chatbox ???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jos
    Frequent aanwezig
    • 23-08-2003
    • 123

    chatbox ???

    dit zou niet gek zijn als we het hier gewoon hebben dan kunnen we af toe elkaar eens virtueel in de ogen kijken.

  • DLV
    Komt net kijken
    • 24-06-2002
    • 61
    • SKW

    #2
    Hoi Jos,

    Een chatbox is hier toch aanwezig. :? :?
    Kijk hiervoor bij overige forums --> De visserette --> Chatbox
    Webmaster De Lustige Vissers

    Reageer

    • MoSSeL
      Frequent aanwezig
      • 13-10-2003
      • 130

      #3
      aanwezig is hij wel maar spijtig genoeg steeds leeg, ik kom ek langs maar nooit is er iemand

      Reageer

      • Frederik
        Specimen Hunter
        • 05-01-2005
        • 1734

        #4

        De meeste zitten op MSN MoSSel, omdat zoals je zegt de chatroom steeds leeg is als men gaat kijken.

        Reageer

        • MoSSeL
          Frequent aanwezig
          • 13-10-2003
          • 130

          #5
          MSN, nice daar zit ik ook maar ik heb alleen de account van warhead...

          Reageer

          • Slafes
            Sportvisser
            • 31-01-2003
            • 844
            • Leuven

            #6
            Mossel, kijk eens bij de profielen, veel mensen hebben daar een hotmail adres in staan,...

            Klik die aan, en hup!

            Trouwens, frederik belegt te pas en te onpas ook zo een box met 4-5 personen in, soms leuke conversaties hoor!
            http://www.wandelendetakken.be

            Reageer

            • jos
              Frequent aanwezig
              • 23-08-2003
              • 123

              #7
              maar als je hier gewoon een chatbox zou hebben je weet wie er online zijn zoals nu al 8 man dan kan je al aardig een discussie voeren, ja toch en eervoor je alweer een aantal sites moet openen om eidelijk de chatbox in te gaan tja het is een keuze maar wat frederik ook al zij ik heb een paar maal gegeken en dan zijn er een stuk of vier en binnen korte tijd zit je in je uppie.

              misschien krijgt deze site nog meer elans als er ook direct een box bij zit tja ik zou het niet weten dat ligt dan bij de site beheerder, niet bij mij.
              probeer al een tijdje een eigen website te fabriceren maar dat gaat ook niet 123.

              Reageer

              • Frederik
                Specimen Hunter
                • 05-01-2005
                • 1734

                #8
                Chatbox is aanwezig Jos, vroeger zat ik er dagelijks op van 20u00 tot 00u00 en het waren altijd dezelfde die je in de room kreeg, nu zitten we met zen allen op MSN.
                Alhoewel ik nog regelmatig ga kijken maar dan is hij altijd leeg

                Reageer

                • jos
                  Frequent aanwezig
                  • 23-08-2003
                  • 123

                  #9
                  ow dus iedereen zit op msn tja dat is ook sneller maar heb je een msn met 12 man gedaan wowwwwwwwwwww dat is haast niet bij te houden. ~0 ~0 ~0 ~0 ~0

                  Reageer

                  • Frederik
                    Specimen Hunter
                    • 05-01-2005
                    • 1734

                    #10

                    Ziten er gewoonlijk met 4 à 5 man tesamen op Jos

                    Reageer

                    • Forummanager
                      Visserslatijn Nederland
                      • 30-12-2001
                      • 12131
                      • Albrandswaard

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jos

                      maar als je hier gewoon een chatbox zou hebben je weet wie er online zijn zoals nu al 8 man dan kan je al aardig een discussie voeren, ja toch en eervoor je alweer een aantal sites moet openen om eidelijk de chatbox in te gaan tja het is een keuze maar wat frederik ook al zij ik heb een paar maal gegeken en dan zijn er een stuk of vier en binnen korte tijd zit je in je uppie.

                      misschien krijgt deze site nog meer elans als er ook direct een box bij zit tja ik zou het niet weten dat ligt dan bij de site beheerder, niet bij mij.
                      probeer al een tijdje een eigen website te fabriceren maar dat gaat ook niet 123.
                      De mogelijkheid is er inmiddels wel om de chatbox in het forum te integreren. Het is een flinke klus. Dus als er echt behoefte aan is, dan hoor ik het graag...

                      Groet,
                      Bas
                      Visserslatijn Nederland
                      http://www.visserslatijn.nl
                      Sinds 1997...

                      Nationaal HengelSportForum
                      http://www.hengelsportforum.nl
                      Sinds 2001...

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎