Wel wordt aangeraden van de cursus nog eens te lezen zodat je weet wanneer wat komt.
    Ik heb zo de laatste jaren men exaam geschiedenis, aardrijkskunde en bio gedaan. Voor haatvak geschiedenis geen letter geleerd. Laatste keer 66 gehaald. Voor de andere vakken was het handig om de dingen die ik niemeer wist aan te vullen.
    Voor problemen kan je me altijd mailen
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
  • pastoor
    ...
    • 02-02-2003
    • 1112
    • Drongelen

    #2
    Warhead. als we straks met jou zitten te vissen zullen we naar aanleiding van bovenstaande wel maatregelen moeten nemen.

    Ik stel voor om te beginnen met je viskoffer eerst maar is binnenste buiten te keren voor ernstige controle.
    En omdat je veel te handig bent lijkt het me ook goed je eerst helemaal uit te kleden en alles goed te doorzoeken want jij weet veel te goed hoe je de zaak moet beduvelen. Misschien kan om te voorkomen dat er nog reuk of smaakstoffen verborgen zijn ook nog is ff in het ter plaatse zijnde water jij en je spullen goed gespoeld worden.

    wahahahahahahahaahahaahaha.



    [Gewijzigd door pastoor op 02-06-04 at 06:33 AM]

    Reageer

    • † Frederik de Belder
      [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
      • 13-01-2003
      • 5730
      • Niel (België)

      #3
      Zou dat niet doen Jos die visstek is voor menige jaren naar de kloten daar komt geen vis meer waar je hem gaat afspoelen.
      Groetjes Freddy

      ********************************
      * Teamlid "Dierenvriend" België *
      ********************************
      http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

      http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

      Reageer

      • Lex van den Ende
        Met enige kennis...
        • 23-01-2003
        • 402
        • Tilburg

        #4
        Hoi,

        Ik vergeet nooit mijn leraar wiskunde.......
        Wij mochten van hem met het tentamen een spiekbriefje maken............enwel een briefje van 1 bij 1 cm.
        Was dus heel erg klein. Iedereen maakte dus ook een spiekbriefje. Omdat het zo'n klein briefje was, ging je heel secuur kijken wat je erop schreef. De ruimte was immers maar heel beperkt. Doordat je goed ging kijken welke info je erop schreef, ging je de leerstof doorspitten, waardoor je op het eind eigenlijk helemaal geen spiekbriefje meer nodig had. Je had alles al zo vaak doorgelezen dat je het eigenlijk allemaal geleerd had zonder het te beseffen.

        Iedereen slaagde voor de tentamens en het examen was ook geen probleem meer voor de meeste.
        Over psyghologie gesproken................
        Groeten,

        Lex.

        Reageer

        • MoSSeL
          Frequent aanwezig
          • 13-10-2003
          • 130

          #5
          Inderdaad Lex, heb ik ook is meegemaakt. Eens de spiekbrief klaar was had je hem eigenlijk niet meer nodig.

          Warhead nooit aan gedacht om zo is een mondeling examen te doen ?

          Reageer

          • warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1496
            • haacht

            #6
            Hehe. Da zou iets te ver gaan. Ik heb wel al bij mondeling examen van Engels zelf een einde gebreid aan een boek dat ik maar half gelezen had. Die kerel trapte daar nog in ook. Kwas toch der mooi door.
            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

            Reageer

            • warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1496
              • haacht

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Frederik de Belder

              Zou dat niet doen Jos die visstek is voor menige jaren naar de kloten daar komt geen vis meer waar je hem gaat afspoelen.
              Natuurlijk niet Fred, dan stikt het daar van het vrouwelijk schoon. Daar kan gene vis niemeer bij.
              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

              Reageer

              • Cameleon
                Komt net kijken
                • 15-10-2003
                • 70

                #8
                Warhead, jouw spiektip dateert nog van de jare stillekes hoor

                tegenwoordig sluit je een micro aan op je pc , spreekt erin en dan zet je het op je MP3 speler



                oja, bij sommige vakken mogen we kladbladeren gebruiken , een slimme leerling gaat daar al het nodige op schrijven natuurlijk

                en bij de latijnse teksten : typen op PC en dan het kleinste lettertype gebruike, prolly 5 , dat is zeer klein , maar ook leesbaar


                [Gewijzigd door Cameleon op 02-06-04 at 10:37 PM]
                http://geocities.com/cameleon_1303

                MIJN SITE

                Reageer

                • warhead
                  Specimen Hunter
                  • 27-09-2003
                  • 1496
                  • haacht

                  #9
                  Ik zen ma ne simpelen he. Principe blijft toch hetzelfde.
                  Ne slimme leerkracht controleert eerst de kladbladen.
                  Latijnse teksten zou ik toch zien da ge weet wa ge opschrijft. Bij ons liete ze soms woorden weg.
                  En als ge dan grammaticale vragen krijgt zijde gescheten. Met teksten heb ik nooi moeite mee gehad.
                  om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                  trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                  Reageer

                  • Slafes
                    Sportvisser
                    • 31-01-2003
                    • 844
                    • Leuven

                    #10
                    wva op je mp3 speler?

                    wma ken ik nog, en meestal zet je op je mp3 speler mp3's... Ken weinig toestellen die wma's kunnen draaien,...

                    Misschien bedoelde je wav omzetten naar mp3?

                    Klein lettertype op je pc, is leuk als je laserprinter hebt, want een gewone inktjet, die lettertjes lopen uit als je ze in je zwetende handen neemt...

                    Beste spiekmanier, en die werkte bij mij 100% zelf voor de leerkracht zijn neus: gewoon je briefjes zo groot maken dat ze tussen je midden- en ringvinger passen en niet breder dan je eerste vingerkootje, dan kan je ze er in klemmen, en een vuist maken. Vuist open is perfect leesbaar voor je... Leerkracht zal het niet zien, zelfs al staat die achter u, of naast u,...

                    Wisselen van blaadjes is simpel, ne keer in uw broekzak friemelen, of eens krabben aan je,... Ja,...... zak...

                    Ooit eens bij chemie zo een 15 briefjes gemaakt... (30 bladzijden!!!)

                    Tip: nooit heimelijk proberen doen, dat valt veel harder op dan wanneer je je gewoon gedraagt, en rustig spiekt met alles voor handen!


                    [Gewijzigd door Slafes op 02-06-04 at 10:17 PM]
                    http://www.wandelendetakken.be

                    Reageer

                    • Cameleon
                      Komt net kijken
                      • 15-10-2003
                      • 70

                      #11
                      toch liever alles leren

                      trouwens je grammatica niet begrijpen....dan ben je wel dik gebuisd denk ik

                      we hebbe een leerkracht die geen aparte vocabularium vraagt wat 3 jaar lang wel het geval was bij een ander lerares


                      [Gewijzigd door Cameleon op 02-06-04 at 10:41 PM]
                      http://geocities.com/cameleon_1303

                      MIJN SITE

                      Reageer

                      • warhead
                        Specimen Hunter
                        • 27-09-2003
                        • 1496
                        • haacht

                        #12
                        Man wat haatte ik da vak. En raar genoeg is dat het vak waar ik mij nog practisch alles van kan herinneren na bijna een jaar. Die leerstof blijft gewoon hangen hoe erg het misschien ook is. Binnen 20 jaar kan ik da nog allemaal. Der is wel een groot verschil tussen scholen onderling. De laatste 2 jaar ben ik naart atheneum gegaan en moest niks meer doen voor latijn. De ongeziene tekst was op 50% van de punten en die was oersimpel voor mij. Haalde daar 94 op en moest nog ma 6% halen op de rest. Terwijl in Don Bosco het net andersom was.
                        Den directeur was daar trouwens ne zatlap. Diene is nu gelukkig buiten gesmeten.
                        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                        Reageer

                        • Cameleon
                          Komt net kijken
                          • 15-10-2003
                          • 70

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door warhead

                          Man wat haatte ik da vak. En raar genoeg is dat het vak waar ik mij nog practisch alles van kan herinneren na bijna een jaar. Die leerstof blijft gewoon hangen hoe erg het misschien ook is. Binnen 20 jaar kan ik da nog allemaal. Der is wel een groot verschil tussen scholen onderling. De laatste 2 jaar ben ik naart atheneum gegaan en moest niks meer doen voor latijn. De ongeziene tekst was op 50% van de punten en die was oersimpel voor mij. Haalde daar 94 op en moest nog ma 6% halen op de rest. Terwijl in Don Bosco het net andersom was.
                          Den directeur was daar trouwens ne zatlap. Diene is nu gelukkig buiten gesmeten.
                          atheneum in mechelen ?
                          http://geocities.com/cameleon_1303

                          MIJN SITE

                          Reageer

                          • warhead
                            Specimen Hunter
                            • 27-09-2003
                            • 1496
                            • haacht

                            #14
                            Keerbergen. Ma het systheem is der overal hetzelfde.
                            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                            Reageer

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎