panne met vissersparaplu

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rossi9

    panne met vissersparaplu

    Hallo iedereen,ik ben deze week in panne gevallen met mijn paraplu,namelijk het gedeelte dat ik in de grond moet steken heb ik bij het uit trekken afgebroken.Nu zou ik gewoon eens willen weten of ik ook zo een deel zou kunnen bestellen zoals we bvb een top van een vaste hengel kunnen bestellen of zal ik mij een volledige nieuwe moeten aanschaffen.Mario
  • lex

    #2
    Hoi,

    Grondpennen zijn gewoon los verkrijgbaar. Je hoeft dus geen nieuwe paraplu te kopen. Ook zijn er massieve palen te koop die zijn een stuk sterker.



    [Gewijzigd door lex op woensdag 16 juli 2003 @ 09:08]

    Reageer

    • Frederik
      Specimen Hunter
      • 05-01-2005
      • 1734

      #3

      Lex jij bent een goede verkoper je moet opslag vragen.

      Reageer

      • lex

        #4
        Zal ik eens doen fred.........wie weet

        Reageer

        • Rossi9

          #5
          Kan iemand mij zeggen of ik een klem waar de paraplu mee vastgezet wordt zou kunnen kopen in een doe het zelf zaak.Mijn grondpen heb ik dus al,alleen een klem waar ik mijn paraplu in mijn grondpen mee kan vastzetten heb ik nog niet.Deze was trouwens niet afzonderlijk te koop.Ik kon de paraplu wel laten in de winkel die ze dan zou meegeven en laten herstellen bij arca-bifa maar het zou minstens 3 weken duren en nu met het verlof zou het zelfs nog langer kunnen duren.Of heeft iemand een oude paraplu die hij niet meer gebruikt en waar hij dan de klem kan van missen mag het mij laten weten,als het niet te ver is kom ik ze dan wel halen.Ik woon in de omgeving van Aalst.Mario

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎