Pepperspray

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • john van den broek
    Specimen Hunter
    • 30-03-2003
    • 1089
    • Venray

    Pepperspray

    Zag laatst bij Kopspijkers dat Belgen de werking van pepperspray deden demonstreren.
    Ik hoop niet dat hun dat met alles doen, stel je voor dat ze de beschikking krijgen over atoombommen.
    Groet John.

    www.baitstore.nl
  • Fisherman Eric
    Frequent aanwezig
    • 25-08-2003
    • 187
    • amersfoort

    #2
    Hoi John,

    IJzersterke opmerking van je, ik heb het ook op tv gezien. Wie weet doen ze die pepperspray binnenkort ook wel door het visvoer! Of sprayen ze gewoon een beetje als de wind jou richting op staat!

    Groeten, Eric.

    Reageer

    • kaledwaas

      #3
      Helpt het ook tegen "vervelende" Forummanagers????? :hammerhead: :hammerhead: :hyper: :hyper:

      Reageer

      • Janneman

        #4
        Fantastisch idee!!! Pepperspray!!!

        Ik heb nu geweldige ideeen gekregen door dit woord en een genoemd woord door Eric; wind.

        In een wedstrijd is dat een geweldig wapen. Vooral als jouw buurman windafwaarts zeer goed zit te vangen en je hem wilt uitschakelen dan kun je pepperspray gewoon in de lucht sprayen en dan waait de peperdeeltjes zijn ogen in!! :devil:

        :devil: :devil:

        Reageer

        • pastoor
          ...
          • 02-02-2003
          • 1112
          • Drongelen

          #5
          Fantastisch idee!!! Pepperspray!!!

          Die kende ik nog niet.

          Maar voor de buurman tijdens wedstrijd die windaf zit had ik wel al stinkbommen en jeukpoeder in gebruik.

          Reageer

          • Kapitein
            Banned
            • 20-02-2003
            • 40

            #6
            Pepperspray is een verboden wapen.
            diegene die van plan zijn om dit gebruiken zou ik ten strengste aanraden om niet te gebruiken..
            Ik spreek uit ervaring en weet goed wat de gevolgen zijn van pepperspray, ik ben al 3 jaar blind aan één oog door het onoordeelkundig gebruik van pepperspay
            daarom zou ik willen vragen om deze topic te sluiten.

            Pepperspray is geen speelgoed.

            Reageer

            • warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1496
              • haacht

              #7
              Mag ik hier nu nog een sarcastisch grapje schrijven Kapitein, of gaat dat voor problemen zorgen want dan hou ik mij wel in.
              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

              Reageer

              • john van den broek
                Specimen Hunter
                • 30-03-2003
                • 1089
                • Venray

                #8
                Hoi Kapitein,

                Het starten van deze topic was absoluut niet bedoeld om iemand of meerdere personen er mee te kwetsen.
                Ik vind het zeer vervelend wat je is overkomen en wens dit natuurlijk niemand toe om hetzelfde lot te ondergaan.
                Maar pepperspray is een wapen wat de politie inzet tegen arrestanten die tegenwerking bieden. Waar de grens ligt om het te gaan gebruiken door een individuele politieman is dus afhankelijk van de training en ervaringen wat deze man heeft gehad.
                Verder schijnt het dat er toch manieren zijn om eraan te komen, zodat "kwetsbare" groepen toch de overweging doen om dit aan te schaffen als vorm van eigen bescherming.
                Waar hun grens ligt om het gaan gebruiken ligt dus nog lager dan een getrainde politieman.
                Ik heb diverse documentaires gezien waarin politie met dit wapen deed werken, ik heb een scene gezien van Jack ass the movie waarin het gebruikt werd en nu dan bij Kopspijkers waar een Belgische politie eenheid dit spul uittest op een collega.
                Dit laatste, mede door het feit dat het door Belgen gedaan werd en dat we hier Belgische vrienden hebben die ook met de Nederlanders af en toe de draak steken, dacht ik deze topic te plaatsen.
                Het ging hier puur om het komische aspect van het vrijwillig ondergaan van deze proef.

                Maar nogmaals, dit is niet persoonlijk tegen of voor jou bedoeld Kapitein, indien je dit gevoel wel hebt of gehad, dan mijn excuses.
                Ik vraag je dan ook om geen aanstoot te nemen van wat hier geplaatst is en of nog geplaatst gaat worden.

                Indien je het er nog niet mee eens bent, kun je Bas als forummanager vragen om deze topic te sluiten cq. te verwijderen.
                Groet John.

                www.baitstore.nl

                Reageer

                • Deputy
                  Sportvisser
                  • 04-02-2002
                  • 606
                  • Lille

                  #9
                  warhead,

                  doe maar, want je kunt het toch niet laten
                  groetjes van Deputy Dog

                  ---------------------------
                  http://www.deputy.bewoner.antwerpen.be/
                  http://www.marcelvandeneynde.be

                  Reageer

                  • Janneman

                    #10
                    Sorry Kapitein, het was bedoeld als een flauwe grap. Ik raad het iedereen ten strengste af zoiets uit te halen.
                    Ook als het erg belangrijk is om de wedstrijd te winnen.

                    Het is inderdaad geen speelgoed. Alleen bestemd voor vrouwen ter verdediging tegen aanranders/verkrachters en voor politie tegen verzettende arrestanten.

                    Nogmaals; het is niet bedoeld om een wedstrijd te winnen ten koste van een tegenstander door hem in te sprayen.

                    My excuses.
                    Grtz Janneman.

                    Reageer

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎