EK-Zoet te Vries...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Marquering
    Newbie
    • 16-07-2003
    • 4

    EK-Zoet te Vries...

    Wie is er nog wezen kijken bij dit evenement waarbij Nederland een
    prachtige 3e plaats behaalde..?

    Kanttekening was toch weer dat in de media en ter plekke toch weer de jullie bekende discussie van en met de dierenbescherming weer eens plaatsvond.......
    Mag ik\'n boone word\'n
  • Theo van Berner

    #2
    Ik ben er geweest en heb er de hele tijd gestaan voor het hengelsportblad Witvis Totaal. De angst dat de groenen aan de overkant zouden gaan staan schreeuwen en gooien was ongegrond. Mede doordat de organisatie hen toestemming had gegeven voor het plaatsen van een stand. Er is geen trammelant van betekenis geweest zo ik heb begrepen.
    Dat nederland 3e is geworden nadat zij op dag 1 4e stonden is heel knap. Dat Bert echter 2e is geworden individueel is zeker een net zo'n mooie prestatie.

    Reageer

    • Braakdraak
      Banned
      • 23-02-2003
      • 325

      #3
      Rob Kuil uit Pekela doet wel eens mee aan rally-wedstrijden.

      Reageer

      • pastoor
        ...
        • 02-02-2003
        • 1112
        • Drongelen

        #4
        Ik ook.
        Vorige week uitgevallen.
        Moter opgeblazen!!!!

        Reageer

        • Frederik
          Specimen Hunter
          • 05-01-2005
          • 1734

          #5
          Hallo Marcel,

          Zie jij hier ergens iets staan over rally vissen, ik niet mag ik je dan vragen waarom jij erover begint of wat je hiermee wil bereiken?

          Reageer

          • Theo van Berner

            #6
            Zo Braakdraak. Je bent nogal op de hoogte van Rob. Waar haal je die info vandaan? Kan je dat hard maken? En als het al zo is, wat heeft het voor zin om dat hier te ventileren? O, sorry, moelijk woord, nou ja, zoek maar een woordenboek, dan begrijp je het wel. Eerst zoeken bij de V en daarna staat er een e achter de v enzovoort.

            Reageer

            • Marquering
              Newbie
              • 16-07-2003
              • 4

              #7
              Gewoon negeren zo'n opmerking van Braakdraak......
              Is toch jammer dat een babbel over het EK overslaat in rally vissen door zon nergens op gebaseerde opmerking?
              Het is misschien voor het laatst of het kan nog jaren duren voor er weer een EK of WK georganiseerd wordt in Nederland.
              Het was voor mij zeer indrukwekkend te zien hoe alles, en ik met vele anderen de kans kreeg Rob te supporten.......
              Mag ik\'n boone word\'n

              Reageer

              • Theo van Berner

                #8
                Harde werker, die Rob. Stond na dag 1 verdienstelijk op de 4e plaats. Had bij loting op de 2e dag wat pech en viel terug naar een 14e plaats.
                Beetje jammer maar: Heeeeel goed, als je ziet wie hij allemaal heeft achtergelaten. Beloofd nog wat voor de toekomst.

                Reageer

                • lex

                  #9
                  Heren we weten wat voor iemand braak is.....laat hem lekker.
                  Dit is een forum voor mensen die van vissen houden. Dat zegt al genoeg denk ik. Wat hij over zichzelf verteld moet hij weten maar ik vind dat hij anderen er niet in moet mengen. Zeker niet achter hun rug om. Dat is het laagste wat je kan doen. Maarja........we weten wat voor iemand hij is, en dat wordt alleen maar versterkt door dit soort kinderachtige acties..........

                  Reageer

                  • Marquering
                    Newbie
                    • 16-07-2003
                    • 4

                    #10
                    Ik ben trouwens nog benieuwd hoe de puntentelling inelkaar zit met zo'n wedstrijd....
                    Wie weet het...?
                    Mag ik\'n boone word\'n

                    Reageer

                    • jagt

                      #11
                      Hoy
                      De puntentelling gaat als volgt{volgens mij }
                      Bij mijn weten waren er 24 landen,
                      per land zijn er 5 vissers.
                      Zo krijg je 5 vakken van 24 vissers {1 visser van elk land in een vak}.
                      De visser die het hoogste gewicht vangt in zijn vak word 1e hij krijgt dus 1 punt ben je b.v. 18e in je vak met gewicht krijg je ook 18 punten.
                      Dan kijk je naar de 5 vakwinnaars die allemaal een 1e hebben dan ga je naar het gewicht kijken meeste gewicht is dan algemeen winnaar.Die met het tweede gewicht van deze 5 vissers is tweede enz.
                      Als er nu een vak bij is waar heel weinig vis is gevangen ,word je als vakwinnaar 5e algemeen met minder gewicht dan de visser die 6e algemeen is die de 2e plaats heeft in het vak met de meeste vis.
                      bij geen vis gevangen krijg je dus in dit geval 24 punten
                      in sommige gevallen krijg je ook nog een strafpunt.
                      Bij meerdere wedstrijden zoals bij het E.K. tel je gewoon de punten bij elkaar op de visser met de minste punten wint.
                      Bij korps vissen gaan alle punten van de 5 vissers bij elkaar het team met de minste punten wint.
                      hoop dat het een beetje duidelijk is.
                      :upsidown:

                      Reageer

                      • Marquering
                        Newbie
                        • 16-07-2003
                        • 4

                        #12
                        Het wordt wel duidelijk, ik moet het wel een paar keer lezen en bestuderen.
                        Maar bedankt voor de uitleg....
                        Mag ik\'n boone word\'n

                        Reageer

                        • Penno Pennenramp

                          #13
                          Ja ik ben ook wezen kijken.
                          jammer dat nederland zo goed gevist hebt.Ik had ze liever zien afbranden
                          je hebt nu dus kans dat ze net als in andere landen een vast groepje voor de internationale wedstrijden houden zodat andere er nooit meer bijkomen.
                          Wat ook jammer is,is dat Bert aufderhaar 2de werd want nou loopt hij nog meer met neus in de lucht te denken dat hij de beste is.

                          aight

                          Reageer

                          • lex

                            #14
                            sjezus ramp,

                            Bij de vaste hengels heb je ook al zo'n negatief bericht gezet...........

                            Moet dat nou op deze manier???

                            Ik vind de prestatie van het nederlands team een zeer goede. Ze hebben laten zien dat ze bij de wereldtop behoren.

                            Misschien dat jouw reactie wel iets te maken heeft met jalouzie??

                            Reageer

                            • jagt

                              #15
                              hoy
                              Penno ik ben ook meerdere dagen geweest ,en heb genoten op alle dagen.
                              Heb mischien nog wel iets opgestoken,je bent nooit te oud om te leren .
                              En je mening over Bert ,en dan laat ik in de midden of je gelijk of niet vind ik hier niet helemaal correct,als je een menig over iemand rondbazuind moet de persoon in kwestie zich kunnen verdedigen en ik heb Rob nog niet gezien hier op dit forum.
                              Ik hoop dat ook jij niet te oud bent om te leren.
                              :upsidown:

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎