Riet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lex

    Riet

    Hoi,

    Nu ik geen werk meer heb ben ik me een beetje aan het orienteren op de arbeidsmarkt.
    Na een paar keer afgewezen te zijn voor functies waar ik niet voor geleerd heb, heb ik besloten om een cursus te gaan volgen. Maar dat moest iets zijn waar altijd werk in is en blijft. Na veel zoekwerk en een hoop testen ben ik uitgekomen op de cursus rietdekken. Ook hier en daar weer info weggehaald en wat blijkt??.......hier in Tilburg waar ik woon kun je deze cursus rietdekken volgen. Perfect dacht ik dus ik schrijf me in.......

    Op een gegeven moment wordt ik gebeld door een man en die verteld me dat een week later op donderdag de eerste cursusavond rietdekken is dus ik kan meteen instappen..........PERFECT.........alles volgt elkaar perfect op.

    Echter woensdagavond om een uur of 9 wordt ik gebeld...de zelfde man van de rietdek-cursus......."hallo" zegt ie,"Tot mijn grote spijt moet ik je vertellen dat de cursus rietdekken morgenavond niet door kan gaan". Ik zeg "das jammer.....wat is er dan??" Zegt ie "helaas maar Riet is ziek"
  • Kwik
    Frequent aanwezig
    • 12-08-2003
    • 120

    #2
    Oldie, but goodie

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎