Brugge-Ajax

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    Brugge-Ajax

    WHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon:

    Sorry, maar ik kon het echt niet laten. Voor 1 keer mogen we ook is lachen. Schitterende commentaar trouwens van Antheunis.
    Mis wel de deskundige uitleg van mijn idool Jan Mulder bij de wedstrijden van Anderlecht.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
  • jagt

    #2
    Hoi
    Kan me niet echt opwinden over een geldverslindende spelletje (wat ook nog eens door de gemeenschap moet worden betaald) dat overbetaalde miljoennairs doen.

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1496
      • haacht

      #3
      Bwa, zie alle sporters zijn overbetaald buiten wielrenners dan. Kijk wat Clijsters dit jaar weer verdiend heeft. Zelfs winnaar van brits kampioenschap snooker krijgt cheque van £80.000 . Ook lichtjes overdreven.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • Janneman

        #4
        Brugge heeft niet geweldig gespeeld :echtniet:. Ajax heeft zichzelf verslagen. ~_~ !@#$

        Ik vind het echt niet terecht dat de sporters zoveel geld verdienen. Ik zit elke dag 8 uren te werken terwijl de voetballers bijvoorbeeld 3 keer per week van 10.00 tot 14.00 uur trainen en dan zijn ze weer vrij!! :@
        En dan nog verdien ik niet eens meer dan hen. Sterker nog, ze verdienen 100 maal zoveel als ik
        :droevig: :droevig: :droevig: :droevig:

        Reageer

        • minimus
          Specimen Hunter
          • 19-03-2003
          • 1203
          • Tilburg

          #5
          Walgelijk spelletje dat voetbal. Heb me mateloos ge-irriteerd aan de verschrikkelijke animositeit rond het veld.
          Dacht nog , zouden een voorbeeld kunnen nemen aan de bijeenkomst van 11 Oktober. Een pakkend voorbeeld van hoe volkeren verbroederen (snif,snif) !@#$ !@#$ !@#$
          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

          Reageer

          • Slafes
            Sportvisser
            • 31-01-2003
            • 844
            • Leuven

            #6
            Je kan het ook zo stellen, als jij zo goed speelt als al die voetballers, verdien je ook zoveel. (De duizelingwerkkende bedragen voor voetballers zijn ook al serieus gedropt hoor.)

            Idem Clijsters of Henin, of dergelijke, ze hebben geen loon, als ze zo goed niet presteerden, dan wonnen ze ook hun kaas tussen hun brood niet.

            Je kan nog meer stellen, er zijn vrouwen die betaald worden voor wat mannen graag doen,... Die verdienen zo veel als een topsporter hoor, en ze mogen er nog blijven bij liggen ook!

            Je mag je daar allemaal niet aan spiegelen, er zijn mensen die enorme bedragen verdienen om niets te doen, sportmensen zijn nog steeds mensen die iets moeten presteren, en op korte termijn!

            http://www.wandelendetakken.be

            Reageer

            • minimus
              Specimen Hunter
              • 19-03-2003
              • 1203
              • Tilburg

              #7
              Het kan mij niet drollen dat die mannen en vrouwen zoveel geld verdienen. Aan de waterkant voel ik me de rijkste man van de wereld. Ik word niet geleefd !!
              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

              Reageer

              • Theo van Berner

                #8
                Nou ben ik eigenlijk fan van Feyenoord, maar heb er toch wel de ziekte in dat Brugge heeft gewonnen. Al weet ik dat over beide wedstrijden Brugge wel sterker was, in ieder geval fysiek. Hoop voor Brugge dat ze eens doorstoten naar de halve finales.

                Over dat salaris, ik verdien net zoveel. Helaas zie ik dat echter niet terug op mijn salarisstrookje.

                Reageer

                • warhead
                  Specimen Hunter
                  • 27-09-2003
                  • 1496
                  • haacht

                  #9
                  Minimus heb jij effe geluk dat voetbal je niet interesseert. Ik zen weer een week depressief omdat Anderlecht onterecht heeft verloren van die arrogante duitsers.
                  om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                  trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                  Reageer

                  • Frederik
                    Specimen Hunter
                    • 05-01-2005
                    • 1734

                    #10

                    Heel juist Warhead, de Duitsers hebben onverdient gewonnen het laatste half uur hebben ze niets meer laten zien die duitsers zaten al met hun gedachten bij elkaars vrouw denk ik, moesten alleen nog uitmaken bij wie ze de nacht zouden doorbrengen.

                    Reageer

                    • Mc.Queen
                      Sportvisser
                      • 19-09-2003
                      • 577

                      #11
                      F.C.B. RULES ke:
                      Greetings Mc.Queen!!!
                      Tot volgende Maandag!!!

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎