Ff voorstellen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ChrizzzFCG
    Newbie
    • 07-10-2003
    • 10

    Ff voorstellen

    Hallo ik ben nieuw hier en omdat ik geen topic voor het voorstellen van nieuwe gebruikers kan vinden (wat op veel fora's wel het geval is) open ik er zelf ff eentje.

    mijn naam is Chris en ik kom uit groningen.
    ben 22 jaar oud en een recreatie visser.
    ik vis vooral op witvis (feeder/winckle picker) en in de koudere maanden op snoek (kunstaas)
    andere hobby's van mij zijn voetbal (vooral DE trots van het noorden fc groningen) bier drinken met vrienden en auto's

    Misschien kunnen andere gebruikers die nieuw zijn deze topic ook gebruiken zodat dat niet in andere topics hoeft.

    Ik heb ook nog ff een paar opmerkingen voor de heren beheerders. Ik lees dit forum al een tijdje zonder aangemeld te zijn en het valt me op dat er behoorlijk veel one liners geplaatst worden. op zich niets mis mee maar soms zijn het er wel erg veel. verder zie ik dat er voor ieder klein ding een topic geopend word waardoor het soms erg onoverzichtelijk is. recent een voorbeeld over de topic polo. zoiets zou ook in bijv. een persoonlijk bericht kunnen.

    Ik lees dit forum met veel plezier dus hopelijk begrijpen jullie me niet verkeerd. Ik heb al veel nuttige tips opgepikt (En daar gaat het vooral om toch??) en het ziet er over het algemeen goed uit dus ik zou zeggen op een paar dingen na ga vooral zo door.

    Groeten Chris
  • Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    • 30-12-2001
    • 12131
    • Albrandswaard

    #2
    Hoi Chris,

    Om jezelf voor te stellen zit je in dit forum prima.
    Ik wens je van harte welkom en hoop dat je van de andere gebruikers mag leren en dat de andere gebruikers van jou mogen leren.

    Ik houd je tips in m'n achterhoofd.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    http://www.visserslatijn.nl
    Sinds 1997...

    Nationaal HengelSportForum
    http://www.hengelsportforum.nl
    Sinds 2001...

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎